back to top
31.3 C
Athens
Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του νέου, 5ωρου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

Το σεμινάριο έχει τίτλο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων − Customer Service Excellence» και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες θα είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader − Complaints Department, AIG Hellas, και η oικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader − Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Η θεματολογία του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 μέρη:

  • εξυπηρέτηση πελατών
  • διαχείριση αιτιάσεων (σύμφωνα με την πράξη της εκτελεστικής επιτροπής 3/08.1.2013 της ΤτΕ)
  • interactive εμπειρία.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

- Advertisement -
  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη ΔΣ, υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016.

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 ευρώ για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 ευρώ για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), το κόστος διαμορφώνονται σε 60 ευρώ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 ευρώ για τις εταιρείες μη μέλη.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ 22.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

AIG Hellas: Αποχωρεί ο Giuseppe Zorgno, αναλαμβάνει η Θεανώ Τελωνιάτη

Από 1 Ιανουαρίου 2025 τη θέση της Country Manager της AIG Hellas,  θα αναλάβει η κα Θεανώ Τελωνιάτη

ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σεμινάριο AIG για Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης

Στις 17/04/24, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ διοργάνωσε ένα επιτυχημένο webinar με θέμα "Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης (Professional Indemnity)"

AIG: Ασφάλιση επαγγελματικής αστικής ευθύνης, ο σύμμαχος του επαγγελματία

Όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, και πολύ περισσότερο όλες οι επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της λειτουργίας τους, έχουν σημαντικές υποχρεώσεις και αναλαμβάνουν συγκεκριμένες ευθύνες έναντι εργαζομένων - άρθρο της Γεωργίας Βαρελά, Professional Indemnity & Cyber Manager, AIG Europe SA, Greece Branch.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Brokers Union Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών: Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο

Με κεντρικό μήνυμα το #προτεραιότητά_μας_οι_συνεργάτες_μας, η Brokers Union πραγματοποίησε το Συνέδριο – Βραβεύσεις Συνεργατών 2024

Νέο webinar ΕΕΑ την Πέμπτη: «Χτίζοντας ψυχική ανθεκτικότητα: Από τη θεωρία στην πράξη»

Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025 και ώρα 17:00, με εισηγήτρια την Αρετή Μαστροδούκα

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα με πιστοποίηση για Συμβούλους Επαγγελματικής Ασφάλειας

Σε μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία για την ενίσχυση της Υγείας και Ασφάλειας, ο ΠΑΣΥΜΕΠ, θεσμικός φορέας που εκπροσωπεί τις Εξωτερικές Υπηρεσίες

Πρόσκρουση επί ακινητοποιημένου οχήματος εντός της ΛΕΑ – Ψυχική οδύνη 630.000 ευρώ

Επισήμανση ακινητοποιηθέντος οχήματος ή έλλειψη (τριγωνική πινακίδα – φώτα έκτακτης ανάγκης – αλάρμ) δεν τελεί σε αιτιώδη συνάφεια με το επελθόν ατύχημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι έδειξε το mystery shopping της EIOPA στην ασφαλιστική αγορά;

Τα αποτελέσματα της άσκησης θα αξιοποιηθούν σε μελλοντικές δράσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην απλοποίηση της διαδικασίας πώλησης

Η ΕΑΕΕ για την υπαγωγή στο άρθρο 23 του νόμου για την ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Πρόκειται για το άρθρο του νόμου Ν. 5116/2024 που αφορά την καταβολή αχρεωστήτως καταβληθέντων σε δόσεις

EEA: Τηλεδιάσκεψη της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας με τη γ.γ. Ισότητας

Στη συνάντηση συζητήθηκε η συνεργασία Επιτροπής και Πολιτείας, καθώς και το νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της ισότητας στους χώρους εργασίας

ΕΦΚΑ: Μαζί θα καταβάλλονται κύριες και επικουρικές συντάξεις

Στόχος η απλοποίηση της διαδικασίας και η καλύτερη εξυπηρέτηση των συνταξιούχων - Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών του Αυγούστου

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία