back to top
20.4 C
Athens
Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

SAS – Accenture Talks: Η επόμενη μέρα στις τράπεζες και η εξατομίκευση μέσα από την μηχανική μάθηση

Η SAS, ο ηγέτης στον κλάδο των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα, σε συνεργασία με την Accenture, webinar με τη συμμετοχή κορυφαίων τραπεζικών στελεχών με θέμα την εξατομίκευση του τραπεζικού κλάδου και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η λεπτομερής συλλογή δεδομένων του πελάτη, κατόπιν συγκατάθεσής του, σε πραγματικό χρόνο, η επεξεργασία τους με τη χρήση της μηχανικής μάθησης και η λήψη τελικών αποφάσεων  με βάσει αυτά τα δεδομένα.

Εισηγητές στο webinar ήταν ο Κωνσταντίνος Μπαχάς, Senior Manager, Head of Customer Advisory SEE στη SAS και ο Παναγιώτης Δέτσης, Applied Intelligence Senior Manager στην Accenture. Το πάνελ πλαισιώθηκε από εξέχοντα στελέχη της Ελληνικής και Κυπριακής τραπεζικής αγοράς όπως οι Μανώλης Συλλιγνάκης, Head of Customer Analytics and Campaign Management, Εθνική Τράπεζα, Δημήτρης Κονιώτης, Head of Data & Analytics, Hellenic Bank, Παναγιώτης Τσιγκουράκος, Senior Director, Customer Value Management, Τράπεζα Πειραιώς.

- Advertisement -

Το webinar επικεντρώθηκε στον ουσιαστικό ρόλο της εξατομίκευσης μέσα από προβλέψιμες αναλύσεις, που είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων μιας τράπεζας. Όπως τόνισε ο κ. Μπαχάς κατά την τοποθέτησή του, η εξατομίκευση προσφέρει δυναμικές εμπειρίες σε κάθε χρήστη ξεχωριστά και διαφοροποιημένο πλαίσιο με απρόσκοπτη λειτουργία σε όλα τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Παράλληλα, απαιτεί από τους οργανισμούς να αφουγκράζονται διαρκώς τους πελάτες τους, να κατανοούν τις ανάγκες και επιθυμίες τους, να αποφασίζουν για τις βέλτιστες δυνατές ενέργειες και στη συνέχεια να πράττουν την κατάλληλη στιγμή, ακόμη και σε μεγάλη κλίμακα.

Από την άλλη, η Accenture ανέδειξε τον ορισμό του Customer Genome, σύμφωνα με τον οποίο ο απώτερος στόχος της εξατομίκευσης είναι η αξιοποίηση δεδομένων για να διευκολύνει τους πελάτες να βρίσκουν και να καταναλώνουν αυτό που θέλουν, όπως και όποτε αυτοί επιθυμούν, έχοντας ως βάση όχι μόνο το τι αγόρασαν στο παρελθόν, αλλά και την κατανόηση του γιατί πίσω από τις προτιμήσεις τους.

- Advertisement -

Ένα ακόμη ζήτημα που συζητήθηκε ήταν η σημαντικότητα της λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο, ειδικότερα σε μια στιγμή όπου η τραπεζική αγορά βρίσκεται εν μέσω ψηφιακού μετασχηματισμού και αντιμέτωπη με συνεχώς εναλλασσόμενα δεδομένα. Οι οργανισμοί ανταγωνίζονται για την ικανοποίηση των πελατών και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες και η προσφορά απρόσκοπτων ψηφιακών εμπειριών θα ωθήσει τους πελάτες να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, γρήγορα και βασισμένες σε σημαντικά δεδομένα, βελτιώνοντας εν τέλει την αποδοτικότητα τους. Ωστόσο, ενώ οι περισσότερες τράπεζες έχουν ένα σαφές όραμα για τον τελικό στόχο, η πλειοψηφία αποθαρρύνεται από τα εμπόδια στην καινοτομία, όπως οι  αναποτελεσματικές χειροκίνητες διαδικασίες, η έλλειψη διορατικότητας και η αδυναμία  να ανταποκριθεί άμεσα  και γρήγορα όταν προκύπτουν ευκαιρίες εξέλιξης.

Η επόμενη μέρα των analytics στον τραπεζικό κλάδο χαρακτηρίζεται από τη διαθεσιμότητα πληθώρας πληροφοριών και μιας τεράστιας ποσότητας δεδομένων, τα οποία εάν συγκεραστούν με τη δύναμη των αναλυτικών στοιχείων μπορούν να δώσουν ευκαιρίες που διευκολύνουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για μια σειρά από ζητήματα, όπως η κυκλοφορία νέων προϊόντων, η διαχείριση και ανάπτυξη χαρτοφυλακίων και η απόκτηση και διατήρηση νέων πελατών, και την καθιστούν ιδιαίτερα αποτελεσματική.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ocin25: Tράπεζες και κοινωνικοί εταίροι. Η εμπειρία από τη συμμετοχή στον θεσμό της Επαγγελματικής Ασφάλισης

Ένα ακόμη πάνελ εξαιρετικού ενδιαφέροντος διεξήχθη στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Επαγγελματικής Ασφάλισης. “Η εμπειρία των κοινωνικών

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Το καυτό θέμα της υποχρεωτικότητας στην ασφάλιση περιουσίας για τους ασφαλιστές

Δεν είναι παράλογες οι ανησυχίες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και της ΕΑΔΕ. Εύλογα τους έβαλε σε σκέψη μίας και έχουν προηγούμενα...

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EAEE: Στα 1,24 δισ. € η παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου Αυτοκινήτου, αυξημένη κατά 5,5% (αρχική εκτίμηση)

Αυξημένο αριθμό ασφαλισμένων οχημάτων, περιορισμό της μέσης συχνότητας ζημιών (σύνολο καλύψεων), αλλά αυξημένο μέσο κόστος ζημιάς Α.Ε.Οχ

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Βιωσιμότητα Τουριστικών Επιχειρήσεων: Η συμβολή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Συμμετοχή της INTERLIFE στο 19ο Πολυσυνέδριο που ανέδειξε το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις – ευκαιρίες για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις του Ιουνίου

Τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιουνίου 2025 ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες πληρωμής

Maxima Insurance: Μαζί για ένα Πράσινο Μέλλον

Με υπερηφάνεια η Maxima Insurance ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Αττικής

H κυβέρνηση Τραμπ παύει την ενημέρωση data για το κόστος των φυσικών καταστροφών!

Η κυβέρνηση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα πάψει να ενημερώνει μια βάση δεδομένων, η οποία καταγράφει το κόστος των