back to top
20.1 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2012

ΕΙΑΣ: Ασφάλιση περιβαλλοντικής ευθύνης

0

Σεμινάριο για την ασφάλιση περιβαλλοντικής ευθύνης πραγματοποιεί στις Δεκεμβρίου το ΕΙΑΣ. Το σεμινάριο είναι διάρκειας οκτώ εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι η κα Μαρία Φαράντου, Δικηγόρος, Νομικός Σύμβουλος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.) και ο κ. Μιχάλης Ιωαννίδης, Underwriter Manager της AIG Ελλάς.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Νομικό και θεσμικό πλαίσιο
– το καθεστώς ευθύνης που υιοθετείται για τους φορείς εκμετάλλευσης και οι προβλεπόμενες εξαιρέσεις και απαλλαγές
– ποιοι φορείς εκμετάλλευσης εμπίπτουν στο νέο θεσμικό πλαίσιο
– η έννοια της περιβαλλοντικής ζημίας, της πρόληψης και αποκατάστασης αυτής
– ποιος καταγγέλλει την περιβαλλοντική ζημία και ποιος καθορίζει τα μέτρα αποκατάστασης
– τι προβλέπεται για τη χρηματοοικονομική ασφάλεια
– ποιες ρυθμίσεις χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
• Ιστορική αναφορά
• Ενεργοποίηση συμβολαίου
• Πλαίσιο κάλυψης
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση
• Case Studies / παραδείγματα περιστατικών

Ο Χ. Κατσάκος Σύμβουλος Διοίκησης στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

0
Υδρόγειος Ασφαλιστική, λογότυπο

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει το δυναμικό των στελεχών της με τη συνεργασία της με τον κ. Χρήστο Κατσάκο, ο οποίος έχει αναλάβει καθήκοντα Συμβούλου Διοίκησης από τις αρχές Νοεμβρίου.

Με την πολυετή ασφαλιστική του εμπειρία και τις γνώσεις του, ο κ. Χρήστος Κατσάκος αναμένεται να συμβάλει θετικά στην γενικότερη πορεία και ανάπτυξη της εταιρείας.

Το μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

0

[starbox]
Τελικά οι εποχές είναι ισχνές και οι αποδόσεις παραγωγής ακολουθούν φθίνουσα πορεία. Αυτό όμως είναι η γενικότητα που δεν αγγίζει όλες τις περιπτώσεις επαγγελματιών και εταιρειών. Αυτοί που ξεχωρίζουν και τους οποίους σταδιακά οφείλουμε να αναδεικνύουμε ως παράδειγμα εφαρμόζουν κάποιο σχέδιο, έχουν μια στρατηγική, γνωρίζουν το πώς θα πορευθούν και τελικά τα καταφέρνουν.

Η διαφοροποίηση αυτή εν μέσω καθίζησης καθιστά πραγματικά αυτούς τους διαφορετικούς επαγγελματίες και τις ξεχωριστές εταιρείες άξιες προς παρατήρηση. Τι είναι άραγε αυτό που κάνει τη διαφορά; Το προϊόν, η υπηρεσία ή μήπως και τα δύο; Πως έρχεται η πρόκριση. Μιλώντας με τους ανθρώπους που φέρνουν πρωτιές, κάθε χρόνο ή σχεδόν κάθε χρόνο, αυτούς που ακόμα και εταιρεία να αλλάξουν πρωτεύουν, διαπιστώνουμε ότι τελικά υπάρχει ένα «μυστικό» που είναι και ο λόγος που οδηγεί στις πρωτιές.

Οργάνωση; Συνέπεια; Ειλικρίνεια; Επίμονη εργασία; Ένα από αυτά ή όλα αυτά μαζί φέρνουν το αποτέλεσμα που είναι επιθυμητό για όλους. Θα μπορούσαν άραγε να πουλήσουν χωρίς καλό προϊόν. Ίσως και ναι εφόσον τελικά εργαζόντουσαν κατά τα προηγούμενα. Θα μπορούσαν να πουλήσουν χωρίς τα προηγούμενα με ένα μόνο άριστο προϊόν στα χέρια τους; Σίγουρα όχι. Μέσα από αυτό το σκεπτικό καταλήγουμε ότι ο άνθρωπος, η ομάδα, το γραφείο και οι «χάρες» του είναι αυτές που κάνουν δουλειά και φέρνουν αποτέλεσμα . Το συμπέρασμά μας λοιπόν είναι πώς το ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς πρέπει αφενός να επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια –να έχει εμφανείς δυνατότητες- και αφετέρου να εκπαιδευτεί σωστά για να τις καλλιεργήσει. Να τονίσουμε βέβαια ότι η προσέγγισή μας αυτή δεν αναιρεί την αξία του προϊόντος και της υπηρεσίας.

Ούτε τις μοναδικότητες των εταιρειών, ούτε τα συστήματα και τις άλλες αξίες που πολλές εταιρείες έχουν εφαρμόσει.
Αντίθετα, όταν υπάρχουν όλα αυτά σε συνδυασμό με τις υψηλόβαθμες υπηρεσίες τότε σίγουρα οι αποστάσεις μακραίνουν…

Διευθυντής Πληροφορικής στην Interlife ο Χ. Τσαντίλης – Ρέις

0

Τα καθήκοντα του ως Διευθυντής Πληροφορικής (Chief Information Officer ) ανέλαβε στην Interlife Ασφαλιστική ο Χρήστος Τσαντίλης – Ρέις . Με τη νέα αυτή συνεργασία η Εταιρία διευρύνει και αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους πελάτες και το δίκτυο των συνεργατών της.

Ο Χρήστος Τσαντίλης – Ρέις, 54 ετών, γεννήθηκε στο Dayton Ohio των Η.Π.Α. και είναι πτυχιούχος Computer Science του Wright State University, U.S.A. .

Από τα ιδρυτικά στελέχη της Egnatia Bank και επί σειρά ετών Manager Κεντρικών Εφαρμογών της Marfin Egnatia Bank, έχει επίσης διατελέσει Systems Analyst, υπεύθυνος για την ανάπτυξη του λογισμικού της Αμερικανικής Αεροπορίας στην εταιρία Litton Computer Services στο Dayton Ohio των Η.Π.Α.

Βαθύς γνώστης των νέων τεχνολογιών και με πολυετή εμπειρία στα πληροφοριακά συστήματα των χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων, αναλαμβάνει να οδηγήσει την ομάδα Ι.Τ. της Interlife στην πορεία προς τη νέα εποχή SOLVENCY II.

insurancewebinar.gr– ΕΙΑΣ: Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , που θα ασχοληθεί με τις Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Έφη Κουσκουνά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η παροχή βασικών γνώσεων σχετικά, με την κατανόηση του περιβάλλοντος των αποζημιώσεων, τις πρακτικές και τα τεχνικά στοιχεία διοίκησης αποζημιώσεων, την εκτίμηση & διαχείριση του κόστους των αποζημιώσεων.

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar

Σε στελέχη και υπαλλήλους Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, σε διαμεσολαβούντες όλων των βαθμίδων και σε όλους όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  •              Θεματολογία:
  • Στόχος σεμιναρίου: Αναφορά στο περιεχόμενο και στην γνώση που παρέχει
  • Στόχος της διαχείρισης ζημιών: Αναπτύσσεται ο ρόλος των αποζημιώσεων
  • Γενικές αρχές αποζημιώσεων – Έννοια – Νομοθεσία – Διακανονισμός: Αναλύονται οι

έννοιες και συνδέονται με την πρακτική της αγοράς

  • Διαδικασία αποζημιώσεων (ροή εργασιών): Πρακτική εφαρμογή
  • Παραδείγματα: Αναφορά και συζήτηση για περιπτώσεις της αγοράς (αρχικού επιπέδου)
  • Διαχείριση ζημιών – σύγχρονοι μέθοδοι: Αναφορά στις διαδικασίες που εξασφαλίζουν όσο το δυνατόν καλύτερη εφαρμογή των κανόνων
  • Κλείσιμο (περίληψη των ανωτέρω)

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγήτριας

Η Έφη Κουσκουνά έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο HertfordshireUniversity κατέχοντας MasterDegreeInBusinessAdministration. Εργάσθηκε από το 1984 επί πολλά χρόνια στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ, όπου κατείχε τις θέσεις της  Αναπλ. Διευθύντριας της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Διευθύντριας του Εκπαιδευτικού Κέντρου (μέχρι το 2008), ενώ έχει επίσης εργασθεί στις Οικονομικές Υπηρεσίες και στον Κλάδο Ζωής ως υπεύθυνη underwriting και υπεύθυνη επέκτασης εργασιών Ζωής.Έχει εκπαιδευτεί σε θέματα Management (PriceWaterHouseCoopers), Underwriting Ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας (MunichRe), StudiesequivalenttotheDiplomainInsuranceDip. II (ΕΙΑΣ). Έχει επίσης συμμετάσχει σε σεμινάρια και συνέδρια για θέματα ασφαλιστικά, management, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού (MCE, HayGroup, Pwc κ.α.). Έχει διατελέσει μέλος του ΔΣ ΕΙΑΣ, των ομάδων εργασίας της ΕΑΕΕ για θέματα Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, της Ελληνοκυπριακής Επιτροπής της LIMRA και Επιτροπών ανάπτυξης e-learning συστημάτων.  Από το 1994 έως σήμερα είναι εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα ασφαλιστικά, management και πωλήσεων.

Το κόστος του webinarανέρχεται  στην τιμή των 25€  και συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν στοwww.insurawebinars.gr.

insurancewebinar.gr– ΕΙΑΣ: Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , που θα ασχοληθεί με τις Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Έφη Κουσκουνά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η παροχή βασικών γνώσεων σχετικά, με την κατανόηση του περιβάλλοντος των αποζημιώσεων, τις πρακτικές και τα τεχνικά στοιχεία διοίκησης αποζημιώσεων, την εκτίμηση & διαχείριση του κόστους των αποζημιώσεων.

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar

Σε στελέχη και υπαλλήλους Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, σε διαμεσολαβούντες όλων των βαθμίδων και σε όλους όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  •              Θεματολογία:
  • Στόχος σεμιναρίου: Αναφορά στο περιεχόμενο και στην γνώση που παρέχει
  • Στόχος της διαχείρισης ζημιών: Αναπτύσσεται ο ρόλος των αποζημιώσεων
  • Γενικές αρχές αποζημιώσεων – Έννοια – Νομοθεσία – Διακανονισμός: Αναλύονται οι

έννοιες και συνδέονται με την πρακτική της αγοράς

  • Διαδικασία αποζημιώσεων (ροή εργασιών): Πρακτική εφαρμογή
  • Παραδείγματα: Αναφορά και συζήτηση για περιπτώσεις της αγοράς (αρχικού επιπέδου)
  • Διαχείριση ζημιών – σύγχρονοι μέθοδοι: Αναφορά στις διαδικασίες που εξασφαλίζουν όσο το δυνατόν καλύτερη εφαρμογή των κανόνων
  • Κλείσιμο (περίληψη των ανωτέρω)

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγήτριας

Η Έφη Κουσκουνά έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο HertfordshireUniversity κατέχοντας MasterDegreeInBusinessAdministration. Εργάσθηκε από το 1984 επί πολλά χρόνια στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ, όπου κατείχε τις θέσεις της  Αναπλ. Διευθύντριας της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Διευθύντριας του Εκπαιδευτικού Κέντρου (μέχρι το 2008), ενώ έχει επίσης εργασθεί στις Οικονομικές Υπηρεσίες και στον Κλάδο Ζωής ως υπεύθυνη underwriting και υπεύθυνη επέκτασης εργασιών Ζωής.Έχει εκπαιδευτεί σε θέματα Management (PriceWaterHouseCoopers), Underwriting Ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας (MunichRe), StudiesequivalenttotheDiplomainInsuranceDip. II (ΕΙΑΣ). Έχει επίσης συμμετάσχει σε σεμινάρια και συνέδρια για θέματα ασφαλιστικά, management, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού (MCE, HayGroup, Pwc κ.α.). Έχει διατελέσει μέλος του ΔΣ ΕΙΑΣ, των ομάδων εργασίας της ΕΑΕΕ για θέματα Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, της Ελληνοκυπριακής Επιτροπής της LIMRA και Επιτροπών ανάπτυξης e-learning συστημάτων.  Από το 1994 έως σήμερα είναι εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα ασφαλιστικά, management και πωλήσεων.

Το κόστος του webinarανέρχεται  στην τιμή των 25€  και συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν στοwww.insurawebinars.gr.

insurancewebinar.gr– ΕΙΑΣ: Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , που θα ασχοληθεί με τις Γενικές αρχές διαχείρισης ζημιών.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Έφη Κουσκουνά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η παροχή βασικών γνώσεων σχετικά, με την κατανόηση του περιβάλλοντος των αποζημιώσεων, τις πρακτικές και τα τεχνικά στοιχεία διοίκησης αποζημιώσεων, την εκτίμηση & διαχείριση του κόστους των αποζημιώσεων.

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar

Σε στελέχη και υπαλλήλους Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, σε διαμεσολαβούντες όλων των βαθμίδων και σε όλους όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

 

  •              Θεματολογία:
  • Στόχος σεμιναρίου: Αναφορά στο περιεχόμενο και στην γνώση που παρέχει
  • Στόχος της διαχείρισης ζημιών: Αναπτύσσεται ο ρόλος των αποζημιώσεων
  • Γενικές αρχές αποζημιώσεων – Έννοια – Νομοθεσία – Διακανονισμός: Αναλύονται οι

έννοιες και συνδέονται με την πρακτική της αγοράς

  • Διαδικασία αποζημιώσεων (ροή εργασιών): Πρακτική εφαρμογή
  • Παραδείγματα: Αναφορά και συζήτηση για περιπτώσεις της αγοράς (αρχικού επιπέδου)
  • Διαχείριση ζημιών – σύγχρονοι μέθοδοι: Αναφορά στις διαδικασίες που εξασφαλίζουν όσο το δυνατόν καλύτερη εφαρμογή των κανόνων
  • Κλείσιμο (περίληψη των ανωτέρω)

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγήτριας

Η Έφη Κουσκουνά έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο HertfordshireUniversity κατέχοντας MasterDegreeInBusinessAdministration. Εργάσθηκε από το 1984 επί πολλά χρόνια στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ, όπου κατείχε τις θέσεις της  Αναπλ. Διευθύντριας της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Διευθύντριας του Εκπαιδευτικού Κέντρου (μέχρι το 2008), ενώ έχει επίσης εργασθεί στις Οικονομικές Υπηρεσίες και στον Κλάδο Ζωής ως υπεύθυνη underwriting και υπεύθυνη επέκτασης εργασιών Ζωής.Έχει εκπαιδευτεί σε θέματα Management (PriceWaterHouseCoopers), Underwriting Ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας (MunichRe), StudiesequivalenttotheDiplomainInsuranceDip. II (ΕΙΑΣ). Έχει επίσης συμμετάσχει σε σεμινάρια και συνέδρια για θέματα ασφαλιστικά, management, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού (MCE, HayGroup, Pwc κ.α.). Έχει διατελέσει μέλος του ΔΣ ΕΙΑΣ, των ομάδων εργασίας της ΕΑΕΕ για θέματα Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, της Ελληνοκυπριακής Επιτροπής της LIMRA και Επιτροπών ανάπτυξης e-learning συστημάτων.  Από το 1994 έως σήμερα είναι εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα ασφαλιστικά, management και πωλήσεων.

Το κόστος του webinarανέρχεται  στην τιμή των 25€  και συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν στοwww.insurawebinars.gr.

Ο Κ. Αντωνάκης General Counsel στην International Life

0

O κ. Κωνσταντίνος Αντωνάκης ανέλαβε τα καθήκοντα του General Counsel, της International Life από τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014.

Ο κ. Αντωνάκης έχει πολυετή εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο, έχοντας διατελέσει νομικός σύμβουλος και ανώτερο στέλεχος τραπεζών. Προέρχεται από την Geniki Bank όπου ασκούσε τα καθήκοντα του Legal Affairs & Executive Committee Member, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί στην Millennium Bank ως General Counselγια την Ελλάδα, στη BNP Paribas ως General Counsel για την Ελλάδα & Member of Management Committee, στη Hellenic Exchanges Holding SA ως Head of International Affairs Department, στη Banque Nationale de Paris ως Deputy Head of Capital Markets’ Legal Department και στη Deutsche Bank ως in-house lawyer.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της International Life κ. Γιάννης Μπράβος δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε τον κ. Αντωνάκη στην οικογένεια της International Life και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του. Είμαστε σίγουροι ότι, ο κ. Αντωνάκης, ως Επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας της εταιρείας, με τη μακρόχρονη και σημαντική εμπειρία του θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το έργο μας».

Η International Life
Η International Life είναι μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας με περισσότερο από μισό αιώνα παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Οι εταιρείες του ομίλου προσφέρουν ολοκληρωμένα ασφαλιστικά και επενδυτικά προγράμματα που απευθύνονται σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Η εταιρεία έχει διεθνή παρουσία σε Κύπρο και Ρωσία, ενώ διαθέτει ευρύ δίκτυο 55 Υποκαταστημάτων και 1.208 συνεργαζόμενων Πρακτορείων & Μεσιτών που καλύπτουν την ελληνική επικράτεια. Η εταιρεία συνεργάζεται με αντασφαλιστές υψηλής αξιολόγησης.

210 χιλιόμετρα έτρεξαν για καλό σκοπό οι επισκέπτες στο περίπτερο της ERGO

0

Επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ για φέτος, η διοργάνωση από τον ΣΕΓΑΣ φιλοξένησε 35.000 δρομείς και έναν εντυπωσιακό αριθμό θεατών και εθελοντών, οι οποίοι έσπευσαν να ζήσουν από κοντά ένα θεσμό με παγκόσμιο κύρος και ανεκτίμητη ιστορική και συναισθηματική αξία, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο.

H ERGO, Επίσημος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και Ονομαστικός χορηγός της Marathon Expo, προσέφερε τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες σε όλους τους συμμετέχοντες δρομείς, προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με μήνυμα το “Ανθρώπων ERGO” έδωσε δυναμικό παρών, τηρώντας με συνέπεια τη δέσμευσή της να συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη του αθλητισμού και στην προώθηση ενός άλλου τρόπου ζωής με υψηλές αξίες, όπως η υγεία.

Μαραθωνοδρόμοι της ERGO Running Team

Η εταιρία, αναδεικνύοντας τη σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας και προσφοράς, συνεισέφερε στην οικονομική ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS. Το ποσό συγκεντρώθηκε με τη συμμετοχή 950 “δρομέων”, οι οποίοι επισκέφθηκαν το περίπτερο της εταιρίας τις ημέρες της έκθεσης και τρέχοντας για 2’ λεπτά στους διαδρόμους γυμναστικής συμπλήρωσαν 5 φορές τη διαδρομή των 42 χιλιομέτρων, στο σύνολο 210 χιλιόμετρα. Για κάθε ολοκληρωμένη διαδρομή η ERGO προσέφερε 420 € στα Παιδικά Χωριά SOS.

Επιπλέον, το περίπτερο της εταιρίας κατά τη διάρκεια της ERGO Marathon Expo, αλλά και την ημέρα του Αγώνα, φιλοξένησε πολλούς μικρούς και μεγάλους φίλους που έπαιξαν στο επιδαπέδιο φιδάκι ακολουθώντας τη διαδρομή του Μαραθωνίου, φωτογραφήθηκαν μέσα σε τεράστιες σαπουνόφουσκες, ενώ όλοι έλαβαν αναμνηστικά δώρα από τη συμμετοχή τους στα δρώμενα της εταιρίας.

ERGO Marathon

Η ERGO, δεν έλειψε ούτε από το αγωνιστικό κομμάτι του 32ου Μαραθωνίου Αθηνών και, εμπνεόμενη από τα ιδανικά του Αγώνα και αναγνωρίζοντας την αξία του, συμμετείχε ενεργά με τη δική της Running Team, η οποία αποτελείτο από εργαζόμενους και συνεργάτες.

Μέλη της ERGO Running Team συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες, ακόμα και στα 42 χλμ. της αυθεντικής διαδρομής και όλοι βίωσαν τη χαρά του τερματισμού στο Παναθηναϊκό στάδιο δίνοντας πνοή στο Ανθρώπων ERGO. Συνάδελφοί τους τίμησαν με την παρουσία τους την προσπάθειά τους, καθώς επισκέφθηκαν το περίπτερο της εταιρίας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο απέναντι από το Καλλιμάρμαρο και εκεί είχαν την ευκαιρία να τους χειροκροτήσουν λίγο πριν τον τερματισμό και να τους συγχαρούν από κοντά.

EEA: Κατ επίφαση αναθεώρηση της επιμελητηριακής νομοθεσίας;

0

Η συγκρότηση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την αναθεώρηση της επιμελητηριακής νομοθεσίας, ήρθε σε μια στιγμή μεγάλης πίεσης του επιμελητηριακού κινήματος προς τη κυβέρνηση, να άρει την νομοθεσία της μη υποχρεωτικής εγγραφής των επιχειρήσεων στα επιμελητήρια. Αυτό έδωσε κάποιες ελπίδες αναθεώρησης της νομοθεσίας για τις εγγραφές αλλά προφανώς δεν ήταν στις σκέψεις της κυβέρνησης μια τέτοια προοπτική. Έτσι στην ουσία αποδυνάμωσε την Επιτροπή ενώ δήλωνε για στόματος υπουργού κ. Δένδια ότι η μη υποχρεωτική εγγραφή και συνδρομή «δεν συζητιέται».

Δεν ήταν όμως μόνο αυτό. Στην πράξη φαίνεται να προχώρησε πολύ περισσότερο το σχέδιο αποδυνάμωσης του επιμελητηριακού κινήματος, αφού ο παραγκωνισμός της Επιτροπής έφερε στην επιφάνεια διασπαστικές κινήσεις με τη μορφή επιβολής ειδικών συμφερόντων κάποιων ισχυρών.

Οι πληροφορίες που έρχονται στην επιφάνεια μπορούν να πείσουν και τον πιο καλόπιστο ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια εξέλιξη, έξω και κόντρα από τη μέχρι τώρα επιμελητηριακή πρακτική και κυρίως κόντρα στη συντριπτική πλειοψηφία των επιμελητηρίων, τα οποία όπως φαίνεται, κάποιοι θέλουν να προγράψουν.

Με τον παραγκωνισμό της Επιτροπής εμφανίστηκαν πρακτικές με μωροφιλοδοξίες και «προεδριλίκια» που οδηγούν τον Θεσμό στον πιο βαθύ ιστορικό του τέλμα.

Όπως δημοσιογραφικά καταγράφεται η κατάσταση σήμερα, δείχνει έναν αγώνα προσωπικής επιβίωσης του ΕΒΕΑ σε βάρος των άλλων επιμελητηρίων της Αθήνας με παράλληλη εξόντωση των επιμελητηρίων της Περιφέρειας, όπως τουλάχιστον αφήνουν να διαρρέουν διάφορες πηγές.

Αν όλα αυτά αληθεύουν, δεν μπορούμε να μην αναρωτηθούμε για τον τρόπο με τον οποίο η ΚΕΕΕ πολιτεύεται και αν η επιβίωση του κατοχυρωμένου επιμελητηριακού θεσμού, υποχωρεί μπροστά σε ένα παιχνίδι διαλόγου «γνωστών – αγνώστων» και τύπου «πάρε – δώσε»!

Μοιραία έρχονται στο νου συνειρμοί ποδοσφαιρικού επίπεδου τύπου «παράγκας», «μεγαλοπροέδρου», «την ομάδα μη πειράξεις και οι άλλοι ας πάνε..» κοντολογίς μια θλιβερή ειδησεογραφική, και όχι μόνο, εικόνα!

Και βέβαια τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρει η πολιτική ηγεσία που αποφασίζει προκαλώντας το κοινό αίσθημα να διασώσει του «εκλεκτούς της καρδιά της» και να θυσιάσει τον υπόλοιπο επιμελητηριακό κόσμο. Όμως το μόνο που θα καταφέρει τελικά θα είναι να συσπειρώσει όλο τον επιμελητηριακό κόσμο εναντίον της, μαζί με την έμπρακτη αγανάκτηση των επιχειρήσεων. Διότι δεν υπάρχουν επιμελητήρια πρώτης και δεύτερης κατηγορίας όπως επίσης και επιχειρήσεις πρώτης και δεύτερης κατηγορίας με κυρίαρχα επιμελητήρια και με παρίες.

Με την ευκαιρία, θα θέλαμε να μας διευκρινίσουν από το «μεγαλοεπιμελητήριο» αν αληθεύει ότι συνόδεψε το έγγραφο ταχυπληρωμής με την ένδειξη ότι από 1.1.2015 η συνδρομή καθίσταται προαιρετική. Έχει σημασία εδώ να δούμε, ποιοι βιάζονται τόσο να εφαρμόσουν την μη υποχρεωτική συνδρομή και δεν μπορούν να κρύψουν τη χαρά τους.

Ένα είναι βέβαιο. Ότι η ανάληψη της ευθύνης, προσωπικά και με ονοματεπώνυμο, για το μεγαλύτερο ρεζιλίκι στην ιστορία του θεσμού, θα αναζητηθεί στην επερχόμενη ΓΣ της ΚΕΕΕ.

ΚΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ. ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Πηγή: http://www.eea.gr/gr/el/articles/kat-epifasi-anatheorisi-tis-epimelitiriakis-nomothesias