back to top
30.9 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Στο 4% η κάλυψη δαπανών υγείας από ιδιωτικές ασφάλειες στην Ελλάδα

Αύξηση παρουσίασαν οι δαπάνες υγείας στην Ελλάδα κατά τη διετία 2014-2016 σύμφωνα με όσα καταγράφει η έκθεση της Deloitte Life Sciences & Healthcare in Greece.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, οι δαπάνες υγείας παρουσίασαν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης, εν μέσω οικονομικής κρίσης, με τη συνολική αύξηση για τη διετία 2014-2016 να αγγίζει το 4,5%, τη στιγμή που την περίοδο 2009-2014 οι δαπάνες υγείας στην Ελλάδα σημείωσαν συνολική πτώση της τάξεως του 11,7%.

- Advertisement -

Παρόλο που οι τάσεις για τον κλάδο της υγείας στην Ελλάδα παρουσιάζονται θετικές και η συνεχόμενη πτώση των προηγούμενων χρόνων δείχνει να σταθεροποιείται, η χώρα παραμένει στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των υπόλοιπων εξεταζόμενων χωρών της Ευρώπης, σε ότι αφορά την κατά κεφαλήν δαπάνη υγείας για το 2016.

- Advertisement -

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την έκθεση, τα νοικοκυριά στην Ελλάδα ξόδεψαν το 7,4% των συνολικών δαπανών τους για το 2016 σε υγειονομική περίθαλψη, το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό που καταγράφεται την τελευταία οκταετία, μετά το 2015 (7,5%).

Αναφορικά με το ποσοστό της κρατικής υγειονομικής κάλυψης για το 2016, αυτό έφτασε το 59%, με το υπόλοιπο 41% να μοιράζεται σε χρήματα από την «τσέπη» του Έλληνα πολίτη (34%), από ιδιωτικές ασφάλειες (4%), καθώς και άλλες πηγές (1%).

Σημειώνεται ότι το 59% αποτελεί το χαμηλότερο ποσοστό μεταξύ των υπόλοιπων εξεταζόμενων χωρών της Ευρώπης, με τα μεγαλύτερα να είναι αυτά της Μεγάλης Βρετανίας (80%) και της Γαλλίας (79%).

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Φιλίππα Μιχάλη, NN Hellas: Oι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι

Tο έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς κα. Φιλίππα Μιχάλη στο Brokers Time...

Deloitte: Kαινοτόμο εργαλείο αξιολογεί την ετοιμότητα των επιχειρήσεων στην AI

Η Deloitte συστήνει στην ελληνική αγορά το AI Readiness & Management Framework – aiRMF, ένα καινοτόμο εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις

Η ιδιωτική ασφάλιση ΜΕΣΟ ανάδειξης Πολιτικών προσώπων

Στο παρελθόν οι πολιτικοί δεν συνέδεεαν τα σχέδια τους και τις προγραμματικές τους εξαγγελίες με την ιδιωτική ασφάλιση

Η ετήσια έκθεση της ΕΑΕΕ για την Ιδιωτική Ασφάλιση στην Ελλάδα

Η έκθεση αποτελεί το επιστέγασμα της στατιστικής πληροφόρησης που έχει εκδοθεί μέσα στη χρονιά και παρουσιάζει τα στατιστικά μεγέθη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο