Νέες μέθοδοι εκπτώσεων στα ασφάλιστρα οχημάτων

Πολιτική τιμολογίων δύο (ή και περισσότερων) ταχυτήτων διαπιστώνεται στην αγορά καθώς σημαντικός αριθμός ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων διέρχεται μεθόδους ώστε να καταστούν, σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης ή γεωγραφικές περιοχές, ανταγωνιστικότερες.

Από πληροφορίες προκύπτει πώς οι εταιρείες χορηγούν εκπτώσεις επί των τιμολογίων τους σε συνεργάτες με υψηλή παραγωγή, εκπτώσεις οι οποίες ωστόσο δεν αφορούν στη διαμεσολάβηση αλλά στον ασφαλισμένο. Με τον τρόπο αυτό επιβραβεύουν τα παραγωγικά γραφεία πωλήσεων δίνοντας τους ένα ακόμη εργαλείο τόνωσης της απόδοσής τους, διατηρώντας όμως αμετάβλητο το ποσοστό προμήθειας. Την ίδια ώρα ωφελημένοι βγαίνουν οι πελάτες-καταναλωτές που είναι και το ζητούμενο.

Επίσης, άλλες ασφαλιστικές επιλέγουν τον δρόμο της “γεωγραφικής” τιμολόγησης. Δηλαδή τιμολογούν περισσότερο επιθετικά (με μειώσεις) στην περιφέρεια, όπου η κρίση φαίνεται ότι έχει χτυπήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τα νοικοκυριά σε σχέση με την Αθήνα. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι, στο διάστημα από το 2012 έως το 2014 τα ασφάλιστρα στην Αθήνα έχουν μειωθεί σε μέσα επίπεδα κατά 25%, ενώ σε περιοχές τις περιφέρειας το αντίστοιχο ποσοστό υπολογίζεται στο 30 με 35%.

Στο μεταξύ, στην αγορά συνεχίζονται οι αντιδικίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και δικτύων πώλησης για το ζήτημα των προμηθειών. Τα «κρούσματα» μείωσης των ποσοστών επί των οποίων υπολογίζονται οι προμήθειες των διαμεσολαβούντων δεν έχουν σταματήσει. Μάλιστα, καταγράφονται και επιθετικές αποφάσεις, που προβλέπουν μειώσεις προμηθειών στον κλάδο Αυτοκινήτων ακόμη και στο μισό, ενώ νέες «εκπτώσεις» αποφασίζονται και για τον κλάδο Ζωής και συγκεκριμένα στα συμβόλαια Υγείας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*