back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Τα ασφαλιστικά SOS του μήνα

Τα ασφαλιστικά SOS του μήνα είναι οι πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων από τα τραπεζικά κανάλια. Δεν είναι κάτι καινούργιο, η τάση υπήρχε και ήταν εμφανέστατο πως οι πωλήσεις των ασφαλιστικών προϊόντων θα διογκώνονταν αν δεν υπήρχε αλλαγή ρότας ή πολιτικής ας το πούμε.

Διαβάσαμε χτες στα στατικά αποτελέσματα της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για τις ασφαλισμένες κατοικίες ότι το 59% των 1.065.308 ασφαλισμένων κατοικιών με καλύψεις κτιρίου προέρχεται από τις χορηγήσεις δανείων. Διαβάσαμε επίσης ότι οι ασφαλισμένες κατοικίες για καιρικά φαινόμενα και σεισμό έφτασαν τις 662.452 και αποτελούν για το 2024 το 62,2% του συνόλου, ενώ με ενυπόθηκο ενδιαφέρον οι 626.407 κατοικίες, το 59%. Μόλις το 3% είναι οι κατοικίες που έχουν ασφαλιστεί για καιρικά φαινόμενα και σεισμό χωρίς ενυπόθηκο ενδιαφέρον. Την μεγαλύτερη κάλυψη με 46% και 490.321 κατοικίες την έχει και πάλι η Αττική.

- Advertisement -

Ας πάμε και στην ζωή και την υγεία

Διαβάσαμε επίσης ότι στις πωλήσεις ατομικών ασφαλιστηρίων ζωής και υγείας οι τράπεζες στο πρώτο εννεάμηνο του 2024 ήλθαν σώμα με σώμα με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, τους μεσίτες και τους πράκτορες. Στα 1.849.708 δισεκ, έφτασε η παραγωγή το πρώτο εννεάμηνο του 2024, με τις τράπεζες να κατέχουν το 49,3% του μεριδίου  το 2024 από 47% στο σύνολο του 2023 (911.376.097 εκατ. ευρω, α’ 9μηνο 2024). Αγώνας δρόμου θα χρειαστεί και με τα ομαδικά για να μην υπάρξουν μεγάλες ανατροπές.

- Advertisement -

Η άνοδος στις ασφαλίσεις περιουσίας και στις καλύψεις για φυσικές καταστροφές είναι ένα πλεονέκτημα για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς. Μήπως όμως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να επικεντρωθεί στο: από πού προέρχεται, και στα δάνεια  που έχουν συναφθεί και την ανοικοδόμηση που υπάρχει τελευταία;

Επίσης με τις ασφαλίσεις ζωής και την υγεία μήπως η αγορά θα πρέπει να θορυβηθεί; γιατί δεν είναι μόνο ότι νέα παραγωγή δεν καλύπτει τις ακυρώσεις των παλαιών συμβολαίων είναι και ότι το μεγάλο μερίδιο της παραγωγής περνά στα χέρια των τραπεζών.

Και αυτό θα συνεχίσει έχοντας ανοίξει η όρεξη των τραπεζών για να πάρουν πίσω μερίδια από τις ασφαλιστικές που στο παρελθόν υποχρεώθηκαν να χάσουν.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για το Πόθεν Έσχες – Αυτόματη άντληση στοιχείων από 118 τράπεζες και οργανισμούς

Βήμα που ενισχύει τη διαφάνεια και ταυτόχρονα διευκολύνει τη διαδικασία, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιακής διακυβέρνησης

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουμε πολίτες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, σχετικά με την απαράδεκτη τακτική των τραπεζών στο θέμα των προμηθειών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί