Κάτι σα να φαίνεται να γίνεται και πάλι με τις υποτιμολογήσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου. Και φαίνεται απίστευτο μία και κάποια τιμολόγια αυτοκινήτου, λόγω του πληθωρισμού πήραν από τις αρχές του έτους αυξήσεις, χωρίς ο κάτοχος να έχει επιβαρύνει με ζημιές την ασφαλιστική κατά μέσον όρο 5% μπορεί και παραπάνω.
Διαφαίνεται ότι κάποιοι πάλι πάνε να δείξουν αυξημένα μερίδια δια την πλαγίας οδού, υποτιμολογώντας για να γίνουν ανταγωνιστικοί και να κερδίσουν τις προτιμήσεις των ασφαλισμένων.
Και, άντε και άρπαξαν μερίδια δια της πλαγίας οδού, τι μέλλει γενέσθαι όταν συσσωρεύσουν ζημιές; Εξαιρουμένων λίγων ασφαλιστικών, ο κλάδος αυτοκινήτου έχει περάσει στο κόκκινο. Δύο – τρία βήματα να κάνει ακόμα προς αυτή την κατεύθυνση … ποιος μπορεί να αναλογιστεί τι θα ακολουθήσει;
Μπορούν οι ασφαλιστικές να βασιστούν στην καλή και συνετή συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα και να παίξουν στα ζάρια τα κεφάλαια τους;
Κάθε άλλο … η συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα είναι τόσο κακή και τόσο επικίνδυνη κατά την οδήγηση και μάλιστα δεν έχει πάτο. Επιθετικοί για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο ανάψει φλας για να στρίψει, αλλόφρονες όταν βιάζονται, επικίνδυνα παραβάτες -10 τουλάχιστον αυτοκίνητα περνάνε αφού ο σηματοδότης ανάψει κόκκινο, ανεπίδεκτοι μαθήσεως, ασεβείς ως προς τους πεζούς, ακοινώνητοι με ένα κινητό στο χέρι, σκυμμένοι πάνω σε αυτό, και το άλλο στο τιμόνι, όπως όταν βαδίζουν στο δρόμο, σκυμμένοι και μιλάνε στο κινητό. Εν κατακλείδι παντελώς μη συμμορφούμενοι με τους κοινωνικούς και οδικούς κανόνες.
Η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι πλέον υψηλού ρίσκου στην Ελλάδα, ή έχω άδικο; Πώς λοιπόν θα βγουν κερδισμένοι αυτοί που θέλουν να αρπάξουν μερίδια με υποτιμολογήσεις;. Αντίθετα θα ήταν πιο ισορροπημένο να βάλουν μπρος το μηχανισμό παραμετρικής ασφάλισης και τότε ξαναμιλάμε για τα οφέλη και τις ζημιές στο αυτοκίνητο.