SAP: Λογισμικό ασφαλιστικών υπηρεσιών

Σήμερα, ο ασφαλιστικός κλάδος, έχει να αντιμετωπίσει νέες και σημαντικές προκλήσεις, που πηγάζουν, από τις σύγχρονες  ανάγκες  των πελατών, τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις συμμόρφωσης με το κανονιστικό πλαίσιο του κλάδου, το οποίο πλέον εξελίσσεται και διαμορφώνεται σε παγκοσμιοποιημένο  επίπεδο, και τέλος την επιτακτική ανάγκη για επίδειξη καινοτομίας, γρήγορης αντίδρασης, διασφάλιση του μεριδίου αγοράς, και μείωσης  εξόδων.

Σε αυτές τις προκλήσεις, η τεχνολογία πληροφορικής, για άλλη μια φορά, καλείται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπισή τους.  H SAP, με περισσότερους από 700 πελάτες στον ασφαλιστικό κλάδο παγκοσμίως,  παρέχει έναν πλήρη χάρτη λύσεων, με τον οποίο καλύπτει το σύνολο των αναγκών μιας σύγχρονης ασφαλιστικής εταιρείας.   

Η στρατηγική λύσεων  της SAP βασίζεται σε τρεις άξονες: on Premise, on Demand, on Device. Τα προϊόντα εκτείνονται από την περιοχή των κυρίων ασφαλιστικών υπηρεσιών (Policy, Claims and Financial Assets Management, CRM, Insurance Analytics ) και την διαχείριση των back-office διαδικασιών (λογιστική, διαχείριση κόστους, ανάλυση κερδοφορίας) έως  και  το κανονιστικό πλαίσιο Solvency II. 

Σύμφωνα με μια πρόσφατη  έρευνα(Ovum Survey, June 2011 (Total respondents = 200 insurance IT and business decision-makers globally), οι τέσσερις περισσότερο πιθανές περιοχές λύσεων πληροφορικής για μία ασφαλιστική εταιρεία σήμερα είναι  οι κάτωθι:

 a. Customer Relationship Management
 b. Business intelligence
 c. Enterprise Risk Management
 d. Business Process Management

Για όλες αυτές τις ανάγκες η SAP παρέχει πλήρεις και integrated λύσεις.  Τέλος, στην προσπάθεια για μείωση του κόστους και χρόνου υλοποίησης  η SAP παρέχει  Rapid Deployment Solutions (RDS) σε επιλεγμένες περιοχές προϊόντων, με συγκεκριμένα παραδοτέα, κόστος  και χρόνο υλοποίησης 10-12 εβδομάδες.