back to top
12.4 C
Athens
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024

Πως η τεχνολογία αλλάζει την ασφάλιση

Άρθρο της κ. Μαριλώρας ΚαμπάνηMarketing Hellas Direct που δημοσιεύτηκε στο Broker’s 47

Ίντερνετ, νέες τεχνολογίες, sharing economy, κοινωνική δικτύωση και η επανάσταση των δεδομένων έχουν αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειές μας. Οι ασφαλισμένοι απαιτούν πλέον άμεση εξυπηρέτηση και εύκολη και διάφανη συναλλαγή. Την ίδια απαίτηση έχουν και από την ασφαλιστική τους εταιρεία.

Επιτυχημένες εταιρείες θα είναι αυτές που στο μέλλον θα επικεντρωθούν στην παροχή ευέλικτων και προσωπικών υπηρεσιών στους πελάτες τους. Η Usage Based ασφάλιση (UBI), ή ασφάλιση βάσει χρήσης, είναι αυτό ακριβώς: μια μοναδική ασφάλιση, ειδικά σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του καθενός.

- Advertisement -

Η UBI επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν προϊόντα και προγράμματα που ανταποκρίνονται πραγματικά (και real-time) στις ανάγκες των πελατών τους ξεχωριστά. Χάρη σε αυτήν, οι εταιρείες μπορούν να κοστολογήσουν πιο σωστά κάθε ρίσκο, να μειώσουν τα ποσά που δαπανούν στις ζημιές και έτσι να συμπιέσουν τα ασφάλιστρα, ακόμη και να περιορίσουν τη γραφειοκρατία. Ήδη, οι ασφαλιστικές εταιρείες αυτοκινήτων στρέφονται προς την τεχνολογία για να αναπτύξουν UserBased ή ακόμα και Behaviour-Based εφαρμογές. Οι υπηρεσίες Buy the Mile (User-Based Insurance) και η εφαρμογή Hellas Direct (Behaviour-Based Insurance) αποτελούν τις πρώτες κατευθύνσεις στην ελληνική αγορά.

Στις ΗΠΑ, οι ασφαλιστικές εταιρείες προβλέπουν ότι μέχρι το 2020 πάνω από 50 εκατομμύρια οδηγοί θα επιλέγουν μόνο αυτό το είδος ασφάλισης για το αυτοκίνητό τους. Η τεχνολογία πλέον δεν περιορίζεται. Αυτήν τη στιγμή, drones αξιολογούν ζημιές μετά από φυσικά φαινόμενα, ειδικές συσκευές ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες (και τις ασφαλιστικές) για πιθανά προβλήματα στις κατοικίες τους, πραγματογνώμονες χρησιμοποιούν το Google glass για να συλλέξουν στοιχεία, βραχιολάκια μειώνουν το κόστος ασφάλισης υγείας ανάλογα με το πόσο γυμνάζεσαι, οδοντόβουρτσες αξιολογούν την υγεία των δοντιών σου και αυτοκίνητα οδηγούνται μόνα τους. Υπολογίζεται ότι στα επόμενα 5 χρόνια πάνω από 26 δισεκατομμύρια συσκευές θα χρησιμοποιούνται με αυτόν τον τρόπο. Πρόκειται για πραγματική επανάσταση στην ασφαλιστική αγορά.

- Advertisement -

Οι εταιρείες που έχουν δυσκίνητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και δεν είναι προετοιμασμένες για αυτήν την αλλαγή θα υποφέρουν. Οι υπόλοιπες θα πρέπει, ενδεχομένως, να ανταγωνιστούν μη ασφαλιστικές και τεχνολογικά άρτιες εταιρείες, όπως την Air Asia, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να κάνει cross-sell ασφάλιση, και φυσικά την Google, η οποία έχει αποκτήσει από το 2011 το beatthatquote.com και έχει δημιουργήσει και το δικό της marketplace για ασφάλιση.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, η ασφαλιστική αγορά καλείται να απαντήσει σε ένα βασικό ερώτημα: πόσο έτοιμη είναι;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

H Hellas Direct βάφει με χρώμα τη φετινή Black Friday

Μιας και η ασφάλεια δεν είναι υπόθεση μιας μέρας, η Hellas Direct αποφάσισε φέτος να γιορτάσει διαφορετικά τη Black Friday.

Hellas Direct: Τι χρηματοδοτικές λύσεις προσφέρει το Wallet+

Το wallet+ είναι πρόγραμμα δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα, που δίνει τη δυνατότητα μια μεγάλη δαπάνη να μοιραστεί σε πιο μικρά και διαχειρίσιμα κομμάτια. Η αρχή γίνεται με πρώτο «πακέτο» τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής. Σύντομα ωστόσο αναμένεται να διατίθενται κι άλλες υπηρεσίες, όπως σέρβις, αλλαγή ελαστικών, επισκευές.

H Hellas Direct προσφέρει 10.000 ευρώ στον Σύλλογο Εθελοντών Δασοπροστασίας Αφιδνών

Στον αγώνα των εθελοντών δασοπυροσβεστών των Αφιδνών συμβάλλει η Hellas Direct, προσφέροντας 10.000 ευρώ, ποσόν που θα διοχετευθεί στην αγορά ενός πυροσβεστικού οχήματος. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.