back to top
20.5 C
Athens
Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2014

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

Η Ε. Περπινιά στην Ergo

0

Η ασφαλιστική εταιρία ERGO, ενέταξε από την 1η Νοεμβρίου 2014 στο έμψυχο δυναμικό της, την κυρία Εύχαρις Περπινιά, διακεκριμένο στέλεχος της αγοράς, η οποία ανέλαβε τη Διεύθυνση του Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικής Επικοινωνίας.
Η κυρία Εύχαρις Περπινιά έχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και στα Πληροφοριακά Συστήματα. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε το 1984 και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αξιόλογα στελέχη της ελληνικής αγοράς στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού, καταλαμβάνοντας διευθυντικές θέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στις εταιρίες Αθηναϊκή Ζυθοποιία A.E., Heineken N.V και στον όμιλο Antenna. Από το 2011 η κυρία Περπινιά δραστηριοποιήθηκε ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης αλλαγών, εσωτερικής επικοινωνίας και διαχείρισης εργασιακών σχέσεων.
Ο Τομέας Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικής Επικοινωνίας αποτελεί μία νέα οργανωτική μονάδα της ERGO, που αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στη δημιουργία ενός πρότυπου περιβάλλοντος για τους εργαζόμενούς της.

Ο CEO της εταιρίας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, δήλωσε σχετικά: “Η κυρία Εύχαρις Περπινιά, με την πολυετή εμπειρία της, ως μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρίας μας, πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει αποφασιστικά στη χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής Ανθρώπινου Δυναμικού, στην αποτελεσματική διαχείριση των εργασιακών σχέσεων και της εσωτερικής επικοινωνίας καθώς και στην υλοποίηση των στρατηγικών στόχων και της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας της ERGO.
Καλωσορίζουμε την κυρία Περπινιά στην οικογένεια της ERGO και της ευχόμαστε καλή επιτυχία στις κοινές προσπάθειες και επιδιώξεις μας”.

Intelife- Γιάννης Βοτσαρίδης: Στηρίξτε τις ελληνικές εταιρείες

0

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χτες στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης από τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκης, ο Ι. Βοτσαρίδης CEO της Interlife ασφαλιστικής εκφράζει τις απόψεις του και απευθύνεται προς τους συντελεστές της ασφαλιστικής αγοράς και τους διαμεσολαβούντες:
Είναι αλήθεια ότι το τοπίο στην Ασφαλιστική Αγορά έχει αλλάξει ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Πέρα από την εξαφάνιση των δεκάδων μικρών Ασφαλιστικών Εταιριών – αλλά και ορισμένων ξεχωριστών μεγάλων – πέρα από τις εξαγορές, τις συγχωνεύσεις και την προσπάθεια κυριαρχίας των Πολυεθνικών στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, τεκτονικές αλλαγές σημειώθηκαν και στο νευραλγικό χώρο των πωλήσεων.
Απευθείας Εταιρικές και Διαδικτυακές Πωλήσεις και ένα εξαιρετικά επιθετικό Marketing από το χώρο των τραπεζών με το Βankassurance, άλλαξαν, ελπίζω όμως όχι αμετάκλητα τους όρους του παιχνιδιού. Σ’ αυτή την αίθουσα με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Τις θέσεις μου, οι περισσότεροι τις ξέρετε.
Σήμερα μου δίδεται η ευκαιρία να τις επαναλάβω σε μια χρονική στιγμή μεταβατική και κρίσιμη για τη στρατηγική και το marketing των Ασφαλιστικών Εταιριών.
Μετά από 37 χρόνια στον χώρο των ασφαλειών – 14 χρόνια ώς ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και 23 χρόνια ως ασφαλιστής – μπορώ να δηλώσω χωρίς κανένα φόβο και χωρίς κανένα πάθος:
Η INTERLIFE, κι εγώ προσωπικά, συνεχίζουμε να πιστεύουμε στο ρόλο του Διαμεσολαβητή, ως τον κύριο και διαχρονικό παράγοντα προώθησης του Ασφαλιστικού Προϊόντος, όχι μόνον γιατί είναι πιο άμεσος και ποιό αποτελεσματικός, αλλά και γιατί αποδίδει πραγματικά οικονομικά οφέλη στην Εταιρία.
Κυρίες και Κύριοι,
Ας το πούμε απλά:
Η Απευθείας Πώληση Ασφαλιστικών Προϊόντων, που καταργεί το Διαμεσολαβητή, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Και εξηγούμαι:
• Η Εταιρία δυσκολεύεται να διαχειριστεί εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες, ενώ έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί κάποιες εκατοντάδες ή και χιλιάδες διαμεσολαβητές, που με τη σειρά τους θα διαχειριστούν, ο καθένας τους, χιλιάδες πελάτες.

• Ο Πιστωτικός Κίνδυνος που υφίστατο μέχρι πρότινος λόγω καθυστέρησης στην απόδοση των ασφαλίστρων, 2 και 3 μήνες, δεν υφίσταται πλέον με τις πρόσφατες Νομοθετικές ρυθμίσεις της ΤτΕ.

• Το κάθε κλικάρισμα στον Υπολογιστή για τις online Πωλήσεις κοστίζει. Αν προσθέσουμε το κόστος της διαφημιστικής δαπάνης και τα δωρεάν κουπόνια για αγορές στο super market, τότε το κόστος πρόσκτησης εκτοξεύεται, επιβαρύνοντας το τελικό ασφάλιστρο που καταβάλλει ο καταναλωτής. Αναρωτιέται κανείς, ποιο είναι, τελικά, το κέρδος; Κανένα, απολύτως κανένα.

• Η χορηγούμενη προμήθεια προς τον διαμεσολαβητή μπορεί να κοστίζει και λιγότερο.

• Από την πλευρά του ο πελάτης χρειάζεται – σ’ ένα τόσο ευαίσθητο Κλάδο όπως ο δικός μας – την διαπροσωπική επαφή, χρειάζεται εξηγήσεις, λεπτομέρειες, προσαρμογή του Συμβολαίου στα προσωπικά του δεδομένα και προπάντων την ανθρώπινη παρουσία σε περίπτωση Συμβάντος (ατυχήματος). Όλα αυτά δεν διασφαλίζονται ούτε μέσω Υπολογιστή, ούτε μέσω Τηλεφωνητή αλλά ούτε και μέσω e-mail.
Στο σημείο αυτό, όμως, θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι ο τελευταίος που θα αμφισβητήσει τη νομοτέλεια της τεχνολογίας – και η πεποίθησή μου αυτή έχει μεταφερθεί αυτούσια σε όλη τη δομή και τη λειτουργία της INTERLIFE. Ωστόσο οι online πωλήσεις θέλουν προσοχή, απαιτούν ειδικές λειτουργικές αντιλήψεις και πρέπει να παρέχουν συμπληρωματικά και τη δυνατότητα της άμεσης, διαπροσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη.
• Τέλος και ίσως είναι αυτό το σοβαρότερο, οι Απευθείας Πωλήσεις απειλούν με Ανεργία και εν τέλει με αφανισμό έναν ολόκληρο Κλάδο: Τον Κλάδο των Διαμεσολαβητών. Και, όπως όλοι γνωρίζουμε, η ανεργία γυρίζει πάντα ως μπούμεραγκ στο σύνολο της Οικονομίας.

Έχει σημασία στο σημείο αυτό να σχολιάσω και ορισμένα φαινόμενα που καταγγέλλονται από διαμεσολαβητές και αφορούν προστριβές μεταξύ Εταιριών και Διαμεσολαβητών, όπως, κακές σχέσεις, αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές κ.α.

Θα ήθελα να τονίσω σχετικά μ’ αυτό ότι όλες οι εταιρίες δεν είναι ίδιες, και θα ήθελα να πιστεύω, ότι οι καταγγελίες αυτές, αφορούν μια μειοψηφία Εταιρικών συμπεριφορών και δεν αποτελούν τον κανόνα.
Η INTERLIFE έχει καθιερώσει εδώ και δεκαετίες μια σαφή, και καθαρή σχέση με τους Διαμεσολαβητές, που δεν αφήνει «γκρίζες ζώνες» (όπως π.χ. σε ότι αφορά τους περίφημους «σπουδαίους λόγους» λύσεως συνεργασίας).
Η INTERLIFE, διευκρινίζει από την αρχή τους όρους, και επιδιώκει να μην υπάρχουν κενά και ασάφειες στις συμβάσεις συνεργασίας. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλους τους όρους των συμβολαίων οι εξαιρέσεις μας είναι με έντονο κόκκινο χρώμα.
Στο πλαίσιο, μιας τίμιας και ισορροπημένης σχέσης με το Διαμεσολαβητή, δεν τον στραγγαλίζει οικονομικά και επιδιώκει διακανονισμούς ανάλογα με τις δυνατότητές του, έτσι ώστε να μπορεί να διεξάγει ομαλά τις εργασίες και να μην απειλείται η επιχείρησή του από οικονομική ασφυξία – κάτι που θα επηρέαζε άμεσα και την ίδια.
Κλείνοντας αυτή την παρένθεση, θα ήθελα να επανέλθω στις κρίσιμες συνθήκες κάτω από τις οποίες ο Κλάδος μας καλείται να επιβιώσει και να επισημάνω, ακόμη μια φορά, πόσο ουσιαστικός είναι ο ρόλος των Διαμεσολαβητών και πόσο μεγάλες δυνατότητες έχουν να επηρεάσουν την εξέλιξη των πραγμάτων, παίρνοντας δυναμικές θέσεις και αντιδρώντας σε παρακμιακές μεθόδους και εκβιαστικές συμπεριφορές.
Απευθυνόμενος λοιπόν σήμερα, απ’ αυτό το βήμα, στους Διαμεσολαβητές τους καλώ να αφυπνιστούν προκειμένου να επιβιώσουν.

Φίλοι Διαμεσολαβητές

– Αντιδράστε! Η Κρίση στον Κλάδο σας δεν έχει περάσει, είναι μπροστά σας.
– Προσέξτε πως διαχειρίζεστε τους πελάτες σας. Οι Απευθείας Πωλήσεις δεν είναι με το μέρος σας, είναι απέναντί σας.
– Περιφρουρήστε τα συμφέροντά σας. Στην ηλεκτρονική εποχή δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις. Δημιουργήστε τα δικά σας Δίκτυα, τις δικές σας online Πωλήσεις μέσα από κοινή πλατφόρμα συνεργασίας.

– Αμυνθείτε εναντίον των αθέμιτων μεθόδων. Το marketing του Bankassurance βασίζεται στη μεγάλη δεξαμενή των τραπεζικών πελατών που κατευθύνονται προς τις θυγατρικές αλλά και τις στενά συνεργαζόμενες με αυτές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι πρακτικές τους δεν συνάδουν επ’ ουδενί με την κοινώς αποκαλούμενη επαγγελματική ηθική. Το story είναι γνωστό σε όλους. Ο ανυποψίαστος πελάτης με το ειδοποιητήριο ασφαλίστρων στα χέρια πηγαίνει στην τράπεζα για να το πληρώσει. Ο τραπεζικός υπάλληλος βλέποντας ασφάλιστρα και καλύψεις προτείνει κάτι φθηνότερο έστω και με λιγότερες καλύψεις. Αποτέλεσμα, ο πελάτης χάθηκε.
Το ζήτημα πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα.
– H Ελληνική ασφαλιστική αγορά συνθέτεται από εταιρίες που ανήκουν σε τρεις φυγόκεντρες δυνάμεις. Η πρώτη, των ξένων εταιρειών, η δεύτερη των τραπεζικών και η τρίτη, αυτή των Ελληνικών. Οι ξένες παρά την λυσσαλέα τους προσπάθειά τα τελευταία χρόνια δεν κατάφεραν να αποσπάσουν ιδιαίτερα μεγάλο μερίδιο αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι το 60% και πλέον της παραγωγής ανήκει σε Ελληνικές εταιρείες.
– Τέλος, προσέξτε τις ΕΠΥ, οι οποίες λειτουργούν αφενός μεν περιστασιακά, αφετέρου δε, με ανορθόδοξο τρόπο. Απασχολούν ελάχιστα άτομα στην Ελλάδα, διοχετεύουν και διακανονίζουν μεσαίες και μεγάλες ζημίες στις Μητρικές τους Εταιρίες στο εξωτερικό, δεν συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού και έτσι ο πελάτης σας δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρίες με έδρα την Ελλάδα. Ο πελάτης σας είναι ουσιαστικά ανυπεράσπιστος.

Κυρίες και Κύριοι,
Οι εξελίξεις στον Κλάδο μας, εν μέσω μιας γενικευμένης πολιτικής και οικονομικής Κρίσης που ξεφεύγει από τα σύνορα της χώρας μας και επεκτείνεται ευρύτερα στην Ευρώπη, αλλά και στην ανατολική Μεσόγειο, οι δικές μας ενδοκλαδικές εξελίξεις, με το Solvency ΙΙ, η πιστωτική ασφυξία των τραπεζών, το ρευστό φορολογικό περιβάλλον, οι ανακατατάξεις και οι συγχωνεύσεις, απαιτούν, πάνω απ’ όλα διάλογο και συνεννόηση. Ο ανελέητος και υπέρ πάντων ανταγωνισμός δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος.
Στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία της Κρίσης, στηρίξτε τις Ελληνικές Εταιρίες, στηρίξτε τις εταιρίες με το ανθρώπινο Ελληνικό πρόσωπο.

N. Μακρόπουλος: Η ιδιωτική ασφάλιση γιορτάζει 365 ημέρες τον χρόνο

0

Μέρα εορτής για την Ιδιωτική Ασφάλιση η 11η Νοεμβρίου. Εορτάζει ο θεσμός και η προσφορά του στην κοινωνία και την οικονομία.
Στην Ευρώπη Ασφαλιστική, τιμούμε την ιδιωτική ασφάλιση καθημερινά, με την παροχή σύγχρονων – καινοτόμων προγραμμάτων, αλλά και με την άμεση ανταπόκριση σε όσους ασφαλισμένους μας η «κακή στιγμή» τους υποχρεώνει να κάνουν χρήση των συμβολαίων τους.

Επί 45 χρόνια η Ευρώπη Ασφαλιστική στηρίζει αδιάλειπτα στους πελάτες της. Το πρώτο διάστημα επικεντρώνοντας τη δράση της στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, με συμβάσεις ασφάλισης βιομηχανιών, παραγωγικών και εξαγωγικών μονάδων, μεγάλων δικτύων λιανικής και χονδρικής διακίνησης αγαθών, αλλά και ισχυρών ομίλων παροχής υπηρεσιών.
Με τα χρόνια, η Ευρώπη Ασφαλιστική επεκτάθηκε και σε άλλους κλάδους των Γενικών Ασφαλίσεων, διαθέτοντας πλέον παρουσία σε όλους τους επιμέρους τομείς ασφάλισης.
Το τελευταίο διάστημα επιχείρησε, με μεγάλη επιτυχία και με τη στήριξη νέων συνεργατών, ένα δυναμικότερο άνοιγμα στον τομέα της λιανικής, καταγράφοντας ήδη από πέρυσι υψηλότατους ρυθμούς ανάπτυξης, αλλά και διατηρώντας αλώβητη την κερδοφορία της και, πάνω απ΄ όλα, τη φερεγγυότητάς της.

Έχοντας περάσει επιτυχώς τα stress test που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Τράπεζα της Ελλάδος, αλλά και προετοιμαστεί σε απόλυτο βαθμό για την προσαρμογή της στο νέο εποπτικό περιβάλλον, το Solvency II, η Ευρώπη Ασφαλιστική, θα συνεχίσει να εορτάζει, καθημερινά, την Ιδιωτική Ασφάλιση.
Διότι, ως θεσμός, πρέπει να παραμένει «ζωντανός» στη συνείδηση όλων μας, όχι μόνο την 11η Νοεμβρίου, αλλά 365 το χρόνο.

Ιατρικό Αθηνών:Προσφορά εξετάσεων με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του Σακχαρώδη Διαβήτη

0
omilos iatrikou athinon logo

Πακέτο εξετάσεων προληπτικού έλεγχου σε προνομιακή τιμή με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του Σακχαρώδη Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου 2014, προσφέρει, για μία εβδομάδα, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών.

Η πρoσφορά γίνεται στα πλαίσια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη της νόσου του Σακχαρώδη Διαβήτη, η οποία αποτελεί τη σύγχρονη μάστιγα των Δυτικών κοινωνιών και φυσικά επηρεάζει και τη χώρα μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία, ένας στους δέκα Έλληνες έχει διαβήτη, ενώ ο αριθμός των πασχόντων έχει τετραπλασιαστεί τα τελευταία 30 χρόνια!

Συγκεκριμένα, το πακέτο εξετάσεων προληπτικού ελέγχου περιλαμβάνει:

– Καμπύλη Σακχάρου: 2 μετρήσεις
– Γλυκοζυλιωμένη Αιμοσφαιρίνη
– Ενδοκρινολογική εξέταση

στην προνομιακή τιμή των 35 ευρώ.

Η προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν από τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου και προγραμματίσουν το ραντεβού τους.

Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα παρακάτω τηλέφωνα (από τις 09:00 έως τις 15.00):

– Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862232
– Ιατρικό Φαλήρου: τηλ. 210 9892120
– Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032

ΑΧΑ & ΙΟΑΣ:Πρόγραμμα οδικής ασφάλειας στα σχολεία

0

Συνεχίζεται για 4η χρονιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κάντο Σωστά» που έχει δημιουργήσει η ΑΧΑ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την επίσημη έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και την αποστολή σχετικής εγκυκλίου σε όλα τα σχολεία της χώρας.
Η ΑΧΑ έχει προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με το Ι.Ο.ΑΣ. για την εκπαίδευση των νέων στην πρόληψη των τροχαίων συμβάντων, έχοντας λάβει υπόψη πως τα οδικά δυστυχήματα αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς στην ηλικιακή ομάδα 15-29 ετών.

Το «Κάντο Σωστά», ένα αρθρωτό, διαδραστικό πρόγραμμα το οποίο εμβαθύνει σε σημαντικά θέματα για την οδική ασφάλεια, έχει ήδη προσεγγίσει 16.250 μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Η πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και την ενημέρωση για την οδική ασφάλεια αποτελεί βασικό πυλώνα στη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία συμμετέχει στη Συμμαχία για την Ασφάλεια και τον Πολιτισμό στο Δρόμο «Δρόμοι στο Μέλλον» του Ι.Ο.ΑΣ., έχει καταθέσει προτάσεις σχετικά με το Σχέδιο Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Υπευθυνότητα και υλοποιεί σειρά από ενέργειες στις οποίες συμμετέχουν εθελοντικά άνθρωποι της εταιρείας.

Lloyd’s: Το μοντέλο της Willis, ο χάρτης κρίσης της Google και το Predpol

0

Μια από τις σημαντικότερες κατακτήσεις των ασφαλιστών θα είναι η χαλιναγώγηση της δύναμης των μαζικών δεδομένων και η αξιοποίηση τους για την αντιμετώπιση φυσικών η ανθρωπογενών καταστροφών. Μέσα στα επόμενα χρόνια οι ασφαλιστικοί όμιλοι θα επενδύσουν περίπου 700 εκατ. σε τεχνολογίες που συνδέονται με την ανάλυση δεδομένων και θα βασιστούν στην ανάλυση των μεγάλων δεδομένων για να προβλέψουν καταστροφές αλλά και για να διαχειριστούν ορθότερα γεγονότα που έχουν ήδη συμβεί. Χαρακτηριστικά παραδείγματα της τάσης αυτής είναι ο χάρτης της Google και το μοντέλο της Willis για τις πετρελαιοκηλίδδες

Ο χάρτης κρίσης της Google

Ο χάρτης κρίσης της Google χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2012 και παρείχε πληροφορίες σε διάφορα επίπεδα μέσω ενός διαδραστικού χάρτη, σχετικά με το μέγεθος, το σχήμα, την ταχύτητα και την κατεύθυνση του τυφώνα Σάντι. Ο χάρτης περιείχε επίσης πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφοριακή κίνηση, διαδρομές εκκένωσης, πλημμυρισμένες ζώνες και τοποθεσίες καταφυγίων, ενώ τα δεδομένα ανανεώνονταν και ενημερώνονταν σε πραγματικό χρόνο.

Πως χρησιμοποιείται: Η Google λάνσαρε ένα παρόμοιο πρόγραμμα για την περίοδο πυρκαγιών στις ΗΠΑ το 2014. Προσφάτως ξεκίνησε συνεργασία με το κολομβιανό Ινστιτούτο Υδρολογίας, Μετεωρολογίας και Περιβαλλοντικών Σπουδών καθώς και την Εθνική Αρχή για τη Διαχείριση Κινδύνων Φυσικών Καταστροφών της χώρας, με στόχο να προσφέρει στο κοινό πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μία φυσική καταστροφή, όπως τροπική καταιγίδα ή σεισμό.

Οφέλη για τους ασφαλιστές: Τα δεδομένα αυτά αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμα στο στάδιο αναγγελίας περιουσιακών ζημιών μετά από ένα καταστροφικό γεγονός, ιδίως όταν συνδυάζονται με εικόνες δορυφόρου που απεικονίζουν τις καταστροφές από καταιγίδες και πλημμύρες. Οι ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να σχηματίσουν ξεκάθαρη αντίληψη της κλίμακας των ζημιών και των απωλειών και να προσφέρουν την κατάλληλη επιτόπια ανταπόκριση.

Το μοντέλο του ομίλου Willis για τις πετρελαιοκηλίδες

Το μοντέλο του ομίλου Willis για τις πετρελαιοκηλίδες στηρίζεται στην ανάλυση μαζικών δεδομένων που βοηθά τους πελάτες του να προβλέψουν ενδεχόμενες απώλειες από έργα γεώτρησης πετρελαίου.

Πως χρησιμοποιείται: Μετά την πετρελαιοκηλίδα του Κόλπου του Μεξικού, ο όμιλος Willis συνεργάστηκε με την Πολιτεία της Φλόριντα προκειμένου να βοηθήσει τους αρμόδιους φορείς να συμπεράνουν κατά πόσο ήταν ασφαλές να επιτρέπουν έργα εξόρυξης στα ανοικτά των ακτών της. Ο Willis ξεκίνησε την εκπόνηση ενός μοντέλου πετρελαιοκηλίδας για τον υπολογισμό της συχνότητας, της έντασης και του κόστους καταστροφών από πετρελαιοκηλίδες. Έχοντας συγκεντρώσει στοιχεία από πηγές όπως η αμερικανική κυβέρνηση και η αμερικανική Υπηρεσία Γεωλογικών Ερευνών, ο όμιλος έχει πλέον στη διάθεσή του ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε έργα σε όλο τον κόσμο. Ο Phil Ellis, Διευθύνων Σύμβουλος του Willis Global Solutions, εξηγεί σχετικά: “Είμαστε σε θέση να προσαρμόζουμε τον τρόπο εφαρμογής του μοντέλου ανάλογα με τη βασική γεωλογία, το ρυθμιστικό πλαίσιο, τα είδη των εταιριών και το ιστορικό γεωτρήσεων κάθε συγκεκριμένης περιοχής”.

Οφέλη για τους ασφαλιστές: Το μοντέλο διευκολύνει τους ασφαλιστές να προσδιορίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το μέγεθος των κινδύνων που σχετίζονται με συγκεκριμένα έργα εξερεύνησης και γεώτρησης ανά τον κόσμο, επιτρέποντάς τους έτσι να περιγράφουν με τον πλέον εύστοχο τρόπο τους αντίστοιχους κινδύνους και να τους τιμολογούν έχοντας πιο σφαιρική ενημέρωση.

Predpol

Το PredPol βοηθάει τους αστυνομικούς να βρίσκονται στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή, δίνοντάς τους περισσότερες ευκαιρίες πρόληψης εγκλημάτων. Η σχετική τεχνολογία παρουσιάζει μεγάλες ομοιότητες με αυτή που χρησιμοποιείται για την πρόβλεψη των μετασεισμών μετά από ισχυρές σεισμικές δονήσεις: μετά την τέλεση μίας εγκληματικής ενέργειας, το πρόγραμμα επιχειρεί να προβλέψει πού θα συμβεί η επόμενη.

Πως χρησιμοποιείται: Το PredPol αναπτύχθηκε από την Αστυνομική Διεύθυνση του Λος Άντζελες, η οποία επεξεργάστηκε στοιχεία από 13 εκατομμύρια συλλήψεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τα τελευταία 80 χρόνια. Στην περιφέρεια αρμοδιότητας του αστυνομικού τμήματος του Foothill, όπου εφαρμόστηκε για πρώτη φορά, η εγκληματική δραστηριότητα μειώθηκε κατά 13% μέσα σε 4 μήνες μετά την εισαγωγή του προγράμματος, σε αντίθεση με την αύξηση σε ποσοστό 0,4% που σημειώθηκε στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης.

Οφέλη για τους ασφαλιστές: Η μείωση της εγκληματικής δραστηριότητας επηρεάζει πολλούς διαφορετικούς τομείς ασφαλειών, από την περιουσιακή ασφάλιση και την ασφάλιση αυτοκινήτου μέχρι την ιατρική κάλυψη και την ταξιδιωτική ασφάλεια. Το πρόγραμμα αυτό έχει την προοπτική ενός πολύ χρήσιμου εργαλείου για τους ασφαλιστές, αν οι τελευταίοι κατορθώσουν να πείσουν τις αστυνομικές αρχές να μοιραστούν τα δεδομένα αυτά μαζί τους, επιτρέποντάς τους να τα συγκρίνουν με τις ασφαλιστικές πληροφορίες που έχουν στη διάθεσή τους, ώστε να σχηματίζουν πιο ολοκληρωμένη εικόνα των κινδύνων κλοπής και απάτης που συνδέονται με κάθε συγκεκριμένη περιοχή.

Πηγή: Lloyd’s