back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Πρακτορείο Λεβετσοβίτη: Με brand name το όνομα και τη διαχρονική προσφορά στην ασφάλιση

[starbox]

Με τον αέρα της παράδοσης και την εγγύηση που παρέχει η πολυετής και χωρίς προβλήματα παρουσία στην ασφαλιστική αγορά, το ασφαλιστικό πρακτορείο του μαθηματικού, κατά σπουδές, αλλά ασφαλιστή στο επάγγελμα, κ. Νίκου Λεβετσοβίτη, στην οδό Πατησίων 119, αποδεικνύει τι σημαίνει προσωπική σχέση με τον πελάτη.

- Advertisement -

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν το πελατολόγιό του αναφέρουν χαρακτηριστικά στον Νίκο ότι είναι ασφαλισμένοι στον «Λεβετσοβίτη», δείχνοντας έτσι τη μεγάλη εμπιστοσύνη που έχει δημιουργηθεί –κερδηθεί– διατηρείται και αυξάνεται μεταξύ των ασφαλισμένων και του γραφείου.

Δεν είναι τυχαίο το ότι οι ασφαλισμένοι του γραφείου είναι δεύτερης και τρίτης γενιάς, αφού οι πρώτες ασφαλίσεις του έγιναν πολλές δεκαετίες νωρίτερα και αφού ο πατέρας του Νίκου –ο κ. Φάνης Λεβετσοβίτης– ξεκίνησε να ασκεί το ασφαλιστικό επάγγελμα με δικό του γραφείο από το 1956.

- Advertisement -

Το πλαίσιο αυτό, των προσωπικών σχέσεων, είναι και η βάση στην οποία στηρίζεται το γραφείο και συνεχίζει με σταθερότητα να αναπτύσσεται ακόμη και σήμερα, σε δυσκολότερες από το παρελθόν οικονομικές συνθήκες.

Τα πλεονεκτήματα της προσωπικής σχέσης είναι πολλά και αυτό συνεχίζει να καλλιεργεί με σταθερότητα ο κ. Λεβετσοβίτης ως εκπρόσωπος του γραφείου. Όπως υποστηρίζει, η άμεση ανταπόκριση και η πραγματική 24ωρη εξυπηρέτηση είναι ανάμεσα στα στοιχεία εκείνα που έχτισαν αυτήν τη στενή σχέση μεταξύ των ιδιοκτητών και των ασφαλισμένων τους.
Η δυναμική αυτή των διαπροσωπικών σχέσεων μπορεί να αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα αλλά ταυτόχρονα απαιτεί και υπευθυνότητα για να διατηρηθεί αλώβητη.
Ωστόσο, το γραφείο δείχνει να τα καταφέρνει και να προχωρά. Βασικές αξίες του είναι η φερεγγυότητα της πρότασης και της ασφάλισης, η αξιοπιστία του προϊόντος κατά τη διάρκεια αξιοποίησής του και σαφώς –όπως προαναφέρθηκε– και η εξυπηρέτηση των πελατών.
Νοικοκυρεμένο, με μηδέν επισφάλειες και με ξεκάθαρη στόχευση, το γραφείο συνεχίζει να κινείται με σταθερές αξίες. Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Λεβετσοβίτη, είναι αρχή του γραφείου να μην εκτίθεται σε περιοχές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα και να θίξουν την ακεραιότητα της ασφαλιστικής λειτουργίας.

LEVETSOVITIS_2
Νίκος Λεβετσοβίτης

 

Διαβάστε τη συνέντευξη του Ν. Λεβετσοβίτη στο iw

Ραγδαία ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά από το 2016 προβλέπει ο κ. Νίκος Λεβετσοβίτης, εκτιμώντας ότι στη διετία που μεσολαβεί θα επέλθουν μεγάλες ανατροπές, για τις οποίες ευθύνονται και οι ασφαλιστικές εταιρείες και η ΤτΕ, που με τις «βάναυσες» παρεμβάσεις τους προκάλεσαν αναταράξεις που δεν μπόρεσαν να απορροφηθούν. Πιστεύει ότι στη μάχη της αγοράς πρώτα θα πέσουν οι εταιρείες και μετά οι ασφαλιστές, ενώ διακρίνει πως το Bancassurance θα έρθει με μορφή «τσουνάμι», από το οποίο θα διασωθούν μόνο οι σωστά προετοιμασμένοι.
Ακόμα, ο κ. Λεβετσοβίτης πιστεύει στη δουλειά τού ασφαλιστή και θεωρεί καταλύτη ανάπτυξης τις διαπροσωπικές σχέσεις. Εστιάζεται δε στη σωστή εξυπηρέτηση και στην πληρότητα στην ασφαλιστική παροχή. Προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα θεωρεί την ελαχιστοποίηση των επισφαλειών και την ανάληψη ελεγχόμενου ρίσκου, γι’ αυτό και υποστηρίζει ότι οι πρώτοι που θα πέσουν θα είναι αυτοί με τα μεγάλα ανοίγματα, τις επισφάλειες και τα υψηλά λειτουργικά κόστη.

iw? Πώς αναπτύσσετε τις εργασίες σας;
Ν.Λ.: Κυρίως με προσωπικές επαφές και από συστάσεις των παλιών πελατών μας που είναι ικανοποιημένοι από αυτό που ως γραφείο τους προσφέρουμε, οπότε και μας συστήνουν στο περιβάλλον τους μιλώντας θετικά όχι μόνο για το γραφείο μας αλλά και για την ασφάλιση.

iw? Είναι ικανοποιητική η ανάπτυξη που σας προσφέρει αυτή η διαδικασία;
Ν.Λ.: Είναι στο πλαίσιο της λειτουργίας ενός ασφαλιστικού γραφείου όπως το δικό μας. Προσφέρουμε εμπιστοσύνη, εξυπηρέτηση, διαπροσωπικές σχέσεις ανθρώπινες, πρωτίστως, και 24ωρη στήριξη των πελατών για ό,τι ζητήσουν. Απαντώ σε όλες τις κλήσεις του τηλεφώνου. Είμαι κοντά στους ασφαλισμένους του γραφείου.

iw? Ποιες είναι οι μακροβιότερες σχέσεις με ασφαλισμένους;
Ν.Λ.: Ξεπερνούν τα 40 έτη. Το πρακτορείο μας έχει δεύτερη και τρίτη γενιά, από παππούδες μέχρι και εγγόνια, και συνεχίζουμε πιστεύοντας ότι το πελατειακό μας κοινό μάς στηρίζει όπως κάνουμε και εμείς γι’ αυτούς.

iw? Έχετε κάποια εξειδίκευση στις ασφαλίσεις που προωθείτε;
Ν.Λ.: Όχι, αλλά θέλουμε για το μέλλον να δώσουμε κάποια προσοχή στον τομέα της υγείας και της σύνταξης. Υπάρχουν καλά προγράμματα στην αγορά, η ανάγκη δημιουργείται για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, δηλαδή να ασφαλιστούν σε αυτούς τους τομείς, οπότε και εμείς ως ασφαλιστικό γραφείο θέλουμε να δώσουμε λύσεις στους πελάτες μας, παλιούς και νέους.

iw? Ποια είναι η αντίληψή σας για την ανάπτυξη που μπορεί να έχει ένα γραφείο όπως το δικό σας στη σύγχρονη ασφαλιστική αγορά;
Ν.Λ.: Εμείς είμαστε, να μου επιτραπεί ο όρος, ασφαλιστικό mini market. Γνωρίζουμε τι προσφέρουμε, φροντίζουμε να είναι άρτιο και πλήρες και μένουμε σε αυτό το επίπεδο. Είμαστε ασφαλιστές, έχουμε φιλοσοφία επαγγελματική και δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από τη λογική αυτή και να ανοιχτούμε σε πεδία που θα θέσουν σε κίνδυνο τη μέχρι σήμερα θετική μας εξέλιξη. Προσφέρουμε αυτό που χρειάζεται ο πελάτης μας, φυσικό πρόσωπο ή επιχειρηματίας. Εάν ξεπεράσουμε αυτό το επίπεδο, όπως πολλοί επιχείρησαν, σίγουρα θα χαθούμε και θα ατονήσουν και οι υπηρεσίες που σήμερα επαρκώς προσφέρουμε.

iw? Θα μας πείτε έναν απαράβατο επαγγελματικό κανόνα που τηρείτε;
Ν.Λ.: Η 24ωρη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Χωρίς καμία υπερβολή, βρισκόμαστε κοντά τους συνεχώς.

iw? Για το μέλλον του πρακτορείου σας θα κάνετε μια πρόβλεψη;
Ν.Λ.: Θετικότατο και μάλιστα με την ανάπτυξη –όπως σας προανέφερα– στον κλάδο Νοσηλείας-Υγείας αλλά και Αστικής Ευθύνης, τα αποτελέσματα που θα έχουμε θα είναι καλύτερα και από τις σημερινές μας επιδόσεις. Και η δουλειά θα αυξηθεί και οι πελάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να ανοιχτούν και σε άλλα προϊόντα τα οποία γίνονται απαραίτητα για τον μέσο πολίτη. Βέβαια διακρίνω και έναν κίνδυνο από την πλευρά των τραπεζών. Το Bancassurance θα έλθει με μορφή «τσουνάμι» και οι ασφαλιστές θα πρέπει να έχουν έτοιμη απάντηση.

iw? Για τις προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς τι πιστεύετε;
Ν.Λ.: Προβλέπω αλματώδη ανάπτυξη αλλά μετά το 2016. Τότε θα έχουν ωριμάσει πολλά πράγματα στην οικονομία και θα έχουν κατασταλάξει και οι πολίτες σχετικά με την ανάγκη ιδιωτικής ασφάλισής τους.

iw? Μέχρι τότε τι θα γίνει;
Ν.Λ.: Μέχρι τότε φαίνεται ότι θα υπάρξει κάποια ύφεση –μπορεί και βαθιά– που σίγουρα θα πλήξει τους επαγγελματίες και τις ασφαλιστικές.

iw? Για ποιον λόγο διακρίνετε αυτήν την περίοδο ύφεσης;
Ν.Λ.: Λόγω των βάναυσων παρεμβάσεων από την Τράπεζα της Ελλάδος και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Και οι δύο πλευρές θα μπορούσαν με ηπιότερο τρόπο, περισσότερο τεχνικό, να φέρουν την καθ’ όλα αναγκαία μετάβαση της ελληνικής ιδιωτικής ασφάλισης στα δεδομένα της Solvency και των νέων κανονιστικών ρυθμίσεων. Αντίθετα, η βιασύνη που διέκρινε τη μετάβαση προκάλεσε ζημιές και στέρησε από πολλούς τη δυνατότητα προσαρμογής.

iw? Ποιοι θεωρείτε ότι κινδυνεύουν περισσότερο; Εστιάζετε σε κάποιους τις δυσοίωνες εκτιμήσεις σας;
Ν.Λ.: Οι σημαντικές και ραγδαίες ανακατατάξεις θα επέλθουν στα ασφαλιστικά γραφεία που έχουν μεγάλους κινδύνους και μεγάλες επισφάλειες. Επίσης, και σε μικρότερου μεγέθους γραφεία που έχουν υψηλό λειτουργικό κόστος και τυχόν οικονομικά ανοίγματα. Βέβαια, μην παραβλέψουμε ότι η κρίση αυτή που περιγράφουμε θα χτυπήσει και κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες που επίσης έχουν οικονομικά ανοίγματα.

iw? Πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση αυτή;
Ν.Λ.: Θα αγγίξει όλους. Μόνο που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι αν δεν επιβιώσουν οι ασφαλιστές, τότε δεν θα επιβιώσουν ούτε οι εταιρείες. Επίσης εκτιμώ ότι πρώτα θα πέσουν οι εταιρείες και μετά θα ακολουθήσουν οι ασφαλιστές.

iw? Ασχολείστε με την εκπροσώπηση του κλάδου σας και με τα κοινά γενικότερα. Ποιες είναι οι βλέψεις σας;
Ν.Λ.: Από πολύ νωρίς ξεκίνησα να παλεύω για τα κοινά. Διατέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Φοιτητών Μαθηματικού, από το 2001 εκλέγομαι στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, εκλέχτηκα στο παρελθόν στο ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Πρακτόρων καθώς και στην Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος. Επίσης, είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Γλυφάδας. Ό,τι κάνω στοχεύει στο κοινό καλό. Μου αρέσει η συλλογική πρόοδος. Κλαδικά, εργάζομαι και επιδιώκω ένα καλύτερο μέλλον για το επάγγελμα και τους χιλιάδες συναδέλφους.

iw? Στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο η στόχευσή σας;
Ν.Λ.: Να δώσουμε εφόδια, δυνάμεις και στήριξη όχι μόνο στους ασφαλιστές αλλά και στους άλλους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να επιβιώσουν. Διότι εάν δεν επιβιώσουν οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, πώς θα επιβιώσουν αυτοί που τους ασφαλίζουν; Οφείλουμε λοιπόν μέσα από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών να πράττουμε τα μέγιστα και συνεχώς να προσπαθούμε για το καλύτερο για όλους τους επαγγελματίες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γ. Φουφόπουλος: «Θέλουμε το Agency System ΠΑΡΟΝ στο ΕΕΑ»

Ο επιθεωρητής της Εθνικής Ασφαλιστικής και υποψήφιος σύμβουλος ΕΕΑ προσκαλεί σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου, ώρα 19:00, στο Opus Inner Pleasure στη Γλυφάδα 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS