back to top
30.4 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του νέου, 5ωρου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

Το σεμινάριο έχει τίτλο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων − Customer Service Excellence» και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες θα είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader − Complaints Department, AIG Hellas, και η oικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader − Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Η θεματολογία του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 μέρη:

  • εξυπηρέτηση πελατών
  • διαχείριση αιτιάσεων (σύμφωνα με την πράξη της εκτελεστικής επιτροπής 3/08.1.2013 της ΤτΕ)
  • interactive εμπειρία.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

- Advertisement -
  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη ΔΣ, υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016.

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 ευρώ για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 ευρώ για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), το κόστος διαμορφώνονται σε 60 ευρώ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 ευρώ για τις εταιρείες μη μέλη.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ 22.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

AIG Hellas: Αποχωρεί ο Giuseppe Zorgno, αναλαμβάνει η Θεανώ Τελωνιάτη

Από 1 Ιανουαρίου 2025 τη θέση της Country Manager της AIG Hellas,  θα αναλάβει η κα Θεανώ Τελωνιάτη

ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σεμινάριο AIG για Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης

Στις 17/04/24, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ διοργάνωσε ένα επιτυχημένο webinar με θέμα "Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης (Professional Indemnity)"

AIG: Ασφάλιση επαγγελματικής αστικής ευθύνης, ο σύμμαχος του επαγγελματία

Όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, και πολύ περισσότερο όλες οι επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της λειτουργίας τους, έχουν σημαντικές υποχρεώσεις και αναλαμβάνουν συγκεκριμένες ευθύνες έναντι εργαζομένων - άρθρο της Γεωργίας Βαρελά, Professional Indemnity & Cyber Manager, AIG Europe SA, Greece Branch.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel Β2 του 18ου Insurance Conference.

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference