back to top
21.6 C
Athens
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Τα μηνύματα από τα δίκτυα και ο προβληματισμός για το τελευταίο 2μηνο

του Νίκου Σακελλαρίου

Τα μηνύματα που φτάνουν από τα δικτυα στις ασφαλιστικές για τον Οκτώβριο δεν είναι ενθαρρυντικά.  Η μείωση της παραγωγής θα συνεχιστεί για ένα ακόμη μήνα στον κλάδο αυτοκινήτου, ενώ πλέον υπάρχει μία ανησυχητική στασιμότητα στον κλάδο υγείας.  Αρκετοί θεωρούν ότι οι μηνιαίες αυξήσεις 20%  που έδειξαν κατά το προηγούμενο διάστημα αρκετές εταιρείες στα προϊόντα υγείας έχουν μειωθεί. Δυστυχώς  η μεταφορά των στατιστικών του κλάδου υγείας , στα στατιστικά των  «Ατυχημάτων» και  «Ασθενειών» των Γενικών Ασφαλίσεων  που αποφάσισε από τον Ιούνιο η ΕΑΕΕ δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε συγκρίσεις με άλλους μήνες  αλλά η πραγματικότητα είναι αμείλικτη.

- Advertisement -

Το χειρότερο είναι ότι η επιδείνωση των οικονομικών των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων δεν επιτρέπει μεγάλη αισιοδοξία για το τελευταίο δίμηνο του 2016.  ‘Ηδη οι φόροι  εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ βαρύνουν (από τον Σεπτέμβριο) ιδιαίτερα τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και αποτρέπουν κάθε αισιόδοξη σκέψη.

Εδώ θα πρέπει οι ίδιες οι εταιρείες να προετοιμάσουν τα δικά τους προϊόντα που θα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών.  Για παράδειγμα, μαθαίνουμε ότι  τα προϊόντα υγείας που περιορίζονται μόνο στις διαγνώσεις  ή στην πρωτοβάθμια περίθαλψη πουλάνε καλύτερα απ’ ότι τα λεγόμενα «βαριά συμβόλαια» με  όλες τις καλύψεις.  Ο λόγος είναι απλός.  Είναι φθηνότερα και  οι πιθανότητες για μεγάλες βλάβες στην υγεία είναι σαφώς μικρότερες απ’ ότι οι ανάγκες για διαγνώσεις και πρωτοβάθμιες νοσηλείες.  Βλέπετε και οι καταναλωτές κάνουν τις δικές τους αναλύσεις σε θέματα της ατομικής τους υγείας.

- Advertisement -

Σε ότι αφορά τον κλάδο αυτοκινήτου,  φαίνεται ότι κινείται παρασυρμένος από την πτωτική τάση. Μία πτωτική τάση που φαίνεται ότι θα εξαντληθεί μέχρι το τέλος του χρόνου τουλάχιστον για τις ασφαλιστικές εταιρείες ενώ οι ΕΠΥ θα συνεχίσουν τον ανταγωνισμό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Φορολογικό νομοσχέδιο: Έμφαση σε οικογένειες, νέους και περιφέρεια

Η μεταρρύθμιση δημιουργεί νέες ευκαιρίες για την ασφαλιστική αγορά, καθώς ανοίγει δυνατότητες ανάπτυξης προϊόντων και ενισχύει τη ρευστότητα

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Στη Βουλή το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

Αναμένεται να συζητηθεί και να ψηφιστεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ώστε οι νέες διατάξεις να τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2026

Το μεγάλο στοίχημα μιας ασφαλιστικής που αξίζει να βγει

Και τότε θα κάνει τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EXPERT NATURE PROTECT: Η κίνηση της Groupama Ασφαλιστικής που «διαβάζει» την εποχή της υποχρεωτικής κάλυψης

Λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν την υποχρεωτικότητα ως βάρος, αλλά ως ευκαιρία για ουσιαστική θωράκιση των επιχειρήσεων και κατ' επέκταση της χώρας

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Ο πιο επικίνδυνος μήνας και η πιο θανατηφόρα μέρα στους ελληνικούς δρόμους

Αναλύοντας στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η Apeiron Insurance Project αποκαλύπτει τους καθοριστικούς παράγοντες οδικής ασφάλειας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Achmea: Οι 4 στόχοι για το 2030 και οι συνεργασίες της

Η στρατηγική «Next Level» βασίζεται σε τέσσερις σημαντικές επιλογές, που θα καθορίσουν το μελλοντικό προφίλ της εταιρείας

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Πάμε για ριζική ανανέωση στον ΣΠΑΤΕ: 16 υποψήφιοι στις εκλογές της 1ης Δεκεμβρίου

Nέες ιδέες, ενέργεια και όρεξη για συλλογική δράση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τη λειτουργία και τη δυναμική του Συνδέσμου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο Αλ. Βουρδόλης

Η πολυετής εμπειρία του, κατά τον CEO Ν. Μακρόπουλο, αποτελεί ισχυρή εγγύηση για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη και εδραίωση της εταιρείας