H Glassdrive χορηγός στο Insurance Money Conference 2011

Η Glassdrive συμμετείχε ως bronze χορηγός στο Insurance Money Conference 2011, που πραγματοποιηθήκε στις 5 Οκτωβρίου 2011, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
 
Η Glassdrive είχε παρουσία με περίπτερο και ομιλία στο πάνελ με θέμα: «Ο κρίσιμος ρόλος της εποπτείας & της διαφάνειας στην εξέλιξη της ασφαλιστικής αγοράς». Στην παρουσίαση της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε από την κα Μάρθα Στεφανοπούλου, Marketing Communication Manager, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Glassdrive ως συνεργάτης των ασφαλιστικών εταιριών, στην διασφάλιση της διαφάνειας και στην προστασία του καταναλωτή μέσω των εργαλείων που διαθέτει. 

Πιο συγκεκριμένα: τα τέσσερα σημεία που εστιάζει η Glassdrive ώστε να εξασφαλίζεται διαφάνεια σε κάθε στάδιο της συνεργασίας της με την ασφαλιστική εταιρεία είναι αρχικά η σχέση κόστους – τιμής, προσφέροντας δηλαδή ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που παρέχει, η δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου από το 1ο λεπτό της αναγγελίας της ζημιάς, προλαβαίνοντας έτσι τυχόν ακυρώσεις συμβολαίων, η κεντρική τιμολόγηση, η οποία διασφαλίζει την τήρηση των συμφωνηθεισών τιμών και ο τιμοκατάλογος με πάνω από 10.000 κωδικούς που δίνει την δυνατότητα στην εκάστοτε ασφαλιστική εταιρία να διασταυρώσει την ορθότητα των τιμολογίων.

Παράλληλα στόχος της Glassdrive είναι η προστασία του καταναλωτή προσφέροντας γραπτή πιστοποίηση της γνησιότητας των κρυστάλλων, εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης και εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής, ενώ απαλλάσσει τον πελάτη από κάθε διαδικασία αναλαμβάνοντας για λογαριασμό του όλη τη γραφειοκρατία. 

Στην Ελλάδα η Glassdrive συνεργάζεται με την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιριών και αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης με 26 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και περισσότερους απο 60 εξουσιοδοτημένους συνεργάτες, καλύπτοντας το σύνολο της επικράτειας.