Η Allianz Ελλάδος ενισχύει τα μεγέθη της

Κύκλο εργασιών 230,1 εκατ. ευρώ πέτυχε η Allianz Ελλάδος το 2011, διατηρώντας –σ’ένα έντονα πτωτικό περιβάλλον για την ασφαλιστική αγορά- σταθερά τα μεγέθη της, ενώ σε συνδυασμό με την καλή διαχείριση του κόστους ενίσχυσε –βάσει προσωρινών στοιχείων- την κερδοφορία της σε σύγκριση με τους στόχους της περυσινής χρονιάς.

Τα έσοδα της Allianz Ελλαδος αφορούν στη δραστηριότητά της σε Ελλάδα και Κύπρο και προήλθαν απ’όλα τα δίκτυα διανομής και ειδικότερα το agency system, τα γραφεία παραγωγής, τους πράκτορες, τους μεσίτες ασφαλίσεων και τις τραπεζικές συνεργασίες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, αναφέρθηκε προ ημερών στις επιδόσεις της εταιρίας απευθυνόμενος στους εκπροσώπους όλων των δικτύων διανομής, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση πωλήσεων για την έναρξη του νέου έτους, όπου προέβλεψε ότι η Allianz θα παραμείνει και το 2012 σε κερδοφόρα αναπτυξιακή τροχιά.

Σχολιάζοντας το 2011, τόνισε ότι βασικοί άξονες ανάπτυξης της εταιρίας ήταν ο κλάδος Αυτοκινήτου ο οποίος αναπτύχθηκε με ρυθμό μεγαλύτερο του 10%, αλλά και οι Συνταξιοδοτικές και Αποταμιευτικές Λύσεις που παρουσίασαν ανάπτυξη εργασιών κατά 0,3%. Δεν παρέλειψε μάλιστα να επισημάνει ότι ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα παρουσιάζει έντονα σημάδια ύφεσης, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας, η παραγωγή ασφαλίστρων στο εννεάμηνο του 2011 παρουσίασε μείωση κατά 6,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010.

Απευθυνόμενος στο δίκτυο πωλήσεων, ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε ότι το 2012 θα είναι μία δύσκολη χρονιά, η οποία θα χαρακτηριστεί από περαιτέρω συρρίκνωση της ασφαλιστικής ύλης, και συμπλήρωσε: «Εμείς στην Allianz Ελλάδος βάζουμε τον πήχη ψηλά και με βασική προτεραιότητα τον κλάδο Αυτοκινήτου και στοχευμένες ενέργειες ανάπτυξης στον τομέα των Συνταξιοδοτικών και Αποταμιευτικών Λύσεων θα επιμείνουμε και το 2012 στην κερδοφόρα αναπτυξιακή μας πορεία. Η αύξηση της παραγωγικότητας κάθε συνεργάτη του δικτύου πωλήσεων αποτελεί βασικό συστατικό για την επίτευξη των στόχων της εταιρίας για το 2012» τόνισε.

Αναφερόμενος στις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζουν σήμερα οι συνεργάτες των πωλήσεων, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι «μια περίοδος κρίσης δε διέπεται από τους ίδιους κανόνες συμπεριφοράς που υπάρχουν σε περιόδους ανάπτυξης» για να συμπληρώσει ότι «κομβικό σημείο για την επιτυχία των ανθρώπων των πωλήσεων αποτελεί η προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς και της κοινωνίας, απευθυνόμαστε σ’ ένα κοινό που αναζητά πραγματική αξία όχι μόνο από το δικό μας προϊόν αλλά και από τον κάθε συνεργάτη».