Της Ελενας Ερμείδου
Είναι σύνηθες να λέμε ότι “είμαστε κορυφαίοι στην αγορά, πρώτοι μεταξύ πρώτων, καλύτεροι σε όλα, ότι παρακολουθούμε τις εξελίξεις, προσαρμοζόμαστε στο νέο περιβάλλον και δίνουμε ότι θέλει ο πελάτης”. Να λέμε “είμαστε η ασφαλιστική που πέρασε μπροστά, βρίσκετε κοντά στον πελάτη”. Ωραία.
Αν, όλα γίνονται άψογα τότε γιατί η αγορά είναι “σταθμευμένη” στο 2%; Αλλωστε την περασμένη εβδομάδα είπαμε λεφτά υπάρχουν.
Ο κόσμος ξοδεύει εκεί που νομίζει ότι τα λεφτά του θα έχουν ανταποδοτικότητα, στον τζόγο και τα τυχερά παιχνίδια, 5 φορές περισσότερο από ότι στις ασφάλειες! Βάζουν 20-30 ευρώ και πιστεύουν ότι θα φύγουν με χιλιάδες ή εκατομμύρια ευρώ. Πιθανότητα μία στο εκατομμύριο και αν. Δεν βάζουν 20-30 ευρώ το μήνα σε ένα συμβόλαιο ασφάλισης για να πάρουν σίγουρα αυτά που θα υπογράψουν όταν φτάσει η στιγμή.
Δεν έχει πεισθεί ο κόσμος ότι στις ασφάλειες υπάρχει ανταποδοτικότητα.
Είναι πέντε ασφαλιστικές -παραδείγματα- που έχουν γράψει την ιστορία τους στην αγορά. Και οι πέντε ξεκίνησαν από διαφορετικές αφετηρίες, ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους, πέρασαν από δυσκολίες, ξεπέρασαν τις αντιξοότητες, ισορρόπησαν, ανέβασαν ρυθμούς, ξεχώρισαν. Είχαν ξεκάθαρους στόχους, ξεκάθαρη επικοινωνία.
Ευρωπαϊκή Πίστη, Eurolife ERB, Interlife, Interamerican, NP Ασφαλιστική :
Για την Ευρωπαϊκή Πίστη μιλήσαμε την περασμένη εβδομάδα, ξεκίνησε ένα μικρό γραφείο και σήμερα στέκει μεταξύ των πρώτων.
Η Eurolife επίσης ξεκίνησε μικρή στηριζόμενη κυρίως στην τράπεζα και σήμερα βρίσκεται στις πρώτες στην κατάταξη ασφαλιστικές, κατάφερε να έχει την στήριξη της Fairfax, αλλά να είναι και ανεξάρτητη.
Η Interlife μέσα σε ένα δύσκολα οικονομικό περιβάλλον μπαίνει στο χρηματιστήριο και υπογράφει την ίδρυση ΤΕΑ.
Η Interamerican έχοντας ακολουθήσει διαφορετική πορεία στήριζε την ανάπτυξη της στα δίκτυα, και τώρα τα δίκτυα της στηρίζουν την ανάπτυξη τους στην τεχνολογία που τους παρέχει η ίδια η ασφαλιστική μαζί και με εκπαίδευση.
Η NP Ασφαλιστική γράφει 15 συνεχόμενες κερδοφόρες χρήσεις και είναι η δεύτερη εταιρεία σε αποθεματικά, αυξάνοντας την παραγωγή της.
Οι πελάτες, οι ασφαλισμένοι, οι εν δυνάμει πελάτες θέλουν και ψάχνουν να ενημερωθούν, να εμπιστευτούν τα λεφτά τους, την ασφάλεια τους . Αν δεν τους προσεγγίσει η αγορά με ξεκάθαρους στόχους, προσαρμοσμένη στις εξελίξεις και να ακούει αυτά που ζητά η αγορά πως θα ξεκλειδώσει η κινητικότητα;
Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές στην αγορά και σίγουρα κάποιες ετοιμάζουν σχέδια.
Είμαστε εδώ να τα ακούσουμε τα σχέδια τους και να γράψουμε για τους πρώτους.