Το insurancewebinars.gr διοργανώνει, εντελώς δωρεάν, την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019 ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο-webinar με θέμα πραγμάτευσης τις ιστοσελίδες μετά την έλευση του κανονισμού GDPR. Το webinar έχει τίτλο «Δημιουργώντας ιστοσελίδες στην GDPR εποχή» και εισηγητής του θα είναι ο Απόστολος Κρητικός, CTO, Social Mind.
Με τον νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ – GDPR) 2016/679 αλλάζει αρκετά ο τρόπος που προσεγγίζουμε τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας. Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε αποδοτικά τις υπηρεσίες μας χρειάζεται να γίνουν μια σειρά από ενέργειες προκειμένου να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των Ευρωπαίων Πολιτών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας, που αφορούν τα προσωπικά τους δεδομένα χωρίς όμως να χάνουν τα κανάλια προώθησης (newsletters, email marketing, κ.ο.κ.) τη δυναμική και την αποτελεσματικότητά τους.
Σε αυτό το webinar θα δούμε κάποια tips για το πώς μπορούν να επιτευχθούν τα παραπάνω. Σημειώνουμε ότι το περιεχόμενο του webinar δεν αποτελεί νομική συμβουλευτική, ούτε οδηγό για τη συμμόρφωση με τον GDPR, υπηρεσίες για τις οποίες προτείνουμε οι ενδιαφερόμενοι να συμβουλεύονται κάποιον νομικό.
Το webinar απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE και GLASSDRIVE, και θα διεξαχθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019, ώρες: 18.00 – 19.30.
Δηλώσεις συμμετοχής στο insuranceinnovation.gr
Θεματολογία:
Θα δοθούν απαντήσεις στα κάτωθι:
- Πότε έχει νόημα εφαρμογής ο GDPR σε μια ιστοσελίδα;
- Πως επηρεάζει ο GDPR το newsletter μιας ιστοσελίδας;
- Ποιες είναι οι βασικές τεχνικές ενέργειες που χρειάζονται να γίνουν σε μια ιστοσελίδα για να έχει υποδομή συμμόρφωσης με τον GDPR;
- Ποια είναι τα συχνά λάθη που γίνονται σε μια ιστοσελίδα σε σχέση με τον GDPR;
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή
Ο Απόστολος Κρητικός είναι διπλωματούχος μηχανικός λογισμικού σε θέματα τεχνολογίας λογισμικού ανοικτού κώδικα. Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ του Τμήματος Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στην περιοχή της ανθεκτικότητας κώδικα ανοικτού λογισμικού (open source software resilience).
Το 2014, ίδρυσε τη Social Mind, ένα digital marketing agency, με στόχο το σχεδιασμό αποτελεσματικών online εφαρμογών και λύσεων ψηφιακού μάρκετινγκ υψηλής ποιότητας. Η Social Mind έχει συνεργαστεί μέχρι σήμερα με πάνω από 150 επιχειρήσεις σε θέματα ανάπτυξης ιστοσελίδων, ηλεκτρονικών καταστημάτων αλλά και στην ανάπτυξη στρατηγικών online marketing και διαφήμισης.