Στις νέες τεχνολογίες, ευκαιρίες συνεργασίες καθώς και τους στόχους της Europ Assistance εστίασε ο κ. Βασίλης Δαβιλάς, Marketing & Business Development Manager, Europ Assistance, στο πλαίσιο της ομιλίας του στο 14ο Insurance Conference που διεξάγεται σήμερα από την πλατφόρμα LiveOn της ethosEVENTS.
Έχοντας ήδη μπει στην εποχή του 5G, η Europ Assistance Greece λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και απαιτήσεις του ασφαλιζόμενου κοινού εξελίσσει τις προϊοντικές τις προτάσεις είτε αλλάζοντας τον τρόπο εξυπηρέτησης είτε προτείνοντας νέες λύσεις.
Στον κλάδο του Αυτοκινήτου η Europ Assistance Greece συνεχίζει να πρωτοπορεί εισάγοντας υπηρεσίες διευκόλυνσης των πελατών της όπως την νέα ψηφιακή εφαρμογή υποβολής αιτήματος οδικής βοήθειας και παρακολούθησης της πορείας του οχήματος βοήθειας με ταυτόχρονη εκτίμηση χρόνου άφιξης. Η εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση της υπηρεσίας live tracking των οχημάτων βοηθείας, μέσω της υπηρεσίας COSMOTE Fleet Tracker και καλύπτει το σύνολο της χώρας, παρέχοντας σιγουριά και ασφάλεια στους ασφαλισμένους (αξιοποιώντας το μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα). Λειτουργίες όπως η παρακολούθηση της θέσης του οχήματος, η βελτιστοποίηση της χρήσης πόρων και η πλήρης αναφορά για κάθε πτυχή λειτουργίας του στόλου, αποτελούν μόνο κάποια από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας COSMOTE Fleet Tracker που απολαμβάνουν, πλέον, οι ασφαλισμένοι της Europ Assistance Greece.
Με την εισαγωγή κατ’ οίκον υπηρεσιών εξέτασης και υγειονομικής φροντίδας, η Europ Assistance Greece έκανε ήδη από τα τέλη του 2020 τα πρώτα βήματα στον κλάδο Υπηρεσιών ανάγκης Υγείας, προετοιμάζοντας το έδαφος για εξειδικευμένες υπηρεσίες ιατρικής ανάγκης από απόσταση, στο χρόνο που επιθυμεί ο ασφαλισμένος. Η απομακρυσμένη επικοινωνία με ευρύ φάσμα ιατρικών ειδικοτήτων, σε απόλυτα ασφαλές τεχνολογικά περιβάλλον και σε 24ωρη βάση με προσιτό κόστος, είναι ήδη στα τελικά στάδια υλοποίησης και αναμένεται να είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Τα big data και η αξιοποίησή τους στην νέα εποχή 5G οδηγούν την Europ Assistance Greece στην παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στο Σπίτι και την Επιχείρηση, διευρύνοντας τις συνεργασίες της με εξειδικευμένα δίκτυα τεχνικών.
Όπως σημείωσε ο κ Δαβιλάς, “το 2020 καταφέραμε να είμαστε κερδοφόροι, εισάγοντας νέες καινοτόμες υπηρεσίες, προσαρμοζόμενοι στις νέες συνθήκες. Στόχος μας να καθιερωθούμε ως η κορυφαία εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας στον ελλαδικό χώρο. Στόχος να μετεξελιχθούμε σε μία εταιρεία συνεργατών που θα παρέχει στοχευμένες υπηρεσίες στο χώρο της ασφάλισης. Εντάσσουμε στο πλάνο μας για περαιτέρω επέκταση και ανάπτυξη νέες πλατφόρμες, υπερσύγχρονα φορτηγά και μηχανές”.