back to top
25.4 C
Athens
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025

“Είμαστε η πρώτη ασφαλιστική “

Της Ελενας Ερμείδου

Είναι σύνηθες να λέμε ότι “είμαστε κορυφαίοι στην αγορά, πρώτοι μεταξύ πρώτων, καλύτεροι σε όλα, ότι παρακολουθούμε τις εξελίξεις, προσαρμοζόμαστε στο νέο περιβάλλον και δίνουμε ότι θέλει ο πελάτης”. Να λέμε “είμαστε η ασφαλιστική που πέρασε μπροστά, βρίσκετε κοντά στον πελάτη”. Ωραία.

- Advertisement -

Αν, όλα γίνονται άψογα τότε γιατί η αγορά είναι “σταθμευμένη” στο 2%;  Αλλωστε την περασμένη εβδομάδα είπαμε λεφτά υπάρχουν.

Ο κόσμος ξοδεύει εκεί που νομίζει ότι τα λεφτά του θα έχουν ανταποδοτικότητα, στον τζόγο και τα τυχερά παιχνίδια, 5 φορές περισσότερο από ότι στις ασφάλειες! Βάζουν 20-30 ευρώ και πιστεύουν ότι θα φύγουν με χιλιάδες ή εκατομμύρια ευρώ. Πιθανότητα μία στο εκατομμύριο και αν. Δεν βάζουν 20-30 ευρώ το μήνα σε ένα συμβόλαιο ασφάλισης για να πάρουν σίγουρα αυτά που θα υπογράψουν όταν φτάσει η στιγμή.

- Advertisement -

Δεν έχει πεισθεί ο κόσμος ότι στις ασφάλειες υπάρχει ανταποδοτικότητα.

Είναι πέντε ασφαλιστικές -παραδείγματα- που έχουν γράψει την ιστορία τους στην αγορά. Και οι πέντε ξεκίνησαν από διαφορετικές αφετηρίες, ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους, πέρασαν από δυσκολίες, ξεπέρασαν τις αντιξοότητες, ισορρόπησαν, ανέβασαν ρυθμούς, ξεχώρισαν. Είχαν ξεκάθαρους στόχους, ξεκάθαρη επικοινωνία.

Ευρωπαϊκή Πίστη, Eurolife ERB, Interlife, Interamerican, NP Ασφαλιστική :

Για την Ευρωπαϊκή Πίστη μιλήσαμε την περασμένη εβδομάδα, ξεκίνησε ένα μικρό γραφείο και σήμερα στέκει μεταξύ των πρώτων.

Η Eurolife επίσης ξεκίνησε μικρή στηριζόμενη κυρίως στην τράπεζα και σήμερα βρίσκεται στις πρώτες στην κατάταξη ασφαλιστικές, κατάφερε να έχει την στήριξη της Fairfax, αλλά να είναι και ανεξάρτητη.

Η Interlife μέσα σε ένα δύσκολα οικονομικό περιβάλλον μπαίνει στο χρηματιστήριο και υπογράφει την ίδρυση ΤΕΑ.

Η Interamerican έχοντας ακολουθήσει διαφορετική πορεία στήριζε την ανάπτυξη της στα δίκτυα, και τώρα τα δίκτυα της στηρίζουν την ανάπτυξη τους στην τεχνολογία που τους παρέχει η ίδια η ασφαλιστική μαζί και με εκπαίδευση.

Η NP Ασφαλιστική γράφει 15 συνεχόμενες κερδοφόρες χρήσεις και είναι η δεύτερη εταιρεία σε αποθεματικά, αυξάνοντας την παραγωγή της.

Οι πελάτες, οι ασφαλισμένοι, οι εν δυνάμει πελάτες θέλουν και ψάχνουν να ενημερωθούν, να εμπιστευτούν τα λεφτά τους, την ασφάλεια τους . Αν δεν τους προσεγγίσει η αγορά με ξεκάθαρους στόχους, προσαρμοσμένη στις εξελίξεις και να ακούει αυτά που ζητά η αγορά πως θα ξεκλειδώσει η κινητικότητα;

Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές στην αγορά και σίγουρα κάποιες ετοιμάζουν σχέδια.

Είμαστε εδώ να τα ακούσουμε τα σχέδια τους και να γράψουμε για τους πρώτους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

NP Ασφαλιστική: Τα οφέλη της ομαδικότητας στην εργασία

Η αποτελεσματική ομαδική εργασία ενισχύει τη συλλογική ικανότητα και διευκολύνει την επίτευξη κοινών στόχων - Ποια είναι τα μυστικά της;

Η 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican αποτυπώνει μια χρονιά ορόσημο

Το 2024 η Interamerican ενσωμάτωσε στρατηγικά τα κριτήρια ESG, «διαμορφώνοντας το μέλλον της ασφάλισης με βιώσιμο τρόπο»

Interamerican: Στρατηγική συνεργασία με την ΕΟΔ για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών – Βίντεο

Η ασφαλιστική συνέβαλε στην επισκευή του σκάφους RESCUE 1 και σε σειρά βίντεο που μετατρέπουν τη γνώση σε πράξη και την πρόληψη σε κουλτούρα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν ένα τσιουάουα γίνεται… ασφαλιστικός «κίνδυνος»

Η ιστορία της Wanda Tays θέτει κρίσιμο και για την ελληνική αγορά ερώτημα: πώς ορίζεται ο «κίνδυνος» και πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείται στον καταναλωτή;

Όταν τα σχολεία κλείνουν – Η δημογραφική κρίση και η συρρίκνωση της περιφερειακής αγοράς

Τα λουκέτα σε 766 σχολεία αποτυπώνουν μια κρίση που αφορά και την ασφαλιστική αγορά της χώρας

Voice AI: Νέο στοίχημα για την ασφαλιστική εμπιστοσύνη

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν διχασμένοι ως προς την επικοινωνία με φωνητικά συστήματα

Η ψευδαίσθηση της «άτρωτης» επιχείρησης και η πραγματική αξία της ασφάλισης

Η Feel Safe Insurance υπενθυμίζει ότι οι μικρές επιχειρήσεις είναι οι πιο ευάλωτες, ακριβώς επειδή δεν έχουν μεγάλα περιθώρια αντοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

100 Χρόνια ΕΕΑ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 2ο Αγώνα Δρόμου για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες

Ο Αγώνας Δρόμου του ΕΕΑ αποτελεί μια γιορτή που φέρνει κοντά επαγγελματίες, οικογένειες και φίλους - Έως την 1η Οκτωβρίου οι εγγραφές

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Θεραπευτική Κλινική Ν. Αλεξάνδρα: Πρώτο πιλοτικό Δίκτυο Ολοκληρωμένης Αντιμετώπισης Γυναικολογικού Καρκίνου

Με ιδιαίτερη φροντίδα οι Έλληνες επιστήμονες σχηματίζουν «μονοπάτια» ασθενών για κάθε γυναικολογική κακοήθεια

Back to school! Ομαλή προσαρμογή γονέων και παιδιών

Το δύσκολο έργο της οργάνωσης και του συντονισμού μετά τις διακοπές μπορούμε να το διευθετήσουμε ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης