back to top
27.2 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Πρώτη θέση για την Allianz Ελλάδος, στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS, στον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων

Για ακόμη μια χρονιά, η Allianz Ελλάδoς διακρίθηκε με την υψηλότερη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS), στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδoς, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλειών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη CQS, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, έχουν δημιουργήσει ένα μοντέλο πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά, σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση και η εμπειρία που λαμβάνουν τόσο οι ασφαλισμένοι  όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Τον Ιούνιο του 2021, η Allianz Ελλάδος, ανέθεσε το σύνολο των ενεργειών που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό της κέντρο, στη CQS, η οποία υλοποιεί τη στρατηγική της Allianz στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Τα δύο τελευταία χρόνια, η επιτυχημένη  συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, συνεισέφερε  στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στον δείκτη NPS (Net Promoter Score) – ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, υπολογίζοντας την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους με τον πιο ασφαλή τρόπο.

- Advertisement -

Η αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, αποτελούν βασικό πυλώνα αξιών και για τις δύο εταιρείες, που θέτουν διαχρονικά ως στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην ικανοποίηση των πελατών (2021, Customer Distinction Award, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» / EIEΠ), ( 2022, Allianz, 1η θέση – Loyalty Leader στην κατηγορία «Γενικές Ασφαλίσεις»).

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, μας ανέδειξαν ως Ηγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. 

«Σε μια χρονιά ισχυρών προκλήσεων, η διάκριση της Allianz με την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στην ασφαλιστική αγορά μας δίνει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες των πελατών μας. Η ικανοποίηση των πελατών τους αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με σκοπό να κατακτήσουμε μαζί τους την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS.

Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz Ελλάδος και της CQS να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Ελλάδος: Με υψηλό δείκτη φερεγγυότητας συνεχίζει δυναμικά

Η εταιρία Allianz Ελλάδος, η οποία είναι μέλος του ομίλου Allianz, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο. 

Allianz: Επικεφαλής του Market Management & Communications o Χρήστος Θεοδωρίδης

Η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εφαρμογή του αναπτυξιακού της πλάνου, καλωσορίζοντας στην οικογένειά της τον κ. Χρήστο Θεοδωρίδη

AIG: Καθαρά κέρδη 505 εκατ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους

Ζημίες 249 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο εμβληματικός κλάδος γενικών ασφαλίσεων του αμερικανικού ομίλου - Επιστροφή στην κερδοφορία στο τέλος του 2019 «βλέπει» ο διευθύνων σύμβουλος Brian Duppereault.

H Αllianz Ελλάδος ενισχύεται στην Θράκη

Την παρουσία της στη Θράκη ενισχύει η Allianz Ελλάδος με το νέο γραφείο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας στην Κομοτηνή.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE