Οδική βοήθεια από την Ιnter Partner Assistance

Η Ιnter Partner Assistance είναι θυγατρική εταιρεία του Ομίλου ΑΧΑ και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες βοήθειας στον κόσμο. Δραστηριοποιείται εμπορικά σε 70 χώρες, έχει 34 υποκαταστήματα στο εξωτερικό, ενώ οι υπηρεσίες της παρέχονται σε 200 χώρες. Το δυναμικό της ανέρχεται σε 6.300 εργαζόμενους και ο ετήσιος αριθμός περιστατικών υπερβαίνει τα 6 εκατομμύρια. 

Η ανάπτυξη της εταιρείας, τα τελευταία χρόνια, οφείλεται στην προώθηση προγραμμάτων επείγουσας ιατρικής – ταξιδιωτικής και οδικής βοήθειας. Συγκεκριμένα, τα έσοδα της εταιρείας το 2010 ήταν 929 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5.2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. 

Το υποκατάστημα της Ελλάδας, με παρουσία άνω των 23 ετών, το 2011 διαχειρίστηκε 200.000 υποθέσεις και οκτακόσιες χιλιάδες τηλεφωνήματα. Εξ αυτών, 85% απαντήθηκαν σε λιγότερο από 20 δεύτερα. Ο δείκτης ικανοποίησης, όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα ποιότητας, κυμαίνεται σε ποσοστό υψηλότερο του 93%. 

Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη στο πρότυπο ISO 9001: 2008, ενώ είναι η μοναδική στο είδος της που έχει θέσει σε εφαρμογή πλάνο επιχειρησιακής συνέχειας (BCP), με αποτέλεσμα να διαθέτει εναλλακτικές εγκαταστάσεις ώστε να μπορεί, σε περίπτωση έκτακτων γεγονότων και γενικότερα κρίσης, να ανακτήσει τις κύριες επιχειρησιακές λειτουργίες της, διασφαλίζοντας έτσι την αδιάλειπτη επιχειρησιακή της λειτουργία. 

Οι συνεχείς μετρήσεις της επιχειρηματικής αποδοτικότητας, όπως και η επίτευξη των αντίστοιχων δεικτών μέτρησης, αποτελούν έμπρακτο παράδειγμα εταιρείας που επιδεικνύει προσήλωση στην πελατοκεντρική στρατηγική της.

Στόχος της Ιnter Partner Assistance είναι να συνεχίσει την ανάπτυξή της στα παραδοσιακά προϊόντα, εδραιώνοντας παράλληλα τη θέση της στην παροχή υπηρεσιών που απαντούν στις αναδυόμενες ανάγκες της καθημερινότητας των πελατών της. Έτσι, σήμερα η Inter Partner Assistance διαφοροποιεί τις υπηρεσίες της για την κάλυψη των νέων αυτών αναγκών, προσφέροντας προϊόντα στους ακόλουθους στρατηγικούς τομείς: αυτοκίνητο, υγεία, ταξίδι, κατοικία.
Οδική βοήθεια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Πρόκειται για μια συνολική πρόταση ασφάλισης, που προσφέρει κάλυψη τόσο στο όχημα όσο και στους επιβαίνοντες, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μετά από βλάβη, ατύχημα ή κλοπή. Οι καλύψεις που παρέχονται στους πελάτες μας είναι ενδεικτικά οι ακόλουθες:
- Άνοιγμα φακέλου, on line ενημέρωση της εταιρείας – πελάτη
- Τοπική προσπάθεια αποκατάστασης της ζημιάς
- Μεταφορά του οχήματος σε συνεργείο επιλογής του ασφαλισμένου
- Αποστολή ανταλλακτικών
- Επαναπατρισμός οχήματος
- Έξοδα διαμονής επιβατών
- Μεταφορά επιβατών στον τόπο κατοικίας ή προορισμού
- Εισιτήριο ανάκτησης οχήματος
- Μίσθωση οδηγού για την επιστροφή του οχήματος στον τόπο κατοικίας
- Υγειονομική μεταφορά σε περίπτωση τραυματισμού
- Έξοδα νοσοκομειακής περίθαλψης στο εξωτερικό
- Συνοδεία ανηλίκων
- Πρόωρη επιστροφή στον τόπο κατοικίας.
- Νομική προστασία στο εξωτερικό
- Όχημα αντικατάστασης

Συνεργασίες με εταιρείες – πελάτες

Η Inter Partner Assistance προωθεί την ασφάλιση οδικής βοήθειας μέσω εταιρικών πελατών, π.χ. ασφαλιστικών εταιρειών ή εισαγωγέων αυτοκινήτων, που παρέχουν το πρόγραμμα ως προαιρετική κάλυψη ή ως επιπρόσθετη παροχή με την αγορά αυτοκινήτου, αντίστοιχα. Τα προγράμματα αυτά σχεδιάζονται στα μέτρα της εταιρείας – πελάτη, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των πελατών. 

Το συγκεκριμένο μοντέλο διανομής (B2B) προσδίδει προστιθέμενη αξία στα προϊόντα των εταιρειών-πελατών μας, ενώ παράλληλα η εταιρεία μας αποκτά πρόσβαση σε ένα σημαντικό, υφιστάμενο και δυνητικό, για άλλα προϊόντα πελατολόγιο.
Επιπροσθέτως, πρόγραμμα οδικής βοήθειας μπορεί να προσφερθεί στον τελικό καταναλωτή και μέσω άλλων δικτύων διανομής, όπως είναι αυτά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Οι προοπτικές και τα προβλήματα της αγοράς

Αν θα έπρεπε να κάνουμε μια σύνοψη των προβλημάτων τα οποία χαρακτηρίζουν την αγορά μας, αυτά θα ήταν τα παρακάτω:

- Έντονος ανταγωνισμός σε μια πολύ μικρή αγορά,
- Ασταθές οικονομικό περιβάλλον με συχνές αλλαγές
- Πολύπλοκο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την παροχή οδικής βοήθειας, δημιουργώντας σύγχυση και αντιφάσεις κατά την εφαρμογή του, που εστιάζεται σε ποσοτικά κριτήρια, καθιστώντας την παροχή της υπηρεσίας ακριβή
- Μείωση της αγοραστικής δύναμης των πελατών
- Μείωση των πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων
- Αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων