back to top
27.2 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Webinar: Εξελιγμένες καμπάνιες μέσω Social Media για τον ασφαλιστικό κλάδο 

Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή όπου η τεχνολογία έχει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μας. Ιδιαίτερα, τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Facebook, Instagram, Twitter κατασκευάστηκαν κυρίως για επικοινωνιακούς σκοπούς αλλά παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους.

Το insurancewebinars.gr επειδή αντιλαμβάνεται τις περαιτέρω δυνατότητες των social media για τον ασφαλιστικό κλάδο, διοργανώνει τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 ένα ακόμα χρήσιμο webinar με τίτλο «Εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω social media για τον ασφαλιστικό κλάδο».

- Advertisement -

Στο συγκεκριμένο webinar με τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της Social Mind, θα εστιάσουμε σε μερικές εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες που μπορούμε να στήσουμε μέσα από το Facebook και το Instagram. Θα δούμε πώς μπορεί η διαφήμιση στα Social Media να συνεργαστεί ενεργά με την ιστοσελίδα της επιχείρησής μας, τι στόχους μπορούμε να πετύχουμε, ποιο είναι το ιδανικό διαφημιστικό budget, τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες, κλπ.

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

- Advertisement -

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 04 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.   

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/social-media-campaigns/)

Πιο συγκεκριμένα, στο webinar θα δοθούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Τι είναι το Facebook Advertising και πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους εξελιγμένες διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook και Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί μία διαφημιστική καμπάνια που είναι σε εξέλιξη;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από τη θέση αυτή βοηθάει της εταιρείες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρείες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιελάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και τη χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα super market, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE