Το «After Sale» διαφοροποιεί τον ασφαλιστή

Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση μπορεί να διαφοροποιήσει τον ασφαλιστή έναντι του ανταγωνισμού. Έτσι η επιλογή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου κάθε πελάτη μπορεί να έχει ως κριτήριο το επίπεδο υπηρεσιών και όχι απλώς το χαμηλό ασφάλιστρο, σύμφωνα με τον κ. Ανδρέα Μπικουβαράκη, διευθύνοντα σύμβουλο της Smart Move. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο iw μιλά, μεταξύ άλλων, για τους στόχους της εταιρείας, τις συνεργασίες που έχει αναπτύξει, αλλά και για τα προϊόντα στα οποία δίνει έμφαση.

iw? Πείτε μας δυο λόγια για τη Smart Move.

Α.Μ.: Η Smart Move είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών που ιδρύθηκε το Μάιο του 2010 με σκοπό την παροχή «έξυπνων» υπηρεσιών προς τους διαμεσολαβούντες και τους πελάτες τους, με τρόπο που μέχρι σήμερα δεν υπήρχε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

iw? Για ποιο λόγο να επιλέξει κάποιος να συνεργαστεί με την εταιρεία σας; Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;

Α.Μ.: Ο διαμεσολαβών, μέχρι σήμερα, δεν είχε τη δυνατότητα να παρέχει οργανωμένα συμβουλευτικές υπηρεσίες επισκευής του οχήματος του πελάτη του:

– Είτε από τροχαίο ατύχημα
– Είτε από βλάβη
-  Είτε ακόμα και για το προγραμματισμένο ή έκτακτο service και βέβαια σε όλη την Ελλάδα.

Όλες μας οι υπηρεσίες είναι απολύτως συμβατές με τις διαδικασίες μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Δηλαδή εμείς, ως εταιρεία, δεν παρεμβαίνουμε σε καμία περίπτωση και σε κανένα στάδιο του ελέγχου και του διακανονισμού της ζημιάς μεταξύ αυτής και του συνεργαζόμενου συνεργείου μας, παρά μόνο όσον αφορά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και του ελέγχου των διαδικασιών και ενεργειών από την πλευρά της επισκευαστικής μονάδας προς τον πελάτη.

Επιπλέον, με συνεχείς δειγματοληπτικούς και ποιοτικούς ελέγχους που πραγματοποιούμε και με το ειδικευμένο τμήμα πραγματογνωμόνων που  έχουμε, ελέγχουμε αν οι επισκευαστικές μονάδες τηρούν τα συμφωνηθέντα και βέβαια αν υπερτιμολογούν οποιαδήποτε ζημία είτε προς τις ασφαλιστικές είτε προς τον πελάτη, γιατί αυτό είναι εκτός της φιλοσοφίας της εταιρείας μας, και βέβαια λόγος άμεσης καταγγελίας της μεταξύ μας σύμβασης.

Ο ασφαλιστής θα πρέπει να καταλάβει ότι το After Sale είναι αυτό που θα τον διαφοροποιήσει, έτσι ώστε ο πελάτης να μην επιλέγει λύσεις απλώς και μόνο για το χαμηλότερο ασφάλιστρο, αλλά για τις υπηρεσίες τις οποίες μπορεί να παρέχει εκείνος στον πελάτη του μετά την πώληση και μάλιστα με επιβεβαιωμένη ποιότητα. 

Τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα είναι: 

– Το εξασφαλισμένο έσοδο για τον ασφαλιστή από το σύνολο της ζημιάς
-  Η πανελλαδική κάλυψη των υπηρεσιών
-  Ο απόλυτος έλεγχος και η διαφάνεια όλης της διαδικασίας μέσω on line ενημέρωσης
-  Το αυτοματοποιημένο αρχείο που δημιουργείται με κάθε εντολή
-  Οι επώνυμες επισκευαστικές μονάδες που λειτουργούν όλες για λογαριασμό μας με ενιαίο τρόπο, δηλαδή σαν να έχουμε μια συνεργαζόμενη επισκευαστική μονάδα τεράστιων διαστάσεων και δυνατοτήτων.
– Η απεμπλοκή του ασφαλιστή από όλες τις διαδικασίες της ζημιάς.

iw? Σε ποιους επιχειρηματίες του ασφαλιστικού κλάδου απευθύνεστε;

Α.Μ.: Η εταιρεία απευθύνεται σε όλες τις βαθμίδες του ασφαλιστικού κλάδου, δηλαδή ασφαλιστές, πράκτορες, μεσίτες, και μπορεί να τις εξυπηρετήσει όσο μεγάλο και αν είναι το δίκτυό τους, με εικόνα και έλεγχο σαν να μιλούσαμε για ασφαλιστικό προϊόν.

iw? Οι υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν στους διαμεσολαβούντες;

Α.Μ.: Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν και στους διαμεσολαβούντες και στους πελάτες τους

iw? Με πόσους διαμεσολαβούντες περίπου συνεργάζεστε;

Α.Μ.: Η εταιρεία, ήδη μέσα στον πρώτο χρόνο ουσιαστικής λειτουργίας της, απαριθμεί 700 συμβάσεις διαμεσολαβούντων όλων των βαθμίδων σχεδόν σε όλη την Ελλάδα. 

iw? Σε ποιες υπηρεσίες ή προϊόντα δίνετε έμφαση και για ποιο λόγο;

Α.Μ.: Η υπηρεσία στην οποία δίνουμε έμφαση αυτήν την εποχή είναι η Auto Smart, δηλαδή η υπηρεσία διαχείρισης – διεκπεραίωσης ζημιάς τροχαίου ατυχήματος για όλες τις κατηγορίες οχημάτων «ΕΙΧ – ΦΙΧ – ΦΙΧ
Αγροτικό – ΜΟΤΟ», για λογαριασμό των διαμεσολαβούντων.

iw? Πόσες συνεργαζόμενες μονάδες έχει σήμερα η Smart Move και σε ποιες περιοχές;

Α.Μ.: Αυτήν τη στιγμή, συνεργαζόμαστε με 80 κάθετες επισκευαστικές μονάδες, που στην πλειοψηφία τους είναι επίσημοι επισκευαστές αντιπροσωπειών σε 55 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα σε:

-  Αττική: Αυλώνα, Αχαρναί, Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση, Ν. Ηράκλειο, Μελίσσια, Ίλιον, Άγ. Ανάργυροι, Περιστέρι, Γαλάτσι, Βύρωνας, Ταύρος, Ελευσίνα, Πέραμα, Αργυρούπολη, Ν. Μάκρη
– Πελοπόννησος: Πάτρα, Πύργος, Καλαμάτα, Σπάρτη, Τρίπολη, Ναύπλιο, Άργος, Κόρινθος
-  Στερεά Ελλάδα: Θήβα, Λιβαδειά, Λαμία, Αγρίνιο
– Εύβοια: Χαλκίδα
– Θεσσαλία: Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα
– Ήπειρος: Ιωάννινα, Ηγουμενίτσα, Άρτα, Πρέβεζα
– Επτάνησα: Κέρκυρα, Κεφαλληνία
– Μακεδονία: Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Βέροια, Καστοριά, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα
– Θράκη: Ξάνθη, Κομοτηνή, Διδυμότειχο, Ορεστιάδα
– Δωδεκάνησα: Ρόδος
– Κρήτη: Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Μοίρες, Άγ. Νικόλαος
Προσεχώς θα έχουμε επισκευαστικές μονάδες και σε άλλες περιοχές, όπως Κω, Λέρο, Κάλυμνο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Χίο, Σάμο, Μυτιλήνη, Φλώρινα, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Βόλο.

iw? Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια:

Α.Μ.: 1) Η περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση των ήδη υπαρχουσών υπηρεσιών μας με νέα, γρηγορότερα
και εξυπνότερα εργαλεία, ακόμα και μέσω phone application.
2) Η διεύρυνση των επισκευαστικών μονάδων μας, καθώς και των διαμεσολαβούντων και η παρουσία μας σε
ακόμη περισσότερες περιοχές.
3) Η ένταξη εξυπνότερων υπηρεσιών και εκτός αυτοκινήτων