Η SAS σε συνεργασία με την Analytical View συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα “Unlocking the Value of Customer Feedback”, στις 11 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς». Στην εκδήλωση θα εξεταστεί ο αυξημένος πλέον ρόλος των δεδομένων και της ανάλυσης αυτών στον τομέα της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετιγκ (ειμ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η είσοδος για τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν.
Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν μόλις ένα μικρό ποσοστό, περίπου το ¼, των αδόμητων πληροφοριών για δημιουργία γνώσης, ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης προβλημάτων και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Το 90% σχεδόν όλων των δεδομένων που συγκεντρώνει μία εταιρεία συνιστούν αδόμητη πληροφορία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο όγκο των δεδομένων της επιχείρησης. Τα αδόμητα δεδομένα (unstructured data) εξακολουθούν να αυξάνουν ταχύτατα σε όγκο και ποικιλία, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη -αλλά κρυμμένη- αξία στους οργανισμούς.
Δεδομένου λοιπόν ότι παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση από αδόμητα δεδομένα (unstructured data) που έχουν διάφορες μορφές και εισέρχονται στους οργανισμούς μέσω διαφόρων καναλιών, οι πελάτες πλέον εκφράζουν τις προτιμήσεις, τα προβλήματα, τις ανησυχίες τους και τα θέματα τους με μια πληθώρα τρόπων όπως το παραδοσιακό customer feedback, οι συζητήσεις στα social media, τα blogs και τα κείμενα και πολλά άλλα.
Συνεπώς, οι επιχειρήσεις έχουν την ανάγκη λύσεων που να υποστηρίζουν την Ελληνική γλώσσα και τα Greeklish, να μπορούν να εξάγουν insights όπως ο εντοπισμός των σημαντικών topics που χαρακτηρίζουν τα κείμενα (automated topic identification), η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) που εκφράζει ο πελάτης και πολλά άλλα. Με λίγα λόγια θέλουν να είναι σε θέση να συνδυάζουν τα insight που προκύπτουν από τα αδόμητα δεδομένα με εσωτερικά δομημένα δεδομένα και να μπορούν να τα παρακολουθούν μέσα από προηγμένες τεχνικές data visualization, exploration, performance dashboards και KPIs’και να λαμβάνουν αποφάσεις που στηρίζονται στην πραγματική «φωνή του πελάτη» και βελτιστοποιούν την εξυπηρέτησή του.
Και ακριβώς αυτό έρχεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες η εκδήλωση “Unlocking the Value of Customer Feedback”, η οποία θα φιλοξενήσει απόψεις, τόσο από την πλευρά του πελάτη, όσο και των εταιρειών και θα αναδείξει βέλτιστες πρακτικές στην αξιολόγηση αυτών των αδόμητων δεδομένων με τη χρήση λύσεων όπως τα Text Analytics, τα Call Center Analytics και η λύση Customer Intelligence 360, εργαλεία που: «βοηθούν στην συλλογή και αξιολόγηση δεδομένων από διαφορετικά κανάλια, καθώς και στη δημιουργία insights που συμβάλλουν στη δημιουργία δυναμικών διαδικασιών για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη & του customer journey. Παράλληλα, οι λύσεις αυτές συνιστούν ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα,» όπως δήλωσε ο Νίκος Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Analytical View, του αποκλειστικού reseller της SAS στην Ελλάδα.
Μπείτε εδώ για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας:
https://www.sas.com/el_gr/events/19/unlocking-the-value-of-customer-feedback.html#agenda