back to top
17.2 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Στην ομιλία του ο κ. Μπουσουλόπουλος παρουσίασε την εταιρεία η οποία ίδρυσε, όπως είπε πριν 10 ακριβώς χρόνια μαζί με τον πατέρα του.

- Advertisement -

Δείτε το βίντεο της ομιλίας:

- Advertisement -

Στην ομιλία του μεταξύ άλλων ανέφερε: “Αυτό το οποίο έχουμε κληθεί και με τα χαράς ήρθαμε να κάνουμε σήμερα είναι να συστηθούμε σε μέρος του κοινού της Αθήνας.
Από την ίδρυσή μας δεσμευτήκαμε στους εαυτούς μας και απέναντι στους καταναλωτές ότι θα παρέχουμε πολύ υψηλή ποιότητα υπηρεσιών οδικής βοήθειας. Αυτό είναι κάτι το οποίο είναι ένα αποτέλεσμα της 40ετούς και πλέον πορείας και εμπειρίας του πατέρα μου, ο οποίος διετελεί και πρόεδρος της εταιρείας. Κάποια σημαντικά πράγματα τα οποία θα θέλαμε να γνωρίζετε για εμάς είναι σίγουρα κάποια ορόσημα.

Το 2015 και το 2016 το οποίο ήταν το έτος της ίδρυσής μας και κίνησης εργασιών μας η εταιρεία προσπάθησε να καλύψει όλο το εύρος της ελληνικής επικράτειας, κάτι το οποίο και επιτεύχθηκε σχετικά εύκολα λόγω και της εμπειρίας.

Το 2017 μέχρι το 2020, η προσπάθειά μας ήταν στο να αστελεχώσουμε την εταιρεία και να μπορέσουμε να έχουμε αξιόλογα άτομα μέσα σε αυτή, καταρτισμένα, είτε να δημιουργήσουμε νέα αστελέχη της αγοράς, της οδικής βοήθειας ώστε να μπορέσουμε να σταθούμε δίπλα στους επαγγελματίες ασφαλιστές ή ασφαλιστικές. Το 2020 μπαίνουμε σε μια διαδικασία μιας τεράστιας δαπάνης και καταρτίζουμε ένα μακρόπνο σχέδιο επένδυσης πάνω σε συστήματα ασφαλείας, εισάγοντας τις προδιαγραφές για το ISO 27001.

Το 2024 είναι μια πάρα πολύ σημαντική χρονιά για εμάς για τον απλούστο τον λόγο ότι γίναμε η πρώτη εταιρεία οδικής βοήθειας στην Ελλάδα με ελληνική σημαία που μπήκαμε στον τομέα και των βαρέων οχημάτων. Αυτή τη στιγμή είμαστε η μοναδική εταιρεία με ελληνική σημαία η οποία καλύπτουμε όλη την κλίμακα των τροχοφόρων οχημάτων. Δεν σταματάμε κάπου, καλύπτουμε όλες τις ανάγκες και αυτό γιατί πολύ απλά αυτό ζήταγε η αγορά.

Κάτι πολύ βασικό που θα ήθελα να γνωρίσετε για την Extra Assistance και τον οργανισμό μας είναι ότι οι τεχνολογίες οι οποίες χρησιμοποιούμε είναι αφενός γνώριμες αλλά είναι αρκετά καινοτόμες. Η τεχνολογία LTE που χρησιμοποιούμε για τις επικοινωνίες μας, μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνεί ένα φορτηγό που βρίσκεται στο Βελιγράδι για να επαναπατρίσει κάποιον πελάτη, και να μιλάει με το κέντρο διαχείρισης που έχουμε στην Αθήνα. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να είμαστε πιο ευέλικτοι και πιο άμεσοι.

Η αμεσότητα αυτή είναι ένα από τα στοιχεία τα οποία θέλουμε να έχουμε. Στον τομέα της εκπαίδευσης θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι οι τεχνικοί μας εκπαιδεύονται κάθε χρόνο σε καινούργιες τεχνολογίες. Ένα από τα βασικά στοιχεία τα οποία επίσης θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζετε είναι ότι ο δίκτυος ικανοποίησης των πελατών μας υπερβαίνει το 95%.

Αυτό είναι γιατί διαθέτουμε ένα δίκτυο καταρτισμένων συνεργατών σε όλη την ελληνική επικράτεια, ώστε να μπορεί να είναι στον πελάτη με τα καλύτερα δυνατά μέσα το σύντομότερο δυνατό χρόνο. Είμαστε μια εταιρεία που ξεχωρίζουμε για την προσωπική μας προσέγγιση σε πελάτη και σε συνεργάτη. Είτε πελάτης είτε συνεργάτης, εμείς βλέπουμε έναν άνθρωπο και έτσι τον αντιμετωπίζουμε… Πράγμα το οποίο φέρνει σαν αποτέλεσμα να είμαστε δίπλα σε όποιον πραγματικά μας έχει ανάγκη.

Θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτό το σημείο σε μια πολύ σημαντική στιγμή που ζήσαμε στις αρχές αυτού του μήνα. Στις αρχές του Ιουνίου του 2025 συμμετείχαμε στην IFBA 2025 , στην παγκόσμια έκθεση οδικής βοήθειας η οποία πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία. Αυτό που μας ξεχώρισε ήταν ότι ήμασταν η μοναδική εταιρεία από τη χώρα μας η οποία παρευρεθήκε εκεί.

Είδαμε νέες τεχνολογίες, συνομιλήσαμε με ανθρώπους από όλη την αγορά, από όλο τον πλανήτη, είδαμε πράγματα τα οποία εφαρμόζονται σε άλλες αγορές και προσδοκούμε και ευελπιστούμε να έρθουν και στη δική μας.

Και κατέληξε:

Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες υπηρεσίες που θα κάνουν τη διαφορά και για την ασφαλιστική εταιρεία και για τον καταναλωτή. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρώτη επιλογή προσφέροντας. Για την EXTRA ASSISTANCE, κάθε πελάτης δεν είναι μια λογιστική εγγραφή. Είναι το πρόσωπο που απέναντι στο οποίο έχουμε ευθύνη.

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Σχετικές δημοσιεύσεις

Επίσημος Χορηγός της ΚΑΕ Περιστέρι η Extra Assistance

Κοινό όραμα, η προαγωγή του αθλητισμού και η ανάδειξη των αξιών της ομαδικότητας και της αλληλοϋποστήριξης

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Pricefox: Τι ισχύει για τις κάμερες της τροχαίας σήμερα στην Αττική (updated)

Ποιες κάμερες λειτουργούν κανονικά, ποιες πιλοτικά, και ποιες βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Νέα μελέτη του ΕΕΑ για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Ο αριθμός των επαγγελματιών, τα εισοδήματα, και οι μορφές άσκησης του επαγγέλματος

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη σταδιακή ενίσχυση του επαγγέλματος και τη συνολική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου

Για πού τραβάει η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τι παίζει;

Κάποιοι στρατιώτες στη σκακιέρα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη έχουν αρχίσει να μετακινούνται αθόρυβα από μεγάλα μαγαζιά...