Interamerican: 300 χιλιάδες περιστατικά το 2011 η στους κλάδους βοήθειας

Την ηγετική θέση της Interamerican στους τομείς οδικής και προσωπικής (άμεσης ιατρικής) βοήθειας επιβεβαιώνουν οι υπηρεσίες που παρασχέθηκαν από την εταιρεία το 2011. Συνολικά, η Interamerican ανταποκρίθηκε σε 299.155 περιστατικά. Οι επεμβάσεις οδικής βοήθειας έφθασαν τις 216.205 σημειώνοντας αύξηση κατά 23,7% έναντι του 2010, ενώ οι υπηρεσίες της εταιρείας υποστήριξαν με άμεση ιατρική βοήθεια 31.318 περιστατικά στην Ελλάδα και διαχειρίστηκαν 693 περιστατικά εταιρειών του εξωτερικού, αυξημένα κατά 7,4%. Κατά μέσο όρο, η Interamerican παρουσίασε 820 ενέργειες βοήθειας ημερησίως.

Στην οδική βοήθεια, η εταιρεία παρείχε υπηρεσίες επιτόπου επισκευής σε 88.820 περιπτώσεις, μεταφορά σε συνεργείο σε 69.606, επαναπατρισμό οχήματος σε 8.003 και επιλήφθηκε της φροντίδας σε 49.476 ατυχήματα.

Σημειώνεται ότι η Interamerican πρόσθεσε στις υποδομές της πρόσφατα ένα ολοκληρωμένο συνεργείο αυτοκινήτων, που διαθέτει την πιο εξελιγμένη μηχανολογική τεχνολογία για εργασίες επισκευής, συντήρησης και φανοποιΐας. Το συνεργείο είναι στελεχωμένο με τεχνικούς υψηλής κατάρτισης και εμπειρίας.

Στη άμεση ιατρική βοήθεια, η εταιρεία το 2011 πραγματοποίησε 3.600 διακομιδές με ασθενοφόρο, 121 με υγειονομικό ελικόπτερο και αεροπλάνο, ενώ παρείχε βοήθεια στο εξωτερικό σε 92 περιστατικά και ανταποκρίθηκε με ιατρικές συμβουλές και πληροφορίες από το συντονιστικό κέντρο σε 27.435 περιπτώσεις.

Γ. Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican ΒοήθειαςΟ Γ. Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας, αναφερόμενος στη δραστηριότητα της εταιρείας στον κλάδο επισημαίνει: «Επενδύοντας συνεχώς σε υποδομές και σε κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού μας, διατηρούμε και ενισχύουμε τα χαρακτηριστικά παροχής αξιόπιστων υπηρεσιών, που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών των πελατών μας στην Ελλάδα και διεθνώς στους τομείς βοήθειας. 

Ως αποτέλεσμα, έχουμε πολύ υψηλό ποσοστό ικανοποιημένων πελατών που φθάνει το 90% στην οδική και το 96 % στην προσωπική βοήθεια. Παράλληλα, ενισχύουμε την κοινωνική διάσταση των υπηρεσιών μας με τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας, με κινητοποιήσεις του στόλου αλλά και μέσω συμφωνιών συνεργασίας, όπως π.χ. με τη “Γραμμή Ζωής” για την τρίτη ηλικία και τους “Πυλώνες Αλληλεγγύης” για την υποστήριξη κοινωνικών φορέων της ΝΔ. Ελλάδος».