back to top
15.1 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό προϊόν

Φουντώνει ο διάλογος το τελευταίο διάστημα γύρω από την ανάγκη καλύψεων που παρέχει η ιδιωτική ασφάλιση. Η πανδημία ανέδειξε παθογένειες και ελλείμματα σε οικονομικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό επίπεδο.

Πολλά από αυτά δεν θα υπήρχαν αν οι πολίτες – καταναλωτές είχαν προνοήσει να διαθέτουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή αν το ορθό μήνυμα και η επικοινωνία για την ανάγκη ενός συμβολαίου είχε φτάσει έγκαιρα στα αυτιά τους.

- Advertisement -

Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι πως ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό προϊόν. Δεν θα πρέπει να λογαριάζει κανείς την ασφάλιση με ότι αναγράφει το ασφάλιστρο, σαν ένα προϊόν που θα χρησιμοποιήσει, θα το αποθηκεύσει ή θα το πετάξει μετά.

Είναι ένα αγαθό που αφορά την σύνταξη και την αποταμίευση ενός ανθρώπου, την Υγεία και την περίθαλψη του, αφορά την επανακατασκευή του κατεστραμμένου σπιτιού ή της επιχείρησης του. Είναι η λύση που θα διατηρήσει ή θα επαναφέρει τη κανονικότητα στη ζωή ενός ασφαλισμένου.

- Advertisement -

Σήμερα, οι προσδοκίες για πρωτοβουλίες της Πολιτείας που θα στηρίξουν, δίνοντας κίνητρα στην ασφάλιση κατοικίας έναντι φυσικών καταστροφών, είναι υπαρκτές.

διαβάστε: Στο επίκεντρο ξανά τα φορολογικά κίνητρα για ασφάλιση κατοικίας

Και αν κάποιος αναρωτηθεί: “Μια μικρή έκπτωση φόρου θα κάνει τη διαφορά ώστε να ασφαλίσουμε όλοι τα σπίτια μας;”. Όχι είναι η απάντηση. Είναι η ανάπτυξη της συνείδησης, η δημιουργία κουλτούρας και η παραδοχή της Πολιτείας ότι – έστω και καθυστερημένα – αντιλαμβάνεται τα οφέλη…και επωφελείται συνάμα, επιμερίζοντας το κόστος.

Βάιος Κρόκος

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Σεμινάριο ασφαλίσεων κινδύνων φυσικών καταστροφών από το ΕΙΑΣ

Στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική