back to top
29.9 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

Παλιομοδίτικες τακτικές και αγεφύρωτο κενό

– Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, διαπιστώνεται εύκολα ότι είναι μια αγορά κινητική. Οι άνθρωποι θέλουν να εργαστούν , θέλουν να πουλήσουν συμβόλαια, αναγνωρίζουν ότι αυτό που προσφέρουν στους καταναλωτές είναι ένα πολύ σημαντικό προϊόν.

– Επίσης και οι εταιρείες, αναπτύσσονται, εφαρμόζουν νέα συστήματα, υιοθετούν τεχνολογίες, αναπτύσσουν δραστηριότητα προς κάθε κατεύθυνση. Και όμως ενώ υπάρχει ενέργεια αυτή δεν μετατρέπεται σε αντίστοιχη παραγωγή έργου. Τι συμβαίνει και όλη αυτή η δυναμική δεν περνά στην πράξη.

- Advertisement -

– Προφανώς υπάρχει ένα κενό μεταξύ κορυφής και βάσης -εταιρειών και ασφαλιστών- το οποίο θα πρέπει να γεφυρωθεί. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εισέλθει και ο καταναλωτής καθώς παίζει στο ίδιο έργο με τους ασφαλιστές.

– Είναι η ίδια σκηνή όπου ασφαλιστές και καταναλωτές βλέπει ο ένας τον άλλο και κάτι πρέπει να κάνουν.

- Advertisement -

– Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ότι βλέπει ο ένας τον άλλο. Το υποθέτουμε. Άρα θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι οι δύο πλευρές που θα συζητήσουν και ενδεχομένως θα προχωρήσουν στην σύναψη ενός ασφαλιστικού συμβολαίου βλέπει –αναγνωρίζει- η μία την άλλη.

– Μήπως σήμερα δεν συναντιώνται; Μήπως μέσα στο χρόνια και με την επανάληψη των μεθόδων προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων δημιουργήθηκε και εγκαταστάθηκε ένας «αυτόματος πωλητής» που έχει βάλει όλους στην διαδικασία της μηχανιστικής συμπεριφοράς;

– Δηλαδή μήπως τελικά επικρατεί ομοιομορφία αντιλήψεων, συνθηκών, καταστάσεων που εμποδίζει την ανάπτυξη. Αυτό βέβαια αφορά τους ασφαλιστές αλλά και για τους καταναλωτές ισχύει το ίδιο. Έχουν μάλλον μειωμένη ενημέρωση, ανησυχία για τις εταιρείες, άγνοια για την ασφάλιση.

– Είναι λοιπόν βέβαιο ότι σε μεγάλο βαθμό καθετί καινούργιο υπόκειται στην επιβολή των γνωστών μεθόδων και των εμπειριών οπότε είναι προφανές ότι : ασφαλιστές και καταναλωτές μπορεί και να μη βλέπει ο ένας τον άλλο. Υπάρχει βέβαια και η άλλη διάσταση.

– Αυτή που έρχεται επί της ουσίας και αφορά το τι πουλάει ο ένας –ο ασφαλιστής- και τι αγοράζει ο άλλος –ο καταναλωτής-. Και εδώ υπάρχει ένα κενό που αφορά πλέον την παραγωγή και την αγορά προϊόντων. Και σε αυτό το επίπεδο το κενό είναι μεγάλο.

– Ο καταναλωτής δεν προλαβαίνει να κατανοήσει τι σημαίνει ασφαλιστικό προϊόν αφενός λόγω της υπερπροσφοράς και αφετέρου λόγω της χαμηλής προώθησης από πλευράς εταιρειών και ασφαλιστών.

– Οι τεχνικές όλες δοκιμάστηκαν, τα κανάλια διανομής ενεργοποιήθηκαν και τι απομένει για να γεφυρωθεί το κενό; Αλλαγή σκέψης και μεθόδων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Τα εν οίκω μη εν δήμω» αλλά…

Τα ευχολόγια για ενότητα είναι καλά - και ενθαρρυντικά - αλλά κάποτε απαιτείται και η ουσία.

Διαρροές, μύθοι και πραγματικότητα

Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά τελικά;

Τι φταίει και δεν πάνε μπροστά οι ασφαλιστικές

Αψηφούν τους κινδύνους οι Ελληνες, ή κουράστηκαν να ακούνε τα ίδια και τα ίδια ;

Ανακατανομή δυνάμεων θέλουν οι ασφαλιστές

Η εμπειρία της στήλης του Ανασφάλιστου λέει ποτέ να μην συγκρούεσαι με ένα χαζό, μπορεί και πονηρό, σε κατεβάζει στο επίπεδο του και σε νικάει. Για να δούμε εδώ θα έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Χάκερς χτύπησαν την Allianz Life στις ΗΠΑ

Στην ανακοίνωσή της, η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι έχει λάβει άμεσα μέτρα για να περιορίσει την παραβίαση και είχε ενημερώσει το FBI

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος