back to top
26.3 C
Athens
Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

#StoryOfChange: Η ΑΧΑ βοηθά 120 εκατ. αναγνώστες ανά τον κόσμο να μάθουν πώς μπορούν να τον κάνουν καλύτερο

Στο πλαίσιο της ημέρας #ImpactJournalism, το Σάββατο 25 Ιουνίου 55 κορυφαίες εφημερίδες σε 50 χώρες μοίρασαν μηνύματα και λύσεις ελπίδας προς 120 εκατομμύρια αναγνώστες, παρουσιάζοντας συνολικά 100 ιστορίες για έργα που κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο.

Σύμφωνα με στοιχεία του 2015, 3 στους 4 υπεύθυνους των έργων που παρουσιάστηκαν στην ημέρα #ImpactJournalism ανέφεραν ότι η ημέρα αυτή είχε επίδραση στα έργα τους, το 66% είπαν ότι τα έργα τους έγιναν γνωστά σε ευρύτερο κοινό και το 42% ότι έλαβαν δωρεές ή/και επενδύσεις.

- Advertisement -

Η πρωτοβουλία #ImpactJournalism είναι έργο της νεοφυούς εταιρείας Sparknews, αποστολή της οποίας είναι να μοιράζεται με τον μέγιστο δυνατό αριθμό ανθρώπων λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας πιο θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της ημέρας #ImpactJournalism, υποστηρίζοντας την ενέργεια σε επίπεδο πόρων και επικοινωνίας.

Κάθε μία από τις ιστορίες που παρουσιάζονται αφορά ένα θέμα σχετικό με εκπαίδευση, ενέργεια, υγεία, αντιμετώπιση πείνας και λειψυδρίας, περιβάλλον και βιώσιμη αστική ανάπτυξη, προσφέροντας μια στιβαρή και εμπνευσμένη λύση. Το έργο «Φ» (www.phee.gr), που υλοποιείται στην Ελλάδα, αξιοποιεί θαλάσσια φύκια (posidonia oceanica) για την κατασκευή αντικειμένων καθημερινής χρήσης, όπως γυαλιά ηλίου ή θήκες για κινητά τηλέφωνα. Το συγκεκριμένο έργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς έχει τη δυναμική να ελαφρύνει το κόστος που απαιτείται για τη συλλογή και καταστροφή εκατοντάδων τόνων φυκιών ετησίως στη χώρα μας και να τους δώσει αξία.

- Advertisement -

Στην Ελλάδα η ΑΧΑ προσκάλεσε τους 60.000 φίλους της στο Facebook να ενημερωθούν για όλα αυτά τα έργα που οδηγούν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου και να τα μοιραστούν με τους οικείους τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Νέος επικεφαλής στην Εθνική Ασφαλιστική

Πρόσωπο από τον Όμιλο AXA από την Τσεχία, φέρνει σύμφωνα με πληροφορίες για να αναλάβει τον ηγετικό ρόλο στην Εθνική Ασφαλιστική η CVC

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο