H κα Σοφία Σικοτάκη, General Manager, της Απόλλων Α.Ε. σε άρθρο της στο insuranceworld.gr στέκεται θετικά στα νέα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση για την ασφάλιση ακινήτων και επιχειρήσεων έναντι των φυσικών καταστροφών, τονίζει την ανάγκη διευκρινήσεων από το οικονομικό επιτελείο και επισημαίνει ότι πρέπει οι ασφαλιστικές και η Διαμεσολάβηση να προχωρήσουν σε ενημερώσεις των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών τους για τις εξελίξεις.
«Η αγορά υποδέχτηκε τα νέα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση με αίσθημα ικανοποίησης, διότι είναι προς την κατεύθυνση ανάπτυξης της αγοράς, αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης αλλά και κάλυψης του κενού προστασίας στην κοινωνία.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και η διαμεσολάβηση, με την σειρά τους προετοιμάζονται πυρετωδώς για να αξιοποιήσουν τη μοναδική αυτή ευκαιρία. Είναι βέβαιο ότι αναμένονται διευκρινιστικές διατάξεις που θα εξειδικεύουν τα εν λόγω μέτρα, τα οποία αφορούν, τόσο στις επιχειρήσεις με τζίρο άνω των 500.000, στην υποχρεωτική ασφάλιση φυσικών φαινομένων στα οχήματα, στην αύξηση της έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ από 10% στο 20% για την ασφάλιση κατοικίας όσο και στην απαλλαγή φόρου των προγραμμάτων υγείας για τα παιδιά έως 18 ετών.
Κατά την τρέχουσα περίοδο, οι ασφαλιστικές εταιρείες προβαίνουν σε κινήσεις ενημέρωσης των συνεργατών τους, κρατώντας μια στάση αναμονής όσον αφορά περαιτέρω διευκρινιστικές λεπτομέρειες.
Τη δεδομένη στιγμή είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσει από τους διαμεσολαβούντες μια καμπάνια ενημέρωσης των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών τους για το θέμα, να δοθεί έμφαση στην υποχρεωτικότητα της ασφάλισης και να αναζητηθούν ευκαιρίες και μεθοδολογίες πρόσβασης σε δυνητικά πελατολόγια.
Η εμπειρία μας ως εδώ, δείχνει να μην έχουν ενεργοποιηθεί/ κινητοποιηθεί ακόμα ούτε ο κόσμος των επιχειρήσεων αλλά ούτε και οι ιδιώτες. Ωστόσο, εκτιμάμε ότι θα υπάρξει θετική αντίδραση όταν ξεκινήσει η νέα χρονιά.
Η ΑΠΟΛΛΩΝ έχει ήδη αντιληφθεί από τα προηγούμενα χρόνια τον κρίσιμο ρόλο της εκπαίδευσης του δικτύου των συνεργατών της, με τη δημιουργία Ομάδας Επιχειρηματικών ασφαλίσεων, όπου αναπτύσσονται τόσο τεχνικά θέματα που εξελίσσουν το γνωσιακό επίπεδο των συνεργατών, όσο και τεχνικές πωλήσεων και έχει ξεκινήσει πλάνο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του πελατολογίου της αλλά και των συνεργατών της ώστε να προετοιμάσει το έδαφος για την επόμενη μέρα.»