back to top
28.9 C
Athens
Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Το 2022 έκλεισε με σημαντικές επιδόσεις για τη Mondial Assistance

Η ανοδική πορεία της Mondial Assistance συνεχίστηκε και το 2022. Στο σύνολο των Τομέων που δραστηριοποιείται η εταιρία (Automotive, Travel, Health & MDDR), διαχειρίστηκε 679.000 περιστατικά καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. 

Το ποσοστό αύξησης 25% των περιστατικών συγκριτικά με τα στοιχεία του 2021 ήταν αναμενόμενο διότι, αυξήθηκε σημαντικά το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με την προσθήκη νέων συνεργασιών σε όλους τους Τομείς Δραστηριοτήτων της. 

- Advertisement -

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τη σιγουριά, την αναγνώριση καθώς και την αξιοπιστία που αποπνέει η Mondial Assistance προς τους συνεργάτες της.

Η εταιρία διαθέτει σύγχρονο, ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο, μέσω του οποίου εξυπηρετήθηκαν 1.127.222 κλήσεις εντός του 2022, με Service Level* μεγαλύτερο του 88%. 

- Advertisement -

Παράλληλα, υπήρξε και σημαντικό ποσοστό αναγγελιών μέσω των digital εφαρμογών (Mobile App, IVRtoWebApp, Weblink) που παρέχει η Mondial Assistance στις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Μέσω του ιδιόκτητου στόλου οχημάτων (φορτηγά, van, μηχανές, οχήματα 4×4, κινητά συνεργεία, ηλεκτρικά οχήματα) και των συνεργασιών που διαθέτει σε όλη την ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό, παρείχε εξυπηρέτηση σε σύντομο χρονικό διάστημα σε περιστατικά οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος.

Ενδεικτικά, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αθήνα για τη Φροντίδα Ατυχήματος ανήλθε στα είκοσι τρία λεπτά (23’). 

Η ενσωμάτωση νέων σύγχρονων τεχνολογιών όπως αυτή των RPA’s (Robotic Process Automation), έχει αποφορτίσει και βελτιώσει τους χρόνους εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ στόχος για το 2023 είναι η ακόμα αμεσότερη εξυπηρέτηση και η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Παράλληλα, διατηρήθηκε το υψηλό ποσοστό επισκευασιμότητας των οχημάτων στο σημείο ακινητοποίησης μέσω των κινητών συνεργείων που διαθέτει η Mondial Assistance, ενώ αρκετοί πελάτες επέλεξαν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης μπαταριών στο χώρο τους.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, η οποία αποτελεί μέρος της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της Mondial Assistance, αποτυπώνεται στα υψηλά αποτελέσματα του Net Promoters Scope (NPS), τα οποία αγγίζουν το 92% για την οδική βοήθεια για το 2022, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης GSR (General Satisfaction Rate) ανήλθε στο 98,5%.**

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της, από την έναρξή της έως το τέλος αυτής διευκολύνοντας την καθημερινότητα τους.

Για το λόγο αυτό, η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας της.

Οι μακροχρόνιες συνεργασίες της Mondial Assistance με εταιρικούς και τελικούς πελάτες καθώς και με τους συνεργάτες της, αποτελούνε τον θεμέλιο λίθο της πετυχημένης μέχρι σήμερα πορεία της.

* Αφορά ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων

** 110.000 συμμετέχοντες στην έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία της Affidea Ευρωιατρική με την Mondial Assistance

Οι κάτοχοι των συμβολαίων της Mondial Assistance έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας της Affidea όσον αφορά στις ιατρικές προληπτικές και διαγνωστικές εξετάσεις καθώς και ιατρικές επισκέψεις

Λ. Μαριδάκης, Mondial Assistance: Η ταξιδιωτική ασφάλιση αναπόσπαστο μέρος των κρατήσεων, μαζί με εισιτήριο, ξενοδοχείο

Η ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να διαθέτει παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών. Να μη δεσμεύεται από συμβεβλημένα νοσοκομεία ή ιατρικά κέντρα, ώστε σε κάθε συμβάν, σε κάθε σημείο του πλανήτη και σε κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα, να έχει τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής

Χρ. Kάτσιος: Η επόμενη ημέρα για την Groupama

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου: Αυτό που έχουμε σαν στόχο τα επόμενα χρόνια, σαν εμπορική διεύθυνση είναι να είμαστε ένας από τους 3 σημαντικότερους «παίκτες» μέσα στα γραφεία σας

Πόσες ασφαλιστικές στήριξαν την δράση της ΕΑΕΕ, Μην οδηγείς όταν πίνεις ;

Στόχος της δράσης ήταν να πληροφορήσει και να προβληματίσει το κοινό - τους αποδέκτες του μηνύματος, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει συναισθήματα φόβου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ευρώπη Ασφαλιστική περνάει στην εταιρεία Κλουκίνας – Λάππας με 46,55 εκατ. ευρώ

H ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών της Ευρώπη Ασφαλιστική αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 31.3.2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Στο σφυρί ακίνητα της Ασπίς Πρόνοια

Με την υπ’ αριθ. 156/2/21.9.2009 (ΦΕΚ τ. ΑΕ – ΕΠΕ 11292/21.9.2009) απόφαση της ΕΠ.Ε.Ι.Α., η εταιρεία «ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ»

Άνοδος 8,5% στην παραγωγή ασφαλίστρων, στο +7,9% οι ασφαλίσεις ζωής

'Ανοδος κατέγραψε η παραγωγή ασφαλίστρων την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2024, σύμφωνα με την έκθεση "Παραγωγή Ασφαλίστρων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος δημιούργησσε ενιαία πλατφόρμα ιατρών όλης της χώρας

Η ψηφιακή διασύνδεση των Ιατρικών Συλλόγων της χώρας σε μία ενιαία πλατφόρμα- πληροφοριακό σύστημα σε μια προσπάθεια του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.

Tελευταίες εξελίξεις και χρονοδιάγραμμα για την Οδηγία Ris

Mέσω εγκυκλίου, η ΕΑΕΕ ενημερώνει για τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο νομοθετικής διαδικασίας για την ψήφιση της πρότασης οδηγίας RIS

ERGO Ασφαλιστική: Νέο αποταμιευτικό πρόγραμμα εγγυημένου κεφαλαίου

Η ERGO Ασφαλιστική ανακοινώνει την κυκλοφορία του νέου της αποταμιευτικού προγράμματος εγγυημένου κεφαλαίου

Νέος Διευθυντής Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος στην Interasco ΑΕΓΑ

Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Υποκαταστήματος Βορείου Ελλάδας  στον κ. Αλέξανδρο Στόικο. 

Αστική Ευθύνη Επιχειρήσεων από την Generali: Απλά και Γρήγορα

Η Εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα σύγχρονη έκδοση του προϊόντος Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Επιχειρήσεων, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για Επιχειρήσεις