back to top
11.7 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Η ασφάλιση του οχήματος θα γίνεται με βάση τον αριθμό του πλαισίου και όχι με βάση την πινακίδα του οχήματος.

- Advertisement -

Εδώ κάπου συναντάται το κενό, γιατί αυτό δεν σημαίνει πως η ασφάλιση οχημάτων σε ακινησία θα καλύπτεται από τον κλάδο περιουσίας και όχι τον κλάδο της αστικής ευθύνης;

Πώς θα υπάρξει η υποχρεωτικότητα; Η ασφάλιση αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική από το νόμο.

- Advertisement -

Θα αλλάξει ο νόμος και θα γίνει η ασφάλιση περιουσίας υποχρεωτική από το νόμο; ένας ιδιοκτήτης οχήματος που έχει καταθέσει πινακίδες και φυλά το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο ή ανοικτό χώρο στάθμευσης, τι ευθύνη μπορεί να έχει έναντι των άλλων για να περάσει η κάλυψη στις υποχρεωτικές καλύψεις ή αν δεν περάσει πως θα οριστεί ως υποχρεωτική και όχι ως προαιρετική;

Και μίας και όλοι λέμε ότι νοιαζόμαστε για την προστασία της κοινωνίας, η προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση είναι και αυτή ‘υποχρεωτική’ για να πείσουμε ότι πραγματικά νοιαζόμαστε και ότι η ασφάλιση προστατεύει τους ασφαλισμένους και την οικονομία από δυσμενείς συνέπειες φυσικών καταστροφικών φαινομένων.

Τα νομίσματα πάντα έχουν δύο όψεις!.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Σεμινάριο ασφαλίσεων κινδύνων φυσικών καταστροφών από το ΕΙΑΣ

Στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας