back to top
15.7 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

SAS και Analytical View για την ανάλυση δεδομένων στην εξυπηρέτηση πελατών

Η SAS σε συνεργασία με την Analytical View συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα “Unlocking the Value of Customer Feedback”, στις 11 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς». Στην εκδήλωση θα εξεταστεί ο αυξημένος πλέον ρόλος των δεδομένων και της ανάλυσης αυτών στον τομέα της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετιγκ (ειμ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η είσοδος για τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν.

Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν μόλις ένα μικρό ποσοστό, περίπου το ¼, των αδόμητων πληροφοριών για δημιουργία γνώσης, ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης προβλημάτων και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Το 90% σχεδόν όλων των δεδομένων που συγκεντρώνει μία εταιρεία συνιστούν αδόμητη πληροφορία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο όγκο των δεδομένων της επιχείρησης. Τα αδόμητα δεδομένα (unstructured data) εξακολουθούν να αυξάνουν ταχύτατα σε όγκο και ποικιλία, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη -αλλά κρυμμένη- αξία στους οργανισμούς.

- Advertisement -

Δεδομένου λοιπόν ότι παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση από αδόμητα δεδομένα (unstructured data) που έχουν διάφορες μορφές και εισέρχονται στους οργανισμούς μέσω διαφόρων καναλιών, οι πελάτες πλέον εκφράζουν τις προτιμήσεις, τα προβλήματα, τις ανησυχίες τους και τα θέματα τους με μια πληθώρα τρόπων όπως το παραδοσιακό customer feedback, οι συζητήσεις στα social media, τα blogs και τα κείμενα και πολλά άλλα.

Συνεπώς, οι επιχειρήσεις έχουν την ανάγκη λύσεων που να υποστηρίζουν την Ελληνική γλώσσα και τα Greeklish, να μπορούν να εξάγουν insights όπως ο εντοπισμός των σημαντικών topics που χαρακτηρίζουν τα κείμενα (automated topic identification), η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) που εκφράζει ο πελάτης και πολλά άλλα. Με λίγα λόγια θέλουν να είναι σε θέση να συνδυάζουν τα insight που προκύπτουν από τα αδόμητα δεδομένα με εσωτερικά δομημένα δεδομένα και να μπορούν να τα παρακολουθούν μέσα από προηγμένες τεχνικές data visualization, exploration, performance dashboards και KPIs’και να λαμβάνουν αποφάσεις που στηρίζονται στην πραγματική «φωνή του πελάτη» και βελτιστοποιούν την εξυπηρέτησή του.

- Advertisement -

Και ακριβώς αυτό έρχεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες η εκδήλωση “Unlocking the Value of Customer Feedback”, η οποία θα φιλοξενήσει απόψεις, τόσο από την πλευρά του πελάτη, όσο και των εταιρειών και θα αναδείξει βέλτιστες πρακτικές στην αξιολόγηση αυτών των αδόμητων δεδομένων με τη χρήση λύσεων όπως τα Text Analytics, τα Call Center Analytics και η λύση Customer Intelligence 360, εργαλεία που: «βοηθούν στην συλλογή και αξιολόγηση δεδομένων από διαφορετικά κανάλια, καθώς και στη δημιουργία insights που συμβάλλουν στη δημιουργία δυναμικών διαδικασιών για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη & του customer journey. Παράλληλα, οι λύσεις αυτές συνιστούν ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα,» όπως δήλωσε ο Νίκος Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Analytical View, του αποκλειστικού reseller της SAS στην Ελλάδα.

Μπείτε εδώ για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας:

https://www.sas.com/el_gr/events/19/unlocking-the-value-of-customer-feedback.html#agenda

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Infotrust – VIDAVO: Το tele-underwriting ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ελληνική ασφάλιση

Η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο, που διαφορετικά κινδυνεύει να μείνει πίσω σε σχέση με ώριμες αγορές

Τεχνητή Νοημοσύνη: Το 2025 δεν θα είναι διααφορετικό, οι δύο λόγοι

 Στελέχη και ειδικοί της SAS, έκαναν προβλέψεις για τις τάσεις και τις βασικές επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 2025

To Deree επενδύει στις δεξιότητες του μέλλοντος μέσω της SAS

Μετρώντας ήδη τρία χρόνια ζωής, το Business Analytics Minor αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα σπουδών Deree, περιλαμβάνοντας μαθήματα που συνάδουν απόλυτα με τις απαιτήσεις του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπως “Applied Business Analytics” και “Visualization and Reporting”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου ΙΣΧΥΣ μιλά στους μαθητές για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι

Ενημερωτικές επισκέψεις σε λύκεια της Ρόδου, με τη συνδρομή της Τροχαίας και του Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη

Στον Βόλο ο Πρόεδρος του EΕΑ – Επίσημος καλεσμένος στην επετειακή εκδήλωση των 20 χρόνων του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας

Στη διάρκεια της βραδιάς αναμένεται να τιμηθούν πρόσωπα και συνεργασίες που στήριξαν την πορεία του Συνδέσμου όλα αυτά τα χρόνια

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου

ΦΡΟΝΤΙΖΩ: Δωρεάν φροντίδα για ηλικιωμένους με χρόνια νοσήματα στα Πολυδύναμα Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διά ζώσης συνεδρίες αλλά και εξ αποστάσεως φροντίδα

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους