back to top
20 C
Athens
Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025

Νίκος Γεωργόπουλος: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

Από τoν Νίκο Γεωργόπουλο – CyRM, CDPO, MBA Cyber Privacy Risks Advisor, Cromar Insurance Brokers Co-Founder The DPO Academy

H εμφάνιση της πανδημίας επιτάχυνε σημαντικά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιριών. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι εταιρίες έκαναν πράγματα που θα έκαναν την ερχόμενη 7ετία.

- Advertisement -

Ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των εταιρικών διαδικασιών, η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιριών.

Για τον μετασχηματισμό χρειάζεται απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνολογικών λύσεων, σωστά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και υποστήριξη από τη διοίκηση της εταιρίας. Η επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα οδηγήσει σε ενδυνάμωση του brand της ασφαλιστικής εταιρίας. Θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των διαμεσολαβητών που συνεργάζονται μαζί της, στην καλύτερη εκμετάλλευση του χρόνου που διαθέτουν για την πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών τους και στην αύξηση της κερδοφορίας τόσο των διαμεσολαβητών όσο και της ασφαλιστικής εταιρίας.

- Advertisement -

Η υλοποίηση ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού στην ασφαλιστική αγορά, όπως και σε κάθε αγορά, δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για τις επιχειρήσεις και δεν σημαίνει ότι αγοράζοντας τεχνολογικές λύσεις θα πετύχουν άμεσα και τον μετασχηματισμό τoυς.

Νίκος Γεωργόπουλος

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας και την καλλιέργεια ενός διαφορετικού τρόπου σκέψης σε κάθε εργαζόμενο και τμήμα της. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα είναι τα δύο βασικά στοιχεία. Επιπλέον, πρέπει να δίνεται δυνατότητα στους εργαζομένους να πειραματίζονται, να μαθαίνουν γρηγορότερα, να προσαρμόζονται γρήγορα και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα από νέα βάση. Η νέα λειτουργία της επιχείρησης θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη δημιουργία καινοτομίας, στην αύξηση των εσόδων και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον που βασίζεται στην ομαδική εργασία.

Η μετάβαση στη νέα, ψηφιακή κανονικότητα θα πρέπει να γίνει με επίκεντρο τον πελάτη. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρίες συγκρίνονται άμεσα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Apple, Facebook, Amazon κ.ά.), οι τράπεζες, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Οι παραπάνω έχουν εκπαιδεύσει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός υποστηρίζει την αλληλεπίδραση του διαμεσολαβητή με την ασφαλιστική εταιρία, για την κατανόηση της οποίας χρειάζεται η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προφίλ διαμεσολαβητή, το οποίο να περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής του με την εταιρία, με σκοπό την προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης, την καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

*από το ViSION, το τριμηνιαίο ενημερωτικό έντυπο της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη

διαβάστε – Ευρωπαϊκή Πίστη: Αφιερωμένο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό το νέο τεύχος του ViSION

Σχετικές δημοσιεύσεις

Θ. Καρποδίνη: Η συνεργασία με όλες τις ενώσεις ασθενών είναι καθοριστική για τον ΕΟΠΥΥ

Στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών η Διοικήτρια του Οργανισμού αναγνώρισε ως πρόκληση τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες

7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Αναγνώριση των επιτευγμάτων και χάραξη νέων στόχων

Η Συνδιάσκεψη ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην ελληνική οικονομία και κοινωνία

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η ΕΑΕΕ παρουσίασε το νέο της website – Ένα ψηφιακό εργαλείο για τον κλάδο και το κοινό

Με τον ανασχεδιασμένο ιστότοπο η ΕΑΕΕ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό και ενισχύει τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στην καθημερινότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

7 χρυσές συμβουλές καριέρας από τον Θοδωρή Σπηλιώτη

Η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από δεξιότητες ή τίτλους, αλλά κυρίως από τη στρατηγική σκέψη και την προσωπική στάση

Το αυτονόητο

Δεδομένου ότι ο αριθμός των τουριστών στη χώρα μας έχει ξεπεράσει προ πολλού τα 40 εκατ. ετησίως, το ΕΣΥ έχει απόλυτη ανάγκη από νέους πόρους

Επανεκδίδονται οι «Ακροατές σύζυγοι» του Τριαντάφυλλου Ε. Λυσιμάχου – Νέα συλλογή διηγημάτων στον ορίζοντα

Το βιβλίο συνδυάζει την καθημερινότητα, τις οικογενειακές σχέσεις και τις φιλοσοφικές αναζητήσεις σε ένα σύγχρονο κοινωνικό πλαίσιο

Πάει για συμφωνία(;) η Allianz με την ΕΤΕ

Αυξημένες πιθανότητες δίνουν σε αυτό το σενάριο κύκλοι της αγοράς, ενώ δεν επιβεβαιώνονται αντίστοιχες φήμες από πλευράς NN

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

Αλλάζουν όλα στη λειτουργία της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Παράλληλα με το νέο πλαίσιο, ο Τ. Θεοδωρικάκος εξήγγειλε πρόσληψη 50 εξειδικευμένων στελεχών και συνεργασία με τη νέα Αρχή Προστασίας Καταναλωτή

Ταξίδι επιβράβευσης στη Ρώμη για τους συνεργάτες της Allianz

Η περίσταση αποτέλεσε ευκαιρία για εξερεύνηση εμβληματικών σημείων της Αιώνιας Πόλης, καθώς επίσης προώθηση επαγγελματικών σχέσεων και στόχων

Allianz Olympic Day 2025: Μήνυμα δύναμης, συνεργασίας και ψυχικής ανθεκτικότητας από τα κορυφαία στελέχη και τους αθλητές της Allianz Ελλάδος

Η εκδήλωση τίμησε τον Ολυμπισμό και ανέδειξε ότι η επιτυχία χτίζεται καθημερινά, μέσα από μικρές νίκες και συλλογική προσπάθεια

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Αναγκαία η παράταση για την εφαρμογή του IRIS»

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι δεν έχει εξασφαλιστεί η λειτουργικότητα του συστήματος ούτε και η κάλυψη του κόστους