Τα παλιά συμβόλαια…έγιναν νέα

– Τα περιθώρια ανάπτυξης στενεύουν για την ασφαλιστική αγορά και οι εταιρείες προβληματίζονται για την συνέχεια.

– Το ζητούμενο είναι να πουληθούν συμβόλαια και να αυξάνεται η παραγωγή παρά το γεγονός ότι το σημαντικότερο –στην παρούσα φάση- είναι  να διατηρηθούν τα υφιστάμενα χαρτοφυλάκια.

– Στο πλαίσιο αυτό σχεδόν όλες οι εταιρείες, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ετοιμάζονται να περάσουν στην πράξη αποφάσεις που έχουν λάβει.

– Αυτές δεν είναι άλλες από το να ρίξουν μέσα από διάφορες διαδικασίες τα ασφάλιστρα, θεωρώντας ότι ο μονόδρομος αυτός απομειώνει τα έσοδα αλλά τουλάχιστον μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για την πρόσκτηση νέων πελατών.

– Και έτσι έγινε. Κάποιες επιχειρήσεις ήδη έχουν περάσει τα νέα τους συμβόλαια στην αγορά. Με αποτελέσματα καλά όπως αναφέρουμε παρακάτω.

– Κάποιες άλλες ετοιμάζονται να κάνουν ακόμα πιο προωθημένες προτάσεις και είναι θέμα λίγου χρόνου για να τις ανακοινώσουν ευελπιστώντας ότι θα «κάνουν τη διαφορά» αφού θα προσφέρουν συμβόλαια «λιτά» και άρα και φθηνότερα.

– Τα νέα αυτά προϊόντα απευθύνονται σε νέους πελάτες αλλά πιάνουν και τους παλιούς.

– Δηλαδή χάνουν τους παλιούς αλλά τους «κάνουν» καινούργιους.
 
– Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση μεγάλης εταιρείας όπου έκοψε τα παλιά της συμβόλαια με την συναίνεση των πελατών της.  Και μετά σύναψε  με τους ίδιους -και πάντα με την σύμφωνη γνώμη των ασφαλισμένων- καινούργια.

– Αρα: Φθηνότερα συμβόλαια για τον λαό και ευέλικτα για τις εταιρείες.

– Και παραγωγή επιδεικνύεται και οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι.