back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ποιοι δεν θέλουν να πάρουν σύνταξη;

της Ελενας Ερμείδου

Η ερώτηση αυτή μπορεί να έχει μόνο θετική απάντηση. Ολες οι επόμενες γενεές θα θέλουν να πάρουν σύνταξη εκτός αν μετακομίσουν σε άλλον πλανήτη. Το ερώτημα και το ζητούμενο είναι πως θα κάνουμε, εδώ, τον κόσμο να κατανοήσει τις ανάγκες του και να αναζητήσει λύσεις.

- Advertisement -

Ενας μόνος δεν μπορεί. Ούτε η ΕΑΕΕ μπορεί από μόνη της με δράσεις, ενημερώσεις, χορηγίες, καμπάνιες και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει, ούτε οι ασφαλιστικές, αναδεικνύοντας τις αποζημιώσεις που καταβάλλουν κάθε χρόνο για ζημιές, ή τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές, ούτε καν τα μεμονωμένα παραδείγματα ευχαριστημένων ιδιωτών που έχουν πλάϊ τους έναν μεσίτη, ή έναν ασφαλιστή τους συμβουλεύει και τους οδηγεί με γνώμονα το συμφέρον τους.

Η κατεύθυνση και η γνώση εξαρτάται από ‘ψηλά’, όπως όλα. Αν κάτι είναι στραβό, έχει στραβώσει από λάθος κατευθύνσεις και για τις αποφάσεις αυτές δεν ευθύνονται οι ‘κάτω’.

- Advertisement -

Το ελληνικό καράβι δεν βούλιαξε από το πλήρωμα αλλά από τους καπεταναίους που είχαν το τιμόνι στα χέρια τους. Εύκολα κάνεις αντιπολίτευση, δύσκολα υλοποιείς με γνώμονα το κοινό συμφέρον και όχι το συμφέρον κλειστών ομάδων.  Το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα ήταν ένα ψέμα.  Κατασκευάστηκε περίτεχνα για να δημιουργήσει βραχυρόνια ευφορία, κυρίως να λύσει τα προβλήματα των ανίκανων πολιτικών όλων των κομάτων.

Τώρα η παρούσα κυβέρνηση ζητά να μπει ο δεύτερος πυλώνας ασφάλισης υποχρεωτικά στο συνταξιοδοτικό σύστημα. Μπαίνει έτσι σε λειτουργία επίσημα το σύστημα των τριών πυλώνων ασφάλισης που μέχρι τώρα δεν δουλεύει με την πρέπουσα τάξη.

Οι ‘πάνω’ λοιπόν τώρα θα πρέπει να βρουν τρόπο να ενημερώσουν σωστά τους πολίτες, ασφαλισμένους, ανασφάλιστους, συνταξιούχους και όχι για τα οφέλη, ενός σωστού συνταξιοδοτικού συστήματος, και τις προοπτικές.

Συνδυαστικά και να ξεκινήσουν όλοι οι φορείς από κοινού προσπάθειες. Γιατί καλό το ατομικό αλλά χωρίς αλληλεγγύη και συμπράξεις ο καπετάνιος μπορεί να μείνει με το τιμόνι μόνο στα χέρια.

Αλλωστε ποιος δεν θέλει να αποταμιεύσει και να έχει εισόδημα ή σύνταξη;

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Χρειάζεται ο Αϊ-Βασίλης Ασφάλιση;

Οι γιορτές πλησιάζουν και όλοι μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση! Αυτό μας έκανε να αναρωτηθούμε…

Υποχρεωτική ασφάλιση των αυτοκινήτων και για πλημμύρα και πυρκαγιά

Με διατάξεις του νόμου 5162/2024, ορίζεται ως υποχρεωτική η ασφάλιση των αυτοκινήτων και έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.