back to top
29.3 C
Athens
Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

Διαστημικός τουρισμός: Νέα ευκαιρία για τους ασφαλιστές;

Μετά τις επιτυχημένες διαστημικές πτήσεις των δισεκατομμυριούχων Ρίτσαρντ Μπράνσον και Τζεφ Μπέζος, η ανθρωπότητα βρίσκεται σίγουρα πιο κοντά σε ένα μέλλον όπου ο διαστημικός τουρισμός θα είναι πιο συνηθισμένος από ποτέ.

Πόσοι όμως γνώριζαν ότι ούτε ο Ρίτσαρντ Μπράνσον ούτε ο Τζεφ Μπέζος είχαν υπογράψει κάποιο συμβόλαιο για το διαστημικό τους ταξίδι; Η είδηση αυτή ανοίγει ένα μεγάλο κεφάλαιο για τον κλάδο της ασφάλισης, την ώρα μάλιστα που έχει ανακοινωθεί ότι σχεδιάζεται εντός εβδομάδας το πρώτο ταξίδι αστρο-τουριστών εντός διαστημικής κάψουλας SpaceX.

- Advertisement -

‘Οπως κατέγραψαν οι New York Times oύτε η Virgin Galactic ούτε ο Richard Branson έχουν αγοράσει ασφαλιστική κάλυψη για το περιπετειώδες ταξίδι του CEO της εταιρείας, αν και το διαστημόπλοιο, VSS Unity, ήταν πιθανότατα ασφαλισμένο.

Αντίστοιχα, η Blue Origin του Jeff Bezos δεν έχουν αντίστοιχο συμβόλαιο κάλυψης για τον ιδρυτή της Amazon. Κι αυτό όπως φαίνεται όχι μόνο λόγω αμέλειας, αλλά λόγω έλλειψης αντίστοιχων παρεχόμενων πολιτικών από τις εταιρείες.

- Advertisement -

Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα είναι ότι η γερμανική Allianz είναι η μοναδική που έχει να προσφέρει μια τέτοια κάλυψη, διαστημικού τουρισμού, χωρίς να είναι γνωστό εάν έχει επιτύχει την υπογραφή κάποιου συμβολαίου.

Αξίζει να αναφερθεί πάντως πως παρά το γεγονός πως η έννοια του διαστημικού τουρισμού είναι ακόμη στα σπάργανα, υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός δεδομένων που αφορούν εκτοξεύσεις πυραύλων, τα οποία μπορούν να συνδράμουν στην κατάλληλη χάραξη και τιμολόγηση πολιτικών.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Lloyds του Λονδίνου, η αγορά διαστημικών ασφαλίσεων παρουσίασε ετήσιες έσοδα ύψους 550 εκατ.  δολαρίων κατά την τελευταία δεκαετία, αν και αυτές περιλάμβαναν κυρίως την κάλυψη δορυφόρων και μη επανδρωμένων αποστολών στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

Παρόλο που τα περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο ασφάλισης διαστημικού τουρισμού είναι μεγάλα, οι ειδικοί επιχειρούν να προσδιορίσουν εάν ο τομέας αυτός σχετιζεται ή μπορεί να απορροφηθεί από άλλους.

Ο Neil Stevens, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος διαστημικών προϊόντων της Marsh, ανέφερε στους New York Times: «Το μεγάλο ερώτημα για τον ασφαλιστικό κλάδο είναι αν τα διαστημικά ταξίδια θα μπορούσαν να ενταχθούν με συμβόλαια που αφορούν τις αεροπορικές πτήσεις ή όχι”. Για τον ίδιο πάντως, με τον διαστημικό τουρισμό μπορεί να ανοίξει ένας ολόκληρος νέος κόσμος για την ασφάλιση αλλά και εν γένει για τον κλάδο  του τουρισμού.

Με πληροφορίες από ΝΥΤ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Pricefox: Πόσο κοστίζει η ασφάλεια μηχανής στην Ελλάδα;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα online σύγκρισης τιμών και αγοράς ασφάλειας μηχανής, έκανε έρευνα και σύγκρινε το κόστος των ασφαλίστρων.

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

Aλ. Σαρρηγεωργίου: Ζούμε σε μια εποχή σύνθετων κινδύνων. Οι προκλήσεις αυτές μεταφράζονται σε πραγματικά κόστη

To μήνυμά του με αφορμή τη δημοσίευση της ετήσιας έκθεσης της ΕΑΕΕ αποστέλλει ο πρόεδρος ΔΣ της Ένωσης κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο