Lloyd’s: Φοβούνται μη χάσουν πελάτες οι επιχειρήσεις

Αντιμέτωπες με το φόβο της απώλειας των ήδη υφιστάμενων πελατών φαίνεται πως είναι οι διοικήσεις των διεθνών εταιρειών σύμφωνα με το δείκτη “2011 Lloyd’s Risk”. 

Tα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ο κυριότερος φόβος των εταιρειών είναι η απώλεια πελατών ενώ δευτερευόντως οι διοικούντες των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται σε π[αγκόσμια κλίμακα και που έλαβαν μέρος στην έρευνα εκφράζουν ανησυχία  για την εύρεση και απασχόληση ικανού ανθρώπινου δυναμικού, τη φήμη της εταιρείας τους, τις αλλαγές στο ρυθμιστικό πλαίσιο αλλά και τις νομισματικές διακυμάνσεις.

Ο Διευθύνων σύμβουλος των Lloyd’s, Richard Ward, δήλωσε ότι «πριν από δύο χρόνια, οι επιχειρήσεις ανησυχούσαν κατά κύριο λόγο για το κόστος και τη διαθεσιμότητα των πιστώσεων. Τώρα, οι ανησυχίες τους αφορούν θεμελιώδη ζητήματα, όπως το πως θα διατηρήσουν τους πελάτες τους και που μπορούν να βρουν το εξειδικευμένο προσωπικό που χρειάζονται τόσο απεγνωσμένα. 

Η συγκεκριμένη έρευνα αποτυπώνει στην ουσία δύο χρόνια οικονομικής αβεβαιότητας για τις επιχειρήσεις». 

Ωστόσο, το 70% των εργοδοτών δήλωσε ότι στην παρούσα φάση υπάρχει καλύτερη προετοιμασία για τους κινδύνους από ότι στο παρελθόν. 

Στην  έρευνα συμμετείχαν 500 ηγέτες επιχειρήσεων από το Economist Intelligence Unit. Η κορυφαία ανησυχία στην προηγούμενη έρευνα του 2009 ήταν το κόστος και τη διαθεσιμότητα των πιστώσεων.

Πηγή: Insurance Times