back to top
15.9 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Νίκος Γεωργόπουλος: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

Από τoν Νίκο Γεωργόπουλο – CyRM, CDPO, MBA Cyber Privacy Risks Advisor, Cromar Insurance Brokers Co-Founder The DPO Academy

H εμφάνιση της πανδημίας επιτάχυνε σημαντικά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιριών. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι εταιρίες έκαναν πράγματα που θα έκαναν την ερχόμενη 7ετία.

- Advertisement -

Ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των εταιρικών διαδικασιών, η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιριών.

Για τον μετασχηματισμό χρειάζεται απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνολογικών λύσεων, σωστά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και υποστήριξη από τη διοίκηση της εταιρίας. Η επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα οδηγήσει σε ενδυνάμωση του brand της ασφαλιστικής εταιρίας. Θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των διαμεσολαβητών που συνεργάζονται μαζί της, στην καλύτερη εκμετάλλευση του χρόνου που διαθέτουν για την πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών τους και στην αύξηση της κερδοφορίας τόσο των διαμεσολαβητών όσο και της ασφαλιστικής εταιρίας.

- Advertisement -

Η υλοποίηση ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού στην ασφαλιστική αγορά, όπως και σε κάθε αγορά, δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για τις επιχειρήσεις και δεν σημαίνει ότι αγοράζοντας τεχνολογικές λύσεις θα πετύχουν άμεσα και τον μετασχηματισμό τoυς.

Νίκος Γεωργόπουλος

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας και την καλλιέργεια ενός διαφορετικού τρόπου σκέψης σε κάθε εργαζόμενο και τμήμα της. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα είναι τα δύο βασικά στοιχεία. Επιπλέον, πρέπει να δίνεται δυνατότητα στους εργαζομένους να πειραματίζονται, να μαθαίνουν γρηγορότερα, να προσαρμόζονται γρήγορα και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα από νέα βάση. Η νέα λειτουργία της επιχείρησης θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη δημιουργία καινοτομίας, στην αύξηση των εσόδων και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον που βασίζεται στην ομαδική εργασία.

Η μετάβαση στη νέα, ψηφιακή κανονικότητα θα πρέπει να γίνει με επίκεντρο τον πελάτη. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρίες συγκρίνονται άμεσα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Apple, Facebook, Amazon κ.ά.), οι τράπεζες, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Οι παραπάνω έχουν εκπαιδεύσει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός υποστηρίζει την αλληλεπίδραση του διαμεσολαβητή με την ασφαλιστική εταιρία, για την κατανόηση της οποίας χρειάζεται η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προφίλ διαμεσολαβητή, το οποίο να περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής του με την εταιρία, με σκοπό την προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης, την καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

*από το ViSION, το τριμηνιαίο ενημερωτικό έντυπο της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη

διαβάστε – Ευρωπαϊκή Πίστη: Αφιερωμένο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό το νέο τεύχος του ViSION

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Θ. Καρποδίνη: Η συνεργασία με όλες τις ενώσεις ασθενών είναι καθοριστική για τον ΕΟΠΥΥ

Στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών η Διοικήτρια του Οργανισμού αναγνώρισε ως πρόκληση τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες

7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Αναγνώριση των επιτευγμάτων και χάραξη νέων στόχων

Η Συνδιάσκεψη ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην ελληνική οικονομία και κοινωνία

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Πώς θα κλείσει το 2025 για την ασφαλιστική αγορά – Οι συνιστώσες

Σημαντική συμβολή είχε η δέσμη κινήτρων για ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς, η τεχνολογία και τα νέα λογιστικά πρότυπα

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Ασφάλιση μεταφερόμενων εμπορευμάτων: -13,2% το πλήθος συμβολαίων, -17% τα ασφαλισμένα κεφάλαια το 2024

Πληρώθηκαν αποζημιώσεις ύψους 462.000 ευρώ και σημειώθηκαν 626 ζημιές εντός του 2024 – Κυρίαρχα τα δίκτυα και οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»