Αλλάζει τον επιχειρησιακό της χάρτη η MetLife

Σε σημαντικές αλλαγές των οργανωτικών δομών του προχώρησε ο όμιλος Metlife, αλλάζοντας στον επιχειρησιακό του «χάρτη» και τη θέση του region του οποίου ηγείται η Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Insurance World, ο CEO και Πρόεδρος του Metlife Group, Steve Kandarian, αποφάσισε στο οργανόγραμμα του ομίλου να δημιουργήσει τρεις πολύ μεγάλες γεωγραφικές περιφέρειες (regions). Στην πρώτη ενέταξε τις αγορές της Αμερικής, στη δεύτερη την Ασιατική Ήπειρο και στην τρίτη την Ευρώπη – Μέση Ανατολή και Αφρική, ενώ παράλληλα δημιούργησε και μια ξεχωριστή μονάδα την οποία ονόμασε Global Employee Benefits.

Στο region των αγορών της Αμερικής ως υπεύθυνος τοποθετήθηκε ο Bill Wheeler, σε αυτό της Ευρώπης – Μέσης Ανατολής και Αφρικής ο Michel Khalaf, ενώ σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, για το region της Ασίας δεν έχει επιλεγεί το πρόσωπο το οποίο θα αναλάβει ανάλογο ρόλο.

Με βάση το νέο οργανόγραμμα της Metlife, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι δημιουργείται και μια νέα μονάδα που φέρει τον τίτλο Global Brand Marketing & Communication, αποκλειστικός σκοπός της οποίας θα είναι να συμβάλλει στην καθιέρωση της Metlife ως μιας πολύ ισχυρής –παγκόσμιας- εταιρείας ασφαλιστικών προϊόντων στον κλάδο Ζωής.

Σε ότι αφορά τον Bill Toppeta,τον άνθρωπο που συνέβαλλε καθοριστικά για την εξαγορά της Alico, πηγές του iw αναφέρουν ότι  ανέλαβε, λίγο πριν συνταξιοδοτηθεί, θέση αντιπροέδρου «δίπλα» στο CEO και πρόεδρο του ομίλου Steve Kandarian, θέση από την οποία θα βοηθήσει τον όμιλο για την ολοκλήρωση της αναδιοργάνωσής του σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (περιλαμβάνει 14 χώρες) , όπου ηγετική θέση κατέχει η Ελλάδα και την ευθύνη του τομέα ο πρόεδρος της Metlife Alico, κ. Ανδρέας Βασιλείου, εντάσσεται στο region της Ευρώπης – Μέσης Ανατολής και Αφρικής ως subregion.