Η τεχνογνωσία της Carglass στη διάθεση του πελάτη

Κύριος στόχος της Carglass είναι να γίνει η φυσική  επιλογή του Έλληνα οδηγού όταν παρουσιάζεται ζημιά σε κρύσταλλο αυτοκινήτου. 

Για αυτό εκτός από την άριστη εξυπηρέτηση που δίνει στους πελάτες της, την ποιότητα, τις μεθόδους επισκευής και τοποθέτησης κρυστάλλων και το ανταγωνιστικό κόστος προσπαθεί πάντα να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά σε ότι αφορά την τεχνολογία των προϊόντων της και κάθε φορά να ξεπερνάει τον εαυτό της.

H Carglass διαθέτει πλέον ένα ακόμα «άσσο στο μανίκι». Τη νέα επαναστατική ρητίνη HPX3, η οποία διαθέτει ακόμα Carglassπερισσότερα πλεονεκτήματα:

– Είναι πιο δυνατή από άλλες ρητίνες του εμπορίου και διαρκεί περισσότερο στο χρόνο.

– Βρίσκεται σε υγρή μορφή, κάτι που σημαίνει ότι διοχετεύεται πιο εύκολα στο “τραυματισμένο” παρμπρίζ.

– Η διάφανη υφή της καλύπτει τα όποια μικροσκοπικά ίχνη ανάμεσα στο κρύσταλλο.

– Δεν κιτρινίζει το σημείο επισκευής (φαινόμενο που ενδέχεται να παρατηρηθεί μετά από κάποια χρόνια).

– Είναι εμπλουτισμένη με αστάρι, για το απόλυτο “δέσιμο” του κρυστάλλου.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τεχνολογία επισκευής Glass Medic-παγκοσμίως βραβευμένη και αναγνωρισμένη για την ποιότητά της- επαναφέρουν το τραυματισμένο παρμπρίζ στην αρχική κατάσταση, ανακτά την αντοχή του και είναι πάλι γερό και ασφαλές.. Ο χρόνος επισκευής του κρυστάλλου είναι μικρός, καθώς δεν ξεπερνάει τα 30 λεπτά, ενώ και το κόστος εξακολουθεί και παραμένει χαμηλό.

Στην Carglass είναι τόσο βέβαιοι ότι η επισκευή θα παραμένει τόσο δυνατή όσο την πρώτη ημέρα που εγγυώνται όλες τις Carglassεπισκευές τους για όσο καιρό κατέχει κάποιος το αυτοκίνητο.

Ήδη προβάλλεται το νέο διαφημιστικό spot της Carglass   με ένα δυνατό και δεμένο σενάριο όπου πιστοποιείται το κέφι, ο επαγγελματισμός και η άριστη συνεργασία τεχνικού-πελάτη της Carglass.

Τα γυρίσματα του νέου spot έγιναν στο νέο κατάστημα της Carglass στην περιοχή του Κορωπίου (27ο χλμ. Λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου) και ο βασικός πρωταγωνιστής ήταν ο εν ενεργεία τεχνικός της Carglass   Στέλιος Κάζδαγλης, ο οποίος μάλιστα συμμετέχει για δεύτερη φορά σε τηλεοπτικό spot της εταιρείας. Χαρακτηριστικά ο Στέλιος δήλωσε: «Αισθάνομαι υπερήφανος που συμμετέχω για δεύτερη φορά στο διαφημιστικό της Carglass. Δουλέψαμε πολλές ώρες αλλά ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Θα το έκανα και τρίτη φορά!»