back to top
14.9 C
Athens
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025

Το αυτοκίνητο ως μέσο αναθέρμανσης σχέσεων

της Ελενας Ερμείδου 

Γιατί να χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές το αυτοκίνητο ως ένα από τα ‘όπλα’ που έχουν για να βελτιώσουν ή να αναθερμάνουν τις σχέσεις τους με νέους ή υφιστάμενους πελάτες; 

- Advertisement -

Το παραπάνω το έθεσε σαν ερώτημα στο IW στέλεχος από τους κύκλους της ασφαλιστικής αγοράς, τονίζοντας ότι το βάρος θα πρέπει να δοθεί στα συμβόλαια υγείας, και όχι στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου με εκπτώσεις που παρέχονται με στόχο την πρόσκαιρη οικονομική ανακούφιση των ασφαλισμένων οδηγών. Ωστόσο σημειώνει ότι οι εκπτώσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως μαγνήτης προσέλκυσης ανασφάλιστων οδηγών ή ανανεώσεων.

Οι ασφαλιστικές το τελευταίο διάστημα ακολουθώντας τον ανταγωνισμό των χαμηλών τιμολογίων έριχναν τα ασφάλιστρα για να αυξήσουν τα μερίδια τους, με αποτέλεσμα οι μεταφορές χαρτοφυλακίων να έχουν απογειωθεί.

- Advertisement -

Τα ασφάλιστρα αρχές του έτους, πήραν ελάχιστες αυξήσεις, ακολουθώντας την περυσινή πορεία με την τάση να είναι ανοδική. Σήμερα ασφαλιστικές που σχεδίαζαν να περάσουν αυξήσεις στα τιμολόγια τους, τις παγώνουν.

Ωστόσο, για τις ασφαλιστικές που είχαν τοποθετηθεί σωστά μέσα στην κρίση και δεν είχαν προχωρήσει σε μειώσεις τιμολογίων, δεν έχει ξεφύγει το loss ratio. Κάποιες άλλες ενδεχομένως να χρειαστούν μετά την κρίση να προχωρήσουν σε αυξήσεις ασφαλίστρων.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιες είναι οι αλλαγές στις τιμές των ασφαλίστρων για το 2025 σε σχέση με το 2024;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφάλειας αυτοκινήτου, ανέλυσε τις διακυμάνσεις στις τιμές των ασφαλίστρων μεταξύ 2024 και 2025,

Η ανακύκλωση της αγοράς και τα συγχωροχάρτια

α διαζύγια των τραπεζών με τις ασφαλιστικές δεν άντεξαν στον χρόνο, μπήκαν στον μηχανισμό της ανακύκλωσης και βγήκαν με άλλο πρόσωπο.

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αναβαθμίζεται

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, όπου οι πληροφορίες είναι καταιγιστικές και προσβάσιμες με ένα κλικ και οι online συναλλαγές γίνονται ολοένα και πιο εύκολες

Οσα ειπώθηκαν για πρώτη φορά για τις ασφάλειες υγείας και άκουσε ο Ανασφάλιστος

Εντυπωσιάστηκε ο Ανασφάλιστος όταν άκουσε να λέγεται ότι οι ασφαλιστικές υγείας θα τα μαζέψουν από την Ελλάδα και θα φύγουν,...

Kυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΩ

Η Πρόεδρος της ΕΑΕΕ κα Δήμητρα Λύχρου, επισημαίνει ότι στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή

H ERGO σε νέους διαύλους με νέες εξαγορές

Συμφωνία για την εξαγορά της NEXT Insurance υπέγραψε η Munich Re η οποία θα ενταχθεί στoν κύριο της βραχίοντα την ERGO.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει, τα καλύτερα έρχονται”

Με έναν εμπνευσμένο λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης, απευθύνθηκε στην λαμπρή βραδιά βραβεύσεων του εταιρικού δικτύου.

Κοινοπραξία αποκτά μια κορυφαία πλατφόρμα ασφαλίσεων ζωής

Ένα κονσόρτσιουμ που περιλαμβάνει τις Allianz, BlackRock και T&D Holdings θα αποκτήσει την ιδιοκτησία της Viridium Group (Viridium)

Τι πληρώνουν e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ την εβδομάδα 31/3 έως 4/4

Κατά την περίοδο 31 Μαρτίου έως 4 Απριλίου, θα καταβληθούν 76.800.171 ευρώ σε 120.756 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων

Ανοδος 5,3% στην παραγωγή ασφαλίστρων τον Ιανουάριο

Αυξημένη κατά 5,3% σε ετήσια βάση εμφανίζεται η ασφαλιστική παραγωγή τον Ιανουάριο, καθώς ανήλθε στα 499,26 εκατ. ευρώ

Στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αναβαθμίζεται

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, όπου οι πληροφορίες είναι καταιγιστικές και προσβάσιμες με ένα κλικ και οι online συναλλαγές γίνονται ολοένα και πιο εύκολες