back to top
36.8 C
Athens
Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Εξυπηρέτηση πελατών εταιριών οδικής βοήθειας

Σεμινάριο διάρκειας 18 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Εξυπηρέτηση πελατών εταιριών οδικής βοήθειας» θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, 16:00-20:15
  • Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, 09:00-15:45
  • Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016, 16:00-20:15. 

Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Ράνια Τσάβαλου, σύμβουλος επιχειρήσεων, εκπαίδευσης και ψυχικής υγείας.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους. Η  καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι ό,τι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπαλλήλους που εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) εταιριών οδικής βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των εταιριών οδικής βοήθειας, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

- Advertisement -

Το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 160 ευρώ, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες για τη θεματολογία, τη μεθοδολογία του σεμιναρίου κ.ά., καθώς και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο ATT00128.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης πραγματογνωμόνων, εκτιμητών και διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου

Οι επαγγελματικές ιδιότητες των Πραγματογνωμόνων, των Εκτιμητών και των Διακανονιστών Ζημιών Αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Στη Generali Hellas η Ευρωκλινική

H Akkadia Holdings Limited ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της στον Όμιλο Ευρωκλινικής στην Generali Hellas.

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

O Όμιλος Interamerican διευρύνει το αποτύπωμά του στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ERB Ασφαλιστική βράβευσε αριστούχους του UCLan Κύπρου

Το βραβείο της εταιρείας και χρηματικό ποσό παρέλαβαν οι αριστούχοι των τμημάτων νομικής και HR του πανεπιστημίου UCLan Κύπρου

Όλες οι νέες προβλέψεις του νόμου για τους (αντ)ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Τι προβλέπεται για τη διαγραφή από το ειδικό μητρώο διαμεσολαβητών και την απαλλαγή από το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουμε πολίτες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, σχετικά με την απαράδεκτη τακτική των τραπεζών στο θέμα των προμηθειών

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα