back to top
11.8 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Σ. Λούκος, Δύναμις: Μιλάνε για αυξήσεις και κάνουν μειώσεις στο αυτοκίνητο

Η ΔΥΝΑΜΙΣ στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που ανήκουν στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία, όπως διευκρινίζει ο διευθυντής Ανάπτυξης της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ, Σπύρος Λούκος.

Μιλώντας με στοιχεία για τον κλάδο, τονίζει ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ σε επίπεδο παραγωγής 2018 κινήθηκε ανοδικά κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής κατά τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

- Advertisement -

Η εταιρεία προσδοκά αύξηση των μεριδίων της στην αγορά μέσα από ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης που υλοποιεί, και πιστεύει ότι θα το πετύχει.

 

- Advertisement -

Στην Ελενα Ερμείδου

 

  • Πώς βλέπετε την πορεία του κλάδου αυτοκινήτου τα τελευταία τρία χρόνια; Πιστεύετε ότι ο κλάδος χρειάζεται αλλαγές, ότι πρέπει να υιοθετήσει νέες μεθόδους πωλήσεων και νέα προϊόντα;

 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το τοπίο στον κλάδο αυτοκινήτου έχει αλλάξει. Σε αυτό συνετέλεσαν, ή και συντελούν, ορισμένοι παράγοντες. Αναφέρω, χαρακτηριστικά, τις μειώσεις που σημειωθήκαν στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου και την αυστηρότερη στάση της Πολιτείας απέναντι σε αυτούς που έχουν ανασφάλιστα τα αυτοκίνητά τους, με τα πρόστιμα να είναι αρκετά τσουχτερά. Ο κλάδος, τελικά, δεν αποκόμισε ιδιαίτερο όφελος, αφού τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα.

Ενδεικτικά, θα αναφέρω ότι κάποιες εταιρείες που αποφάσισαν να εισέλθουν στον κλάδο αυτοκίνητου και, παρότι ευαγγελίζονταν αυξήσεις ασφαλίστρων, τελικά, προβαίνουν σε ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη σταθερότητα της αγοράς και μπορεί να επιφέρει ολέθρια αποτελέσματα.

Είμαι υπέρμαχος των αλλαγών –χωρίς αλλαγή θα υπάρξει στασιμότητα και οπισθοδρόμηση. Ο κλάδος πρέπει να εκσυγχρονιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής, για αυτό και εξετάζουμε την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση στη διεθνή αγορά της πρωτοποριακής τεχνολογίας της τηλεματικής.

Όσον αφορά στον τομέα των πωλήσεων, υποστηρίζουμε με σθένος τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων μέσω των συνεργατών μας, που τους θεωρούμε τους θεματοφύλακες του κλάδου μας.

 

 

  • Τι έχει κάνει η ΔΥΝΑΜΙΣ για αυτό; Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις σας το 2018, αλλά και οι αποζημιώσεις;

 

Η ΔΥΝΑΜΙΣ, σταθερά εδώ και 42 χρόνια, σχεδιάζει συνεχώς νέα προϊόντα, τα οποία διαθέτει στην αγορά έχοντας ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης. Στο κομμάτι των πωλήσεων κινούμαστε αυξητικά, κατακτώντας στην αγορά αυτό που μας αναλογεί.

Η παραγωγή το 2018 συνέχισε την αυξητική της τάση κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

Στη ΔΥΝΑΜΙΣ πιστεύουμε πως μια ασφαλιστική εταιρεία κρίνεται κατά την αποζημίωση και για αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση, με τους ασφαλισμένους να μας κατατάσσουν ανάμεσα στις καλύτερες και δικαιότερες εταιρείες της αγοράς στις αποζημιώσεις.

 

Πού στηρίζετε τα μερίδια των πωλήσεών σας π.χ. σε πράκτορες, μεσίτες;

 

απ. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται μια συστηματική προσπάθεια από μέρους κάποιων εταιρειών να αντικαταστήσουν τον ανθρώπινο παράγοντα με ψυχρούς μηχανισμούς επικοινωνίας, αγνοώντας ότι τα περισσότερα ασφαλιστικά προϊόντα δεν μπορούν να προωθηθούν χωρίς την προσωπική επαφή και την εξειδίκευση που μόνο ένας άνθρωπος μπορεί να προσφέρει.

Η ασφάλιση ξεπερνά τα συμβόλαια και τους όρους, είναι ανθρώπινη υπόθεση, και αυτές οι υποθέσεις διαχειρίζονται μόνο από ανθρώπους. Η προσωπική επαφή αποτελεί για εμάς ακρογωνιαίο λίθο του λειτουργήματος της ασφάλισης.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα, παραδοσιακά, στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που είναι στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία.

 

  • Οι ελληνικές ασφαλιστικές πώς μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες μεγάλες στο Αυτοκίνητο;

 

Οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες εταιρείες όντας πιο ευέλικτες και με βαθιά γνώση των αναγκών και των απαιτήσεων του ελληνικού κοινού.

Άλλωστε, βλέπουμε πως η πλειοψηφία των ελληνικών εταιρειών σήμερα αφενός μεν επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, αφετέρου δε προσαρμόζεται όσο ταχύτερα μπορεί στις διαδικασίες, σύμφωνα με τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθεί η Εποπτική Αρχή και επιβάλλει η εναρμόνιση με το Κοινοτικό Δίκαιο.

Με τον τρόπο αυτό διαμορφώνεται ένα πιο δίκαιο καθεστώς ευγενούς ανταγωνισμού, που εξασφαλίζει οφέλη για τους καταναλωτές και για τον θεσμό γενικότερα.

 

  • Προσδοκάτε νέα μερίδια για το 2019; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

 

Όπως ανέφερα, η εταιρεία μας ακολουθεί ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης, αποκτώντας συνεχώς νέο μερίδιο της αγοράς, και φυσικά για το 2019 όχι απλά προσδοκούμε, αλλά νιώθουμε τη βεβαιότητα ότι θα πετύχουμε την αύξηση που έχουμε καθορίσει στους στόχους μας, με μεθοδευμένα και σίγουρα βήματα.

Πιστεύουμε πως μέσα από τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή θα αυξήσουμε την παραγωγή μας στους λοιπούς κλάδους, και ιδιαίτερα στον κλάδο της περιουσίας. Έχουμε επενδύσει στη δημιουργία εξαιρετικών ασφαλιστικών προγραμμάτων πυρός, όπως είναι τα Dynamis Home, των οποίων την απήχηση στην αγορά θεωρούμε δεδομένη.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Η Euroins Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference

Στο πλαίσιο του συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια Αγγελική Μουρατίδου θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά»

Προειδοποιήσεις από τα Lloyd’s, σκέψεις για νέο επιχειρηματικό μοντέλο

Ιδιαίτερη έμφαση δίνουν στην τιμολόγηση ατυχημάτων, στον κυβερνοχώρο και στα ασφάλιστρα περιουσίας

Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος CEO της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ

Με πολυετή εμπειρία σε κορυφαίες διοικητικές θέσεις στον κλάδο, ο κ. Χαλκιόπουλος αποτελεί σημαντική προσθήκη στο ηγετικό δυναμικό της εταιρείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Ανακοίνωση ΕΣΑΠΕ για τις καταγγελίες συμβάσεων μελών της

Η απαξίωση μέσω αιφνιδιαστικών αποφάσεων, κατά την Ένωση, προκαλεί ανησυχία σε όλη τη διαμεσολάβηση και πλήττει το σύνολο της αγοράς

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;