της Ελενας Ερμείδου
Γιατί να χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές το αυτοκίνητο ως ένα από τα ‘όπλα’ που έχουν για να βελτιώσουν ή να αναθερμάνουν τις σχέσεις τους με νέους ή υφιστάμενους πελάτες;
Το παραπάνω το έθεσε σαν ερώτημα στο IW στέλεχος από τους κύκλους της ασφαλιστικής αγοράς, τονίζοντας ότι το βάρος θα πρέπει να δοθεί στα συμβόλαια υγείας, και όχι στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου με εκπτώσεις που παρέχονται με στόχο την πρόσκαιρη οικονομική ανακούφιση των ασφαλισμένων οδηγών. Ωστόσο σημειώνει ότι οι εκπτώσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως μαγνήτης προσέλκυσης ανασφάλιστων οδηγών ή ανανεώσεων.
Οι ασφαλιστικές το τελευταίο διάστημα ακολουθώντας τον ανταγωνισμό των χαμηλών τιμολογίων έριχναν τα ασφάλιστρα για να αυξήσουν τα μερίδια τους, με αποτέλεσμα οι μεταφορές χαρτοφυλακίων να έχουν απογειωθεί.
Τα ασφάλιστρα αρχές του έτους, πήραν ελάχιστες αυξήσεις, ακολουθώντας την περυσινή πορεία με την τάση να είναι ανοδική. Σήμερα ασφαλιστικές που σχεδίαζαν να περάσουν αυξήσεις στα τιμολόγια τους, τις παγώνουν.
Ωστόσο, για τις ασφαλιστικές που είχαν τοποθετηθεί σωστά μέσα στην κρίση και δεν είχαν προχωρήσει σε μειώσεις τιμολογίων, δεν έχει ξεφύγει το loss ratio. Κάποιες άλλες ενδεχομένως να χρειαστούν μετά την κρίση να προχωρήσουν σε αυξήσεις ασφαλίστρων.