back to top
30.5 C
Athens
Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

Σ. Λούκος, Δύναμις: Μιλάνε για αυξήσεις και κάνουν μειώσεις στο αυτοκίνητο

Η ΔΥΝΑΜΙΣ στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που ανήκουν στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία, όπως διευκρινίζει ο διευθυντής Ανάπτυξης της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ, Σπύρος Λούκος.

Μιλώντας με στοιχεία για τον κλάδο, τονίζει ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ σε επίπεδο παραγωγής 2018 κινήθηκε ανοδικά κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής κατά τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

- Advertisement -

Η εταιρεία προσδοκά αύξηση των μεριδίων της στην αγορά μέσα από ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης που υλοποιεί, και πιστεύει ότι θα το πετύχει.

 

- Advertisement -

Στην Ελενα Ερμείδου

 

  • Πώς βλέπετε την πορεία του κλάδου αυτοκινήτου τα τελευταία τρία χρόνια; Πιστεύετε ότι ο κλάδος χρειάζεται αλλαγές, ότι πρέπει να υιοθετήσει νέες μεθόδους πωλήσεων και νέα προϊόντα;

 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το τοπίο στον κλάδο αυτοκινήτου έχει αλλάξει. Σε αυτό συνετέλεσαν, ή και συντελούν, ορισμένοι παράγοντες. Αναφέρω, χαρακτηριστικά, τις μειώσεις που σημειωθήκαν στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου και την αυστηρότερη στάση της Πολιτείας απέναντι σε αυτούς που έχουν ανασφάλιστα τα αυτοκίνητά τους, με τα πρόστιμα να είναι αρκετά τσουχτερά. Ο κλάδος, τελικά, δεν αποκόμισε ιδιαίτερο όφελος, αφού τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα.

Ενδεικτικά, θα αναφέρω ότι κάποιες εταιρείες που αποφάσισαν να εισέλθουν στον κλάδο αυτοκίνητου και, παρότι ευαγγελίζονταν αυξήσεις ασφαλίστρων, τελικά, προβαίνουν σε ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη σταθερότητα της αγοράς και μπορεί να επιφέρει ολέθρια αποτελέσματα.

Είμαι υπέρμαχος των αλλαγών –χωρίς αλλαγή θα υπάρξει στασιμότητα και οπισθοδρόμηση. Ο κλάδος πρέπει να εκσυγχρονιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής, για αυτό και εξετάζουμε την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση στη διεθνή αγορά της πρωτοποριακής τεχνολογίας της τηλεματικής.

Όσον αφορά στον τομέα των πωλήσεων, υποστηρίζουμε με σθένος τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων μέσω των συνεργατών μας, που τους θεωρούμε τους θεματοφύλακες του κλάδου μας.

 

 

  • Τι έχει κάνει η ΔΥΝΑΜΙΣ για αυτό; Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις σας το 2018, αλλά και οι αποζημιώσεις;

 

Η ΔΥΝΑΜΙΣ, σταθερά εδώ και 42 χρόνια, σχεδιάζει συνεχώς νέα προϊόντα, τα οποία διαθέτει στην αγορά έχοντας ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης. Στο κομμάτι των πωλήσεων κινούμαστε αυξητικά, κατακτώντας στην αγορά αυτό που μας αναλογεί.

Η παραγωγή το 2018 συνέχισε την αυξητική της τάση κατά 5%, ενώ οι αποζημιώσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση της παραγωγής τη διετία 2017-2018, αυξήθηκαν αναλογικά.

Στη ΔΥΝΑΜΙΣ πιστεύουμε πως μια ασφαλιστική εταιρεία κρίνεται κατά την αποζημίωση και για αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση, με τους ασφαλισμένους να μας κατατάσσουν ανάμεσα στις καλύτερες και δικαιότερες εταιρείες της αγοράς στις αποζημιώσεις.

 

Πού στηρίζετε τα μερίδια των πωλήσεών σας π.χ. σε πράκτορες, μεσίτες;

 

απ. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται μια συστηματική προσπάθεια από μέρους κάποιων εταιρειών να αντικαταστήσουν τον ανθρώπινο παράγοντα με ψυχρούς μηχανισμούς επικοινωνίας, αγνοώντας ότι τα περισσότερα ασφαλιστικά προϊόντα δεν μπορούν να προωθηθούν χωρίς την προσωπική επαφή και την εξειδίκευση που μόνο ένας άνθρωπος μπορεί να προσφέρει.

Η ασφάλιση ξεπερνά τα συμβόλαια και τους όρους, είναι ανθρώπινη υπόθεση, και αυτές οι υποθέσεις διαχειρίζονται μόνο από ανθρώπους. Η προσωπική επαφή αποτελεί για εμάς ακρογωνιαίο λίθο του λειτουργήματος της ασφάλισης.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα, παραδοσιακά, στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, που είναι στον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία των πρακτόρων, ενώ συνεργάζεται και με 10 περίπου επιλεγμένα μεσιτικά γραφεία.

 

  • Οι ελληνικές ασφαλιστικές πώς μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες μεγάλες στο Αυτοκίνητο;

 

Οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να ανταγωνιστούν τις ξένες εταιρείες όντας πιο ευέλικτες και με βαθιά γνώση των αναγκών και των απαιτήσεων του ελληνικού κοινού.

Άλλωστε, βλέπουμε πως η πλειοψηφία των ελληνικών εταιρειών σήμερα αφενός μεν επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, αφετέρου δε προσαρμόζεται όσο ταχύτερα μπορεί στις διαδικασίες, σύμφωνα με τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθεί η Εποπτική Αρχή και επιβάλλει η εναρμόνιση με το Κοινοτικό Δίκαιο.

Με τον τρόπο αυτό διαμορφώνεται ένα πιο δίκαιο καθεστώς ευγενούς ανταγωνισμού, που εξασφαλίζει οφέλη για τους καταναλωτές και για τον θεσμό γενικότερα.

 

  • Προσδοκάτε νέα μερίδια για το 2019; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

 

Όπως ανέφερα, η εταιρεία μας ακολουθεί ένα πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης, αποκτώντας συνεχώς νέο μερίδιο της αγοράς, και φυσικά για το 2019 όχι απλά προσδοκούμε, αλλά νιώθουμε τη βεβαιότητα ότι θα πετύχουμε την αύξηση που έχουμε καθορίσει στους στόχους μας, με μεθοδευμένα και σίγουρα βήματα.

Πιστεύουμε πως μέσα από τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή θα αυξήσουμε την παραγωγή μας στους λοιπούς κλάδους, και ιδιαίτερα στον κλάδο της περιουσίας. Έχουμε επενδύσει στη δημιουργία εξαιρετικών ασφαλιστικών προγραμμάτων πυρός, όπως είναι τα Dynamis Home, των οποίων την απήχηση στην αγορά θεωρούμε δεδομένη.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Ανανέωση, τώρα, στην ασφαλιστική αγορά!

Πώς επιλέγουν τα στελέχη τους οι εταιρείες, τι κάνουν για να προσελκύσουν νέο προσωπικό, τι σημαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας

Αστική ευθύνη: Κανάλια διαμεσολάβησης και ποσοστά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έρευνα της ΕΑΕΕ “Στατιστικά στοιχεία: Κανάλια Διαμεσολάβησης - ανάλυση έτους 2023”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

P. Bracher, Norton Rose Fulbright: Η ασφάλιση D&O καλύπτει και το AI washing;

Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, κάποια στελέχη μπαίνουν στον πειρασμό να ισχυριστούν ότι η εταιρεία τους προπορεύεται

Το Instagram μπορεί να είναι διασκεδαστικό – Μην το αφήσετε να μετατραπεί σε όπλο: Πίσω από τη νέα λειτουργία map της Meta

Ο Amit Weigman της Check Point εξηγεί πώς η νέα, διασκεδαστική λειτουργία Friend Map του Instagram δεν θα στραφεί εναντίον μας

Στη μαύρη αγορά πωλούνται τα προσωπικά δεδομένα, οι χάκερς ζητούν εκατομμύρια λίτρα

Κάθε ψηφιακή συσκευή αποτελεί πιθανό σημείο εισόδου. Πολλές συσκευές στερούνται ισχυρής ασφάλειας αυξάνοντας τον κίνδυνο ...

Γ. Κυρλάκης στην κάμερα του I.W.: «Η διαμεσολάβηση χρειάζεται στήριξη για να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου