back to top
10.9 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Πρώτη θέση για την Allianz Ελλάδος, στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS, στον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων

Για ακόμη μια χρονιά, η Allianz Ελλάδoς διακρίθηκε με την υψηλότερη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS), στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδoς, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλειών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη CQS, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, έχουν δημιουργήσει ένα μοντέλο πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά, σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση και η εμπειρία που λαμβάνουν τόσο οι ασφαλισμένοι  όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Τον Ιούνιο του 2021, η Allianz Ελλάδος, ανέθεσε το σύνολο των ενεργειών που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό της κέντρο, στη CQS, η οποία υλοποιεί τη στρατηγική της Allianz στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Τα δύο τελευταία χρόνια, η επιτυχημένη  συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, συνεισέφερε  στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στον δείκτη NPS (Net Promoter Score) – ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, υπολογίζοντας την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους με τον πιο ασφαλή τρόπο.

- Advertisement -

Η αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, αποτελούν βασικό πυλώνα αξιών και για τις δύο εταιρείες, που θέτουν διαχρονικά ως στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην ικανοποίηση των πελατών (2021, Customer Distinction Award, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» / EIEΠ), ( 2022, Allianz, 1η θέση – Loyalty Leader στην κατηγορία «Γενικές Ασφαλίσεις»).

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, μας ανέδειξαν ως Ηγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. 

«Σε μια χρονιά ισχυρών προκλήσεων, η διάκριση της Allianz με την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στην ασφαλιστική αγορά μας δίνει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες των πελατών μας. Η ικανοποίηση των πελατών τους αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με σκοπό να κατακτήσουμε μαζί τους την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS.

Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz Ελλάδος και της CQS να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Ελλάδος: Με υψηλό δείκτη φερεγγυότητας συνεχίζει δυναμικά

Η εταιρία Allianz Ελλάδος, η οποία είναι μέλος του ομίλου Allianz, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο. 

Allianz: Επικεφαλής του Market Management & Communications o Χρήστος Θεοδωρίδης

Η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εφαρμογή του αναπτυξιακού της πλάνου, καλωσορίζοντας στην οικογένειά της τον κ. Χρήστο Θεοδωρίδη

AIG: Καθαρά κέρδη 505 εκατ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους

Ζημίες 249 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο εμβληματικός κλάδος γενικών ασφαλίσεων του αμερικανικού ομίλου - Επιστροφή στην κερδοφορία στο τέλος του 2019 «βλέπει» ο διευθύνων σύμβουλος Brian Duppereault.

H Αllianz Ελλάδος ενισχύεται στην Θράκη

Την παρουσία της στη Θράκη ενισχύει η Allianz Ελλάδος με το νέο γραφείο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας στην Κομοτηνή.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ενσωμάτωση Οδηγίας Omnibus – Επίλυση θέματος αναφορικά με την υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας σε ενοποιημένη βάση

Η ΕΑΕΕ επισημαίνει ότι έχει καταβάλει συστηματικές προσπάθειες για τη διευθέτηση του ζητήματος, που παρέμενε ανοικτό από το στάδιο της διαβούλευσης

HDI Global: Ισχυρή αύξηση εσόδων και κερδοφορίας το 9μηνο

Τι δείχνουν τα τελευταία αποτελέσματα της θυγατρικής του Ομίλου Talanx, που εκπροσωπείται στη χώρα μας από την HDI Global SE, Hellas

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

BCA College: Ημερίδα «The Symbiosis Effect: AI & I»

Μια εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, που δείχνει πώς άνθρωποι και μηχανές μπορούν να συνδημιουργήσουν το μέλλον της μάθησης, της εργασίας και της ηγεσίας

Νέες γέφυρες με την ελληνική ιατρική κοινότητα της Νέας Υόρκης – Δυναμική παρουσία του Hellenic Healthcare Group στο Rebrain Greece 2025

Στελέχη του Ομίλου χαρακτήρισαν τη συμμετοχή στο Rebrain Greece ως «καθοριστικό βήμα για την ενίσχυση της σχέσης με την ελληνική ιατρική διασπορά»

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Υπερψηφίστηκε η νέα δέσμη μέτρων ανακούφισης πληγέντων σε Μάτι και Μάνδρα

Το πακέτο στήριξης προβλέπει ειδική σύνταξη 1.700€, διαγραφή οφειλών και πλήρη υγειονομική κάλυψη για τους πληγέντες