back to top
21.9 C
Athens
Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2025

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

- Advertisement -

Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία,τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.
«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

- Advertisement -

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing&Promotions Head στη EurolifeFFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touch points, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας.

Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το σύνθημα «Growing together», η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε ζωντανή μετάδοση

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη live στο «ΙW»

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών

INFO FEST 2025: Διήμερη δράση της ΓΣΕΕ στο κέντρο της Αθήνας για τα εργασιακά-κοινωνικά δικαιώματα

Το διαδραστικό φεστιβάλ πληροφόρησης και εμπειρίας της ΓΣΕΕ θα πραγματοποιηθεί 20-21/10 στο Μετρό Συντάγματος

Ισχυρό κάλεσμα ενότητας από τον ΣΠΑΤΕ, ενόψει της 7ης Συνδιάσκεψης της Διαμεσολάβησης

Μια εξαιρετικά ζωντανή και ουσιαστική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών με πρωτοβουλία του Συλλόγου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε ζωντανή μετάδοση

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη live στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών