back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

ΣΕΣΑΕ: Διαφάνεια στην ασφαλιστική αγορά : Αναγκαίο κακό ή ευλογία;

Την έννοια της διαφάνειας στην εποπτεια, τη Solvency II και το ρόλο της EIOPA και του ΙΑΙS, θα αναλύσουν ομιλητές και συμμετέχοντες σε εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ με θέμα «Διαφάνεια στην ασφαλιστική αγορά: Αναγκαίο κακό ή ευλογία;».

Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ που αφορά στη διαφάνεια καθώς μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί η παρουσίαση τριών ενοτήτων, ως εξής :

- Advertisement -

• «Διαφάνεια στη δημοσιοποίηση στοιχείων»
• «Διαφάνεια στις συναλλαγές με ασφαλιζόμενους και αποζημιούμενους»
• «Διαφάνεια στη διαμεσολάβηση»

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμτπη, 23 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 17:00΄ στην Αίθουσα “Panorama” (6ος όροφος) του Ξενοδοχείου “ROYAL OLYMPIC” (Αθανασίου Διάκου 28-34, 117 43 Αθήνα).

- Advertisement -

Η παρουσίαση αυτή θα κινηθεί στους ακόλουθους δύο βασικούς άξονες,

– Διαφάνεια στην άσκηση της εποπτείας στο εσωτερικό κάθε εθνικής αγοράς
– Διαφάνεια στην άσκηση της εποπτείας μεταξύ των επιμέρους εθνικών αγορών (Paneuropean level playing field)

Κατά την ανάπτυξη και συζήτηση του θέματος θα επιδιωχθεί η παρουσίαση των ακόλουθων θεμάτων :

– Τι σημαίνει διαφάνεια στην εποπτεία και γιατί δεν είναι αυτονόητη. Οι έννοιες της αντικειμενικότητας, της συγκρισιμότητας και της ενιαίας αντιμετώπισης ως συστατικά της διαφάνειας.

– Ο ρόλος της EIOPA και του IAIS: Διαφάνεια και λογοδοσία των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών με στόχο την επικράτηση ίσων όρων ανταγωνισμού και προσπάθεια για συγκρισιμότητα σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ διεθνών ασφαλιστικών ομίλων και μεταξύ χωρών.

– Solvency II: Πώς μπορεί να συμβάλει στη διαφάνεια λειτουργίας ο νέος ρόλος του Διοικητικού Συμβουλίου ;

– Solvency II και IFRS 4 Phase II: Περισσότερη διαφάνεια, αλλά ποιος μπορεί να την αξιοποιήσει ;

– Πώς η διαφάνεια στην εποπτεία υποστηρίζει τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην εκπλήρωση της αποστολής τους.

Tις απόψεις τους στη συγκεκριμένη ενότητα θα καταθέσουν :
– Η κα Εύα Βαρουχάκη, Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Διεθνών Σχέσεων της Ένωσης Αφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος
• κ. Γιάννης Πητταράς, CRO της Ασφαλιστικής Εταιρίας «AXA»
– Ο κ. Σταμάτης Δρίτσας, CRO της Ασφαλιστικής Εταιρίας «ΕΘΝΙΚΗ»
– Ο κ. Φίλιππος Κάσσος, Διευθυντής Audit της Εταιρίας KPMG

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο κ. Γιάννης Λινός, Πρόεδρος της Επιτροπής Βέλτιστων Πρακτικών του Συνδέσμου μας.

Οι προηγούμενες τρεις εκδηλώσεις του κύκλου «Διαφάνειας» χαρακτηρίστηκαν από ουσιαστικό διάλογο, ανάπτυξη επίκαιρων προβληματισμών και κατάθεση χρήσιμων προτάσεων για την αγορά μας. Η επαγγελματική επάρκεια και εμπειρία των μελών του πάνελ της τέταρτης εκδήλωσης εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για ακόμη μια επιτυχημένη συνάντηση.

Στην εκδήλωση αυτή δεν θα υπάρχει κόστος συμμετοχής για τα Μέλη γιατί τα έξοδά της καλύπτονται από την πλατινένια χορηγία της “CARPENTER TURNER”, τη χρυσή χορηγία της “MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A” και την υποστήριξη της “CARGLASS”.

Το κόστος συμμετοχής για τα μη Μέλη του Συνδέσμου έχει καθοριστεί στο ποσόν των € 25 το άτομο.

Η εκδήλωση υπολογίζεται να έχει συνολική διάρκεια δύο ωρών και το πρόγραμμα έχει ως ακολούθως :

• Χαιρετισμός του Προέδρου του Σ.Ε.Σ.Α.Ε. κ. Ε. Μοάτσου.
• Παρουσίαση των στόχων της Επιτροπής Βέλτιστων Πρακτικών από τον Πρόεδρό της κ. Γ. Λινό.
• Συζήτηση μεταξύ του συντονιστή και των μελών του πάνελ και απάντηση σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΕΣΑΕ τιμά την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης στο Κέντρο της Γης, δίνοντας έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη

Η φετινή εκδήλωση (8/11) έχει στόχο να διαθέσει 2.000 μερίδες φαγητού, ενώ θα συμπεριλαμβάνει πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων για παιδιά

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Mεγάλο ενδιαφέρον για την εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον»

Με μεγάλο ενδιαφέρον ανταποκρίθηκαν τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στην πρόσκληση του ΣΕΣΑΕ για την ενημερωτική εκδήλωση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της