back to top
10.1 C
Athens
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Ποιες μέρες ψωνίζουν περισσότερο οι καταναλωτές από το διαδίκτυο;

Είναι περισσότερο πιθανό οι χρήστες να κάνουν κλικ σε διαφημιστικά banner και να προβούν στην αγορά του προϊόντος που προωθείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής να καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη. Τα αποτελέσματα προέρχονται από μία συγκεντρωτική ανάλυση των εκστρατειών που διεξήγαγε η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, σε περισσότερες από 40 αγορές. Το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 2 – 4 μ.μ. και 8 – 11 μ.μ.

Το shopping δεν αποτελεί πλέον συνήθεια του Σαββατοκύριακου, καθώς οι πελάτες περιηγούνται σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο τις καθημερινές και λιγότερο τα σαββατοκύριακα. Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, ο αριθμός των κλικ και τα ποσοστά μετατροπής αυξήθηκαν ιδιαιτέρως την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα αυτά επισκιάζουν την χειρότερη ημέρα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές, το Σάββατο, όπου οι αποφάσεις για αγορές (με βάση τα κλικ) μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.

Έρευνα της RTB House για τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων ανέδειξε τις ίδιες τάσεις. Οι χρήστες στην Ελλάδα πραγματοποιούν κλικ σε διαφημίσεις και ολοκληρώνουν μία αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ από ότι το Σάββατο (την ημέρα με τη λιγότερη κίνηση για αγορές). Η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 9 και 11 μ.μ. (24% των συνολικών μετατροπών).

- Advertisement -

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι καθημερινές υπερισχύουν για την πραγματοποίηση μιας αγοράς και πως η κατανόηση αυτών των συμπεριφορών αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Πριν από μία δεκαετία οι υπολογιστές και το διαδίκτυο δεν αποτελούσαν το κύριο κανάλι αγορών και οι άνθρωποι περνούσαν κυρίως τον χρόνο τους στον υπολογιστή για εμπορικούς σκοπούς.

Σήμερα, ο κορεσμός της σύνδεσης στο διαδίκτυο, των smartphones και των tablets τις εργάσιμες ημέρες δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος.»

Έχοντας στη διάθεση τους όλο και περισσότερα στοιχεία σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά και τις τάσεις των αγορών που αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι marketers πρέπει να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερα για το κοινό-στόχο τους από κάθε άλλη φορά. Με καλύτερα δεδομένα, όσο πιο γρήγορα αντιδράσουν στις αγοραστικές τάσεις και παρέχουν πιο ακριβή, εξατομικευμένα μηνύματα κατά τους χρόνους αιχμής στους χρήστες, τόσο το καλύτερο.

«Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει δράση η τεχνητή νοημοσύνη» σημειώνει ο Αλέξανδρος Ρήγας. «Οι αλγόριθμοι Self-learning που χρησιμοποιούνται στο εξατομικευμένο retargeting (ενισχυμένοι με τεχνολογίες deep learning) μιμούνται τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι νευρώνες στον εγκέφαλό μας.

Με καταγεγραμμένα δεδομένα μπορούν να αναλύσουν τις αγορές 24/7 και να αντιδράσουν σε κάθε μικρή αλλαγή. Καθιστούν δυνατή την εξατομίκευση των διαφημιστικών δραστηριοτήτων μέσα σε λίγες ημέρες, ώρες ή και λεπτά για να εκμεταλλευτούν τις υψηλότερες πιθανότητες αγορών με τρόπο που δεν ήταν δυνατός στο παρελθόν.»

Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από περισσότερες από 1.000 εκστρατείες που διεξήχθησαν με βάση το μοντέλο της RTB House, μια διαδικτυακή τεχνολογία διαφήμισης που επιτρέπει την αγορά και την πώληση μοναδικών προβολών διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προέρχονταν από εξατομικευμένα εργαλεία retargeting που αναπτύχθηκαν από την RTB House.

Η RTB House είναι μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που αναπτύσσει και εφαρμόζει τη δική της τεχνολογία για αγορά διαφημιστικού χώρου με το μοντέλο RTB House (bidding σε πραγματικό χρόνο). Η εταιρεία δραστηριοποιείται διεθνώς και διεξάγει εκστρατείες για παγκόσμια brands σε 40 αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Ασίας και του Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένας στους 10 gamers έχει υποστεί κλοπή του ID του

Πάνω από ένας στους 10 gamers (12%, ~ 179 εκατομμύρια1 παγκοσμίως) έχει πέσει θύμα κλοπής του ID του – η αξία των οποίων θα μπορούσε να

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ευρεία τηλεδιάσκεψη του Ε.Ε.Α. σήμερα

Μέλη της Διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, Πρόεδροι Επιμελητηρίων και επαγγελματικών κλάδων,

O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακά προϊόντα

Προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, που πιθανόν να κρύβουν κινδύνους για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών, διακινούνται μέσω διαδικτύου από αναξιόπιστες πηγές, προειδοποιεί ο ΕΟΦ.

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Trade: Κίνα ή ΗΠΑ; Χώρες όπως η Ελλάδα μπορεί να κληθούν να επιλέξουν παράταξη

Μεγάλος χαμένος από την πολιτική των ΗΠΑ είναι η Ευρώπη. Aκροβατεί πάνω στην νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνουν οι ΗΠΑ και η Κίνα.

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Δ. Πέτρουλα: Οι απειλές είναι σύνθετες και προκαλούν μεγάλες ζημιές – Ο ρόλος της ΑΙ

Ο τομέας της κυβερνοασφάλειας βρίσκεται σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, καθώς οι κυβερνοαπειλές γίνονται ολοένα και πιο συχνές και σύνθετες

ΕΥ: Συγκρατημένοι οι Έλληνες καταναλωτές για τις εορταστικές αγορές

Συγκρατημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές όσον αφορά τις αγορές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο

H “Ασφαλιστική Συνεργασία” ολοκλήρωσε το ταξίδι της

Με ένα κείμενο που υπογράφει ο κ. Κλήμης Δημαρχιάδης, επικεφαλής του Επιμελητηριακού Συνδυασμού “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”