back to top
20.6 C
Athens
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025

Σ. Λούκος, Δύναμις: Μιλάνε για αυξήσεις και κάνουν μειώσεις στο αυτοκίνητο

Η ΔΥΝΑΜΙΣ στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που ανήκουν στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία, όπως διευκρινίζει ο διευθυντής Ανάπτυξης της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ, Σπύρος Λούκος.

Μιλώντας με στοιχεία για τον κλάδο, τονίζει ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ σε επίπεδο παραγωγής 2018 κινήθηκε ανοδικά κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής κατά τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

- Advertisement -

Η εταιρεία προσδοκά αύξηση των μεριδίων της στην αγορά μέσα από ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης που υλοποιεί, και πιστεύει ότι θα το πετύχει.

 

- Advertisement -

Στην Ελενα Ερμείδου

 

  • Πώς βλέπετε την πορεία του κλάδου αυτοκινήτου τα τελευταία τρία χρόνια; Πιστεύετε ότι ο κλάδος χρειάζεται αλλαγές, ότι πρέπει να υιοθετήσει νέες μεθόδους πωλήσεων και νέα προϊόντα;

 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το τοπίο στον κλάδο αυτοκινήτου έχει αλλάξει. Σε αυτό συνετέλεσαν, ή και συντελούν, ορισμένοι παράγοντες. Αναφέρω, χαρακτηριστικά, τις μειώσεις που σημειωθήκαν στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου και την αυστηρότερη στάση της Πολιτείας απέναντι σε αυτούς που έχουν ανασφάλιστα τα αυτοκίνητά τους, με τα πρόστιμα να είναι αρκετά τσουχτερά. Ο κλάδος, τελικά, δεν αποκόμισε ιδιαίτερο όφελος, αφού τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα.

Ενδεικτικά, θα αναφέρω ότι κάποιες εταιρείες που αποφάσισαν να εισέλθουν στον κλάδο αυτοκίνητου και, παρότι ευαγγελίζονταν αυξήσεις ασφαλίστρων, τελικά, προβαίνουν σε ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη σταθερότητα της αγοράς και μπορεί να επιφέρει ολέθρια αποτελέσματα.

Είμαι υπέρμαχος των αλλαγών –χωρίς αλλαγή θα υπάρξει στασιμότητα και οπισθοδρόμηση. Ο κλάδος πρέπει να εκσυγχρονιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής, για αυτό και εξετάζουμε την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση στη διεθνή αγορά της πρωτοποριακής τεχνολογίας της τηλεματικής.

Όσον αφορά στον τομέα των πωλήσεων, υποστηρίζουμε με σθένος τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων μέσω των συνεργατών μας, που τους θεωρούμε τους θεματοφύλακες του κλάδου μας.

 

 

  • Τι έχει κάνει η ΔΥΝΑΜΙΣ για αυτό; Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις σας το 2018, αλλά και οι αποζημιώσεις;

 

Η ΔΥΝΑΜΙΣ, σταθερά εδώ και 42 χρόνια, σχεδιάζει συνεχώς νέα προϊόντα, τα οποία διαθέτει στην αγορά έχοντας ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης. Στο κομμάτι των πωλήσεων κινούμαστε αυξητικά, κατακτώντας στην αγορά αυτό που μας αναλογεί.

Η παραγωγή το 2018 συνέχισε την αυξητική της τάση κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

Στη ΔΥΝΑΜΙΣ πιστεύουμε πως μια ασφαλιστική εταιρεία κρίνεται κατά την αποζημίωση και για αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση, με τους ασφαλισμένους να μας κατατάσσουν ανάμεσα στις καλύτερες και δικαιότερες εταιρείες της αγοράς στις αποζημιώσεις.

 

Πού στηρίζετε τα μερίδια των πωλήσεών σας π.χ. σε πράκτορες, μεσίτες;

 

απ. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται μια συστηματική προσπάθεια από μέρους κάποιων εταιρειών να αντικαταστήσουν τον ανθρώπινο παράγοντα με ψυχρούς μηχανισμούς επικοινωνίας, αγνοώντας ότι τα περισσότερα ασφαλιστικά προϊόντα δεν μπορούν να προωθηθούν χωρίς την προσωπική επαφή και την εξειδίκευση που μόνο ένας άνθρωπος μπορεί να προσφέρει.

Η ασφάλιση ξεπερνά τα συμβόλαια και τους όρους, είναι ανθρώπινη υπόθεση, και αυτές οι υποθέσεις διαχειρίζονται μόνο από ανθρώπους. Η προσωπική επαφή αποτελεί για εμάς ακρογωνιαίο λίθο του λειτουργήματος της ασφάλισης.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα, παραδοσιακά, στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που είναι στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία.

 

  • Οι ελληνικές ασφαλιστικές πώς μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες μεγάλες στο Αυτοκίνητο;

 

Οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες εταιρείες όντας πιο ευέλικτες και με βαθιά γνώση των αναγκών και των απαιτήσεων του ελληνικού κοινού.

Άλλωστε, βλέπουμε πως η πλειοψηφία των ελληνικών εταιρειών σήμερα αφενός μεν επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, αφετέρου δε προσαρμόζεται όσο ταχύτερα μπορεί στις διαδικασίες, σύμφωνα με τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθεί η Εποπτική Αρχή και επιβάλλει η εναρμόνιση με το Κοινοτικό Δίκαιο.

Με τον τρόπο αυτό διαμορφώνεται ένα πιο δίκαιο καθεστώς ευγενούς ανταγωνισμού, που εξασφαλίζει οφέλη για τους καταναλωτές και για τον θεσμό γενικότερα.

 

  • Προσδοκάτε νέα μερίδια για το 2019; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

 

Όπως ανέφερα, η εταιρεία μας ακολουθεί ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης, αποκτώντας συνεχώς νέο μερίδιο της αγοράς, και φυσικά για το 2019 όχι απλά προσδοκούμε, αλλά νιώθουμε τη βεβαιότητα ότι θα πετύχουμε την αύξηση που έχουμε καθορίσει στους στόχους μας, με μεθοδευμένα και σίγουρα βήματα.

Πιστεύουμε πως μέσα από τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή θα αυξήσουμε την παραγωγή μας στους λοιπούς κλάδους, και ιδιαίτερα στον κλάδο της περιουσίας. Έχουμε επενδύσει στη δημιουργία εξαιρετικών ασφαλιστικών προγραμμάτων πυρός, όπως είναι τα Dynamis Home, των οποίων την απήχηση στην αγορά θεωρούμε δεδομένη.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Νέα εποχή σηματοδοτεί το ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική «θωρακίζει τον ρόλο της ως αξιόπιστος και δυναμικός φορέας στον ασφαλιστικό κλάδο»

Αναδιάρθρωση στη Δύναμις Ασφαλιστική μετά την αποχώρηση Ευσταθόπουλου

Οι σημαντικές αλλαγές στη διοικητική ομάδα αναμένεται να επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο

Το μήνυμα Ανδρουλάκη από τη ΔΕΘ: Αυστηρότερη εποπτεία και εφαρμογή κανόνων

Στην ομιλία του έκανε επίσης λόγο για «εξωφρενικές» αυξήσεις, που πλήττουν την κοινωνική δικαιοσύνη και την πρόσβαση σε ποιοτική υγειονομική φροντίδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης

Ν. Κεχαγιάογλου: «Οι εξαγορές δεν είναι ανάπτυξη, δεν έχει όραμα η αγορά»

«Οι νέοι που μπαίνουν στο επάγγελμα είναι αυτοί που κληρονομούν μεγάλα χαρτοφυλάκια» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Κ2

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Γ. Καραβίας: «Εγγυώμεθα την υψηλού επιπέδου διαχείριση ζημιάς»

Η Karavias Art Insurance πρωτοπορεί στην ασφάλιση έργων τέχνης, κοσμημάτων και συλλογών αξίας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

ΣΕΜΑ: Στην τελική ευθεία η ετήσια εκδήλωση στο Ble Pavillon – Χορηγός επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Η μεγάλη εκδήλωση του ΣΕΜΑ, στις 2 Οκτωβρίου, προμηνύεται ως το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση - Βίντεο

MDRT Day 2025: Ο ΠΣΑΣ με δυναμική παρουσία στο Porto Palace Hotel

Η παρουσία του Συνδέσμου επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να υποστηρίζει έμπρακτα τα μέλη, προάγοντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την καινοτομία

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης