back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό προϊόν

Φουντώνει ο διάλογος το τελευταίο διάστημα γύρω από την ανάγκη καλύψεων που παρέχει η ιδιωτική ασφάλιση. Η πανδημία ανέδειξε παθογένειες και ελλείμματα σε οικονομικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό επίπεδο.

Πολλά από αυτά δεν θα υπήρχαν αν οι πολίτες – καταναλωτές είχαν προνοήσει να διαθέτουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή αν το ορθό μήνυμα και η επικοινωνία για την ανάγκη ενός συμβολαίου είχε φτάσει έγκαιρα στα αυτιά τους.

- Advertisement -

Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι πως ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό προϊόν. Δεν θα πρέπει να λογαριάζει κανείς την ασφάλιση με ότι αναγράφει το ασφάλιστρο, σαν ένα προϊόν που θα χρησιμοποιήσει, θα το αποθηκεύσει ή θα το πετάξει μετά.

Είναι ένα αγαθό που αφορά την σύνταξη και την αποταμίευση ενός ανθρώπου, την Υγεία και την περίθαλψη του, αφορά την επανακατασκευή του κατεστραμμένου σπιτιού ή της επιχείρησης του. Είναι η λύση που θα διατηρήσει ή θα επαναφέρει τη κανονικότητα στη ζωή ενός ασφαλισμένου.

- Advertisement -

Σήμερα, οι προσδοκίες για πρωτοβουλίες της Πολιτείας που θα στηρίξουν, δίνοντας κίνητρα στην ασφάλιση κατοικίας έναντι φυσικών καταστροφών, είναι υπαρκτές.

διαβάστε: Στο επίκεντρο ξανά τα φορολογικά κίνητρα για ασφάλιση κατοικίας

Και αν κάποιος αναρωτηθεί: “Μια μικρή έκπτωση φόρου θα κάνει τη διαφορά ώστε να ασφαλίσουμε όλοι τα σπίτια μας;”. Όχι είναι η απάντηση. Είναι η ανάπτυξη της συνείδησης, η δημιουργία κουλτούρας και η παραδοχή της Πολιτείας ότι – έστω και καθυστερημένα – αντιλαμβάνεται τα οφέλη…και επωφελείται συνάμα, επιμερίζοντας το κόστος.

Βάιος Κρόκος

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Επίσκεψη Κ. Κατσαφάδου στη Βόνιτσα – Σύσκεψη με τις τοπικές αρχές για τον συντονισμό των ενεργειών αποκατάστασης

«Προχωρούμε στην άμεση καταγραφή των ζημιών ώστε να ενεργοποιηθούν χωρίς καθυστέρηση οι διαδικασίες κρατικής αρωγής»

H Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει την Εθνική Άμυνα και την Πολιτική Προστασία

Στον στρατηγικό ρόλο της ΑΙ αναφέρθηκε ο καθηγητής του ΟΠΑ και εταίρος της EY Χρήστος Ταραντίλης στο πλαίσιο του πρόσφατου GenAI Summit

Ξανά μεγάλες καταστροφές στην Ελλάδα – Παραμένει μεγάλο το κενό στην προστασία των κατοικιών

Πρόκληση η ευρεία υιοθέτηση της ιδιωτικής ασφάλισης, ειδικά σε περιοχές με υψηλή ευπάθεια σε φυσικές καταστροφές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Η Atradius Greece εγκαινιάζει τη σειρά «Atradius Expert Talks» – Βίντεο

Στο πρώτο βίντεο, ο Χ. Παναγιωτόπουλος, Διευθυντής Υπηρεσιών Κινδύνου, θέτει το ερώτημα: «Τελικά τι πρέπει να αξιολογούμε; Αριθμούς ή ανθρώπους;»

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών