back to top
32 C
Athens
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

Το συμφέρον του πελάτη ή της ασφαλιστικής

Αν βάλουμε στο ζύγι, το τι έχει ανακοινωθεί και γραφτεί για το κόστος του κορωνοϊού στις ασφαλιστικές και τι αναγνωρίζουν οι ασφαλιστικές να πληρώσουν για τον κορωνοϊό, η ζυγαριά θα γύρει στο κόστος. Χρειάζεται βαρίδι για να γύρει προς την άλλη πλευρά. Ο Ανασφάλιστος δεν κλέβει στο ζύγι.

Να ξεκαθαρίσουμε, πως δεν μιλάμε για τις ΗΠΑ όπου η νομοθεσία είναι διαφορετική σε σχέση με την Ευρώπη ή την Ασία.

- Advertisement -

Από την ημέρα που το σύννεφο του κορωνοϊού σκέπασε την Ευρώπη, βουϊζουν τα αυτιά μας να διαβάζουμε πόσα εκατομμύρια, πόσα δισεκατομμύρια θα κοστίσει τους Ευρωπαίους ασφαλιστές ο κορωνοϊός. Τα μάθαμε όλοι απ’ έξω και ανακατωτά.

Το  πώς έχουν διαχειριστεί τις απαιτήσεις οι ασφαλιστικές, το θέμα της διαχείρισης των νέων συμβολαίων και πως αυτά τα νέα αυτά ασφαλιστήρια θα καλύπτουν τον κορωνοϊό με τι premium, είναι ένα θέμα για το οποίο η πληροφόρηση μας δίνεται με σταγονόμετρο. Ψάχνουμε να το καλύψουμε χωρίς να κάνουμε λάθος. Δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη;

- Advertisement -

Στους Βρετανούς ασφαλιστές θα κοστίσει τόσα δισεκατομμύρια ο κορωνοϊός, στους Γάλλους, τόσα, στους Γερμανούς άλλα τόσα, στους Ελληνες ολίγα και πάει λέγοντας. Συζητήσεις για το αν κατά τις ανανεώσεις των συμβολαίων αλλάξουν οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν ακούγονται και τόσο. Δεν έχουν πάρει θέσεις οι Ενώσεις.

Το συμφέρον του πελάτη το υποστηρίζεις, όταν του δίνεις εγκαίρως ξεκάθαρη πληροφόρηση με βάση τα δικαιώματα που απορρέουν από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Του προτείνεις, και εναλλακτικές διασφαλίζοντας το συμφέρον του. Επικοινωνείς μαζί του μεθοδικά και με δίκαιο τρόπο σε όλα τα επίπεδα, του εξηγείς επακριβώς τους όρους του συμβολαίου Δεν αφήνεις εκκρεμότητες, κενά και τον χρόνο να τρέξει σε βάρος του που ουσιαστικά είναι σε βάρος σου.

Εσπευσαν ασφαλιστικές μέλη Ενώσεων στην Ευρώπη μέσα στον Μάρτιο να ψαλιδίσουν καλύψεις και να αποσύρουν καλύψεις για τον κορωνοϊό. Ακούγεται για το 4% τον Μάρτιο, κάτι παραπάνω τον Απρίλιο.

Τα προσωποποιημένα προϊόντα που λέμε ποιες ανάγκες καλύπτουν;

Εδώ στην Ελλάδα τι γίνεται;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Μεσίτες Ασφαλίσεων: Κενό στο νόμο περί ασφάλισης σεισμού, 3 κρίσιμα ερωτήματα

Τρία κρίσιμα ερωτήματα που έθεσε σήμερα το IW.gr σε μεσίτες από την αγορά παραμένουν αναπάντητα και για τους ίδιους.

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Ώρα για μια βιώσιμη φαρμακευτική πολιτική- Ανάγκη για ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης

Το υπάρχον σύστημα χρηματοδότησης της φαρμακευτικής πολιτικής δεν είναι βιώσιμο, προκαλεί στρεβλώσεις και επιβαρύνει ασθενείς

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου