back to top
9 C
Athens
Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025

Νίκος Γεωργόπουλος: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

Από τoν Νίκο Γεωργόπουλο – CyRM, CDPO, MBA Cyber Privacy Risks Advisor, Cromar Insurance Brokers Co-Founder The DPO Academy

H εμφάνιση της πανδημίας επιτάχυνε σημαντικά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιριών. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι εταιρίες έκαναν πράγματα που θα έκαναν την ερχόμενη 7ετία.

- Advertisement -

Ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των εταιρικών διαδικασιών, η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιριών.

Για τον μετασχηματισμό χρειάζεται απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνολογικών λύσεων, σωστά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και υποστήριξη από τη διοίκηση της εταιρίας. Η επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα οδηγήσει σε ενδυνάμωση του brand της ασφαλιστικής εταιρίας. Θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των διαμεσολαβητών που συνεργάζονται μαζί της, στην καλύτερη εκμετάλλευση του χρόνου που διαθέτουν για την πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών τους και στην αύξηση της κερδοφορίας τόσο των διαμεσολαβητών όσο και της ασφαλιστικής εταιρίας.

- Advertisement -

Η υλοποίηση ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού στην ασφαλιστική αγορά, όπως και σε κάθε αγορά, δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για τις επιχειρήσεις και δεν σημαίνει ότι αγοράζοντας τεχνολογικές λύσεις θα πετύχουν άμεσα και τον μετασχηματισμό τoυς.

Νίκος Γεωργόπουλος

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας και την καλλιέργεια ενός διαφορετικού τρόπου σκέψης σε κάθε εργαζόμενο και τμήμα της. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα είναι τα δύο βασικά στοιχεία. Επιπλέον, πρέπει να δίνεται δυνατότητα στους εργαζομένους να πειραματίζονται, να μαθαίνουν γρηγορότερα, να προσαρμόζονται γρήγορα και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα από νέα βάση. Η νέα λειτουργία της επιχείρησης θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη δημιουργία καινοτομίας, στην αύξηση των εσόδων και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον που βασίζεται στην ομαδική εργασία.

Η μετάβαση στη νέα, ψηφιακή κανονικότητα θα πρέπει να γίνει με επίκεντρο τον πελάτη. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρίες συγκρίνονται άμεσα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Apple, Facebook, Amazon κ.ά.), οι τράπεζες, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Οι παραπάνω έχουν εκπαιδεύσει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός υποστηρίζει την αλληλεπίδραση του διαμεσολαβητή με την ασφαλιστική εταιρία, για την κατανόηση της οποίας χρειάζεται η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προφίλ διαμεσολαβητή, το οποίο να περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής του με την εταιρία, με σκοπό την προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης, την καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

*από το ViSION, το τριμηνιαίο ενημερωτικό έντυπο της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη

διαβάστε – Ευρωπαϊκή Πίστη: Αφιερωμένο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό το νέο τεύχος του ViSION

Σχετικές δημοσιεύσεις

Φυσική και Μακροοικονομία, Ν. Γεωργόπουλος Digital Risk Insurance Broker

Η Φυσική και η Μακροοικονομία μπορεί να φαίνονται σαν διαφορετικα πεδία, αλλά μοιράζονται θεμελιώδεις αρχές...

«Ισορροπία Νας»

Τα σημερινά προβλήματα προέρχονται, κατά μεγάλο μέρος, από παλαιά σχεδιαστικά λάθη. Τις δεκαετίες ’70, ’80, ’90, ο μέσος όρος διατηρησιμότητας των συμβολαίων

Αναμένονται εκπλήξεις από τέσσερις μεγάλες ασφαλιστικές

Οσο για τον ανταγωνισμό αυτός θα είναι μεγάλος, και περιμένουμε να δούμε, και όλες τις άλλες θέσεις των υπολοίπων ασφαλιστικών που κρατάνε μισόκλειστα τα χαρτιά τους. 

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού και η Ευρωπαϊκή Πίστη στην Global Money Week 2022

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε αρμονική συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλλουν στην διάχυση της χρηματοοικονομικής γνώσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Τι μας λέει η Allianz-Trade για τέσσερις μεγάλους βιομηχανικούς κλάδους

Τέσσερις μεγάλοι βιομηχανικοί κλάδο (το αλουμίνιο, η αμμωνία, ο χάλυβας και το τσιμέντο) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Βαρόμετρο κινδύνου χωρών και κλάδων της Coface, 2025: Στο άγνωστο

Η περσινή εκλογική αβεβαιότητα μπορεί να έχει (εν μέρει) εξαλειφθεί, αλλά ο ορίζοντας δεν είναι ακόμη ξεκάθαρος και οι κίνδυνοι σπάνια

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....