back to top
14.2 C
Athens
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1952

Glassdrive® : Έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

0

[starbox]

Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης και άρτια εξυπηρέτηση. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας της Glassdrive, που συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται. Όπως αναφέρει στο iw ο κύριος Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Saint-Gobain Autover Hellas, η πορεία της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. «Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας». Η στόχευση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια είναι να παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στο πελατολόγιό της.

 

iw? Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει η ασφάλιση θραύσης κρυστάλλων; Γιατί να την επιλέξει ο καταναλωτής;

 

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης: Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής στην περίπτωση της θραύσης των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του. H αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης, όπως αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio κ.λπ. Συνεπώς, ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρεία για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο κάλυψής του. Είναι προφανές ότι από άποψη κόστους η συμπληρωματική αυτή κάλυψη είναι προς όφελος του καταναλωτή. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε στους καταναλωτές εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη.

 

iw? Για ποιους λόγους να απευθυνθεί ο καταναλωτής σε μια εξειδικευμένη εταιρεία για να επισκευάσει τη ζημιά που έχουν τα κρύσταλλά του ή να τα αντικαταστήσει;

 

Κ.Δ.: Tα βασικά συστατικά ενός αξιόπιστου δικτύου στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι καταναλωτές και οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι: Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία και αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό πως όταν μια εταιρεία εμπιστεύεται τον πελάτη της σε έναν συνεργάτη, ο τρόπος με τον οποίο θα εξυπηρετηθεί ο πελάτης από τον συνεργάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στη σχέση του πελάτη με την αρχική εταιρεία. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας έχοντας σαν μέγιστη προτεραιότητά μας την ασφάλεια των πελατών μας:

 

  • Ως εταιρεία που ανήκει στον πολυεθνικό γαλλικό όμιλο Saint-Gobain, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημο προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά, για τα οποία δίνουμε πιστοποιητικό γνησιότητας.
  • Το δίκτυό μας απαρτίζεται από επαγγελματίες εξειδικευμένους τεχνίτες, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς από το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive®, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
  • Εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα της εργασίας μας με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής.
  • Προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος.
  • Δεσμευόμαστε και εξυπηρετούμε τον πελάτη μας εντός 24 ωρών από την αναγγελία του συμβάντος.
  • Διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης και συνεργαζόμαστε με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών μας.

 

iw? Είναι συχνές οι ζημιές θραύσης κρυστάλλων στους καταναλωτές;

 

Κ.Δ.: Η συχνότητα των ζημιών θραύσης στη χώρα μας εξαρτάται από τρεις κυρίως παράγοντες: α) την κυκλοφορία των οχημάτων, β) την κατάσταση των οδοστρωμάτων και γ) την εγκληματικότητα. Όσο περισσότερο κινούνται τα οχήματα στον δρόμο τόσο αυξάνεται η πιθανότητα το εμπρόσθιο κρύσταλλο να υποστεί θραύση. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η γενική κατάσταση των οδοστρωμάτων, καθώς ένα οδόστρωμα που δεν είναι σε καλή κατάσταση (λακκούβες, χαλίκια, πέτρες) επηρεάζει σημαντικά τη συχνότητα της θραύσης. Τέλος, η αύξηση ή η μείωση της εγκληματικότητας επηρεάζει ώς έναν βαθμό τη συχνότητα των ζημιών θραύσης των πλαϊνών κρυστάλλων του οχήματος.

 

iw? Μπορούν οι πελάτες σας να εξυπηρετηθούν άμεσα σε όλη την Ελλάδα;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Ανήκει στην Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Στην Ελλάδα, η Glassdrive® ξεκίνησε το 2008. Στα πέντε αυτά χρόνια, η εταιρεία μας, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες. Στα πέντε αυτά χρόνια της πορείας μας, το δίκτυό μας υπερδιπλασιάστηκε και αριθμεί πλέον πάνω από 130 σταθμούς εξυπηρέτησης –45 επίσημους σταθμούς και περισσότερα από 90 συνεργαζόμενα συνεργεία– σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, το δίκτυό μας διαθέτει τις υπηρεσίες κινητής μονάδας εξυπηρέτησης πελατών στον χώρο που επιθυμούν, παρέχοντάς τους ευκολία και οικονομία. Επομένως, οι πελάτες μας μπορούν με ένα απλό τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210 55 93 976), που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, να εξυπηρετηθούν άμεσα και γρήγορα σε οποιονδήποτε σταθμό του δικτύου μας τους εξυπηρετεί, απολαμβάνοντας τις μοναδικές υπηρεσίες μας.

 

iw? Υπάρχουν σχέδια για τη διεύρυνση των εργασιών σας; Ποια είναι αυτά;

 

Κ.Δ.: Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Ως πάροχος υπηρεσιών θραύσης, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας, επαναφέροντας το όχημά του στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Κι αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε, καθώς η Glassdrive® χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά και τα κατάλληλα εργαλεία. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητές τους είναι άριστες, καθώς ενημερώνονται και εκπαιδεύονται διαρκώς από το παγκόσμιο δίκτυο της Glassdrive®. Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα. Η στρατηγική μας για τα επόμενα χρόνια είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.

 

iw? Ποιες λύσεις παρέχετε σαν εταιρεία;

 

Κ.Δ.: Πέρα από την επισκευή παρμπρίζ και την αντικατάσταση κρυστάλλων, η Glassdrive® προσφέρει τις εξής υπηρεσίες στους πελάτες της:

 

  • Εφαρμογή Aquacontrol: Μια υδροαπωθητική επίστρωση που βελτιώνει την άνεση και την ορατότητα του οδηγού σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
  • Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών: Μια μεμβράνη που απορροφά τη θερμότητα, με στόχο να διατηρεί δροσερό το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσφέρει προστασία UV, εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει την ιδιωτικότητα.
  • Επισκευή φαναριών: Επισκευή βαθιών εκδορών, λείανση φθαρμένων επιφανειών και στίλβωση των θολών φαναριών, για να ανακτήσουν την καθαρή και διαυγή εμφάνισή τους.
  • Αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων.
  • Αντικατάσταση και επισκευή μηχανισμών πλαϊνών κρυστάλλων θυρών.
  • Αντικατάσταση πλαϊνών καθρεπτών.

 

Βασική μας προτεραιότητα είναι να προσπαθούμε πάντοτε να βελτιώνουμε το εύρος και το επίπεδο των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας, ανταποκρινόμενοι δημιουργικά στις νέες συνθήκες της αγοράς.

 

iw? Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε στην ασφαλιστική αγορά;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι συνεργασίες μας διέπονται από πλήρη διαφάνεια, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της κεντρικής διαχείρισης και τιμολόγησης των ζημιών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και της εποπτικής αρχής. Όσον αφορά τις συνεργασίες μας, ενδεικτικά αναφέρω με τυχαία σειρά την Interamerican, την Groupama-Φοίνιξ, την Ευρωπαϊκή Ένωση-Μinetta, την Εθνική, την Ευρωπαϊκή Πίστη, την Interlife, την AIG, την Allianz, την Interasco, την Αιγαίον, την Ergo, την Υδρόγειο, την Αγροτική, την Generali, την AXA, την International Life, την Ατλαντική Ένωση, τη Δύναμις, τη Συνεταιριστική, την NP Νέος Ποσειδών, τη Nequs, τη Eurostatus, τη City, κ.ά.

 

 

 

Ο Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1965. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing στο Deree College και είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει εικοσαετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων και του marketing και έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του αυτοκινήτου και των κατασκευών.

Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε τη θέση του market development manager στην Saint-Gobain Autover Hellas και από τον Σεπτέμβριο του 2011 κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.

Μειώνεται το δίχτυ κοινωνικής ασφάλειας στην Ευρώπη

0

 

Τρόπους να γεφυρώσουν το κοινωνικό κενό, που δημιουργείται από τη συνεχή μείωση των παροχών του δημοσίου προς τους πολίτες πρέπει να βρουν οι Ευρωπαίοι, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει ο ιδιωτικός τομέας μέσα από συμπράξεις με το δημόσιο. Οι εξελίξεις στις ευρωπαικές οικονομίες, στα συνταξιοδοτικά συστήματα και στη δημόσια υγεία έχουν οδηγήσει σε αυξημένες ανάγκες από την πλευρά των πολιτών, που έχουν απολέσει το Δίκτυ προστασίας που είχαν τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι δημόσιες κοινωνικές δαπάνες μεταξύ των κρατών-μελών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, έχουν αυξηθεί από το 15,4 % του ΑΕΠ το 1980 στο 21,6 % στο τέλος του 2014.Με τις προυποάρχουσες κοινωνικές δομές να υποχωρούν, μεγάλος αριθμός Ευρωπαίων, που έχουν βιώσει την τελευταία πενταετία αλλαγές στο βιοτικό τους επίπεδο κυρίως μέσω της μείωσης των εισοδημάτων,  παραμένει εκτεθειμένος σε βασικούς τομείς όπως η ζωή και η υγεία.

 

Σύμφωνα με έρευνα της Zurich η προσπάθεια για να γεφυρωθεί το χάσμα κοινωνικής προστασίας πρέπει να έρθει μέσα από τη συνεργασία του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.

 

Οι οικονομίες των κρατών μελών πιέζονται από τρεις παράγοντες:

 

  1. Τις δημογραφικές εξελίξεις: Η γήρανση του πληθυσμού, η ταχεία αύξηση του πληθυσμού και η υπογεννητικότητα, αυξάνουν τη ζήτηση για την κοινωνική προστασία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των εργαζομένων που συνεισφέρουν στα κοινωνικά συστήματα μειώνεται. Στην επικαιροποίηση του 2015 της έκθεσής του για τον παγκόσμιο πληθυσμό, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών προβλέπει ότι ο αριθμός των εργαζομένων ανά συνταξιούχο θα μειωθεί δραματικά. Η έκθεση αναφέρει ότι, «μέχρι το 2050, επτά χώρες της Ασίας, 24 ευρωπαϊκές χώρες, και τέσσερις χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής αναμένεται να έχουν το δείκτη PSR κάτω από το 2, υπογραμμίζοντας τις δημοσιονομικές και πολιτικές πιέσεις που θα υποστούν τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης
  2. Συρρίκνωση του εισοδήματος: Η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας αναφέρει ότι οι πραγματικοί μισθοί έχουν σε μεγάλο βαθμό παραμείνει σταθεροί στις ανεπτυγμένες οικονομίες κατά την τελευταία δεκαετία, και έχουν μειωθεί σε συγκεκριμένες χώρες, που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
  3. Φαύλος κύκλος: Η μείωση των εισοδημάτων δημιουργεί μεγαλύτερη εξάρτηση από τις κοινωνικές δαπάνες του σε μια εποχή που πολλά ανεπτυγμένα κράτη προσπαθούν να περικόψει τις μελλοντικές δεσμεύσεις πρόνοιας. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι ένα στα τέσσερα άτομα στα 28 κράτη μέλη της ΕΕ διατρέχουν τον κίνδυνο της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα συστήματα γίνονται όλο και πιο βιώσιμα.

 

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

Προγράμματα ασφάλισης κατοικίας από την Generali

0

 

homemadewh

 

ΗOME Made: Το απόλυτο πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίας

Σε ποιους απευθύνεται: Σε ιδιοκτήτες μόνιμων και εξοχικών κατοικιών αλλά και ενοικιαστές παρέχοντάς τους ασύγκριτες παροχές και μία πλήρη γκάμα καλύψεων, σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος.

Προσφέρει:

Ευελιξία: Το ΗOME Made δίνει τη δυνατότητα επιλογής των καλύψεων για ένα απόλυτα προσωποιημένο πρόγραμμα.

Επιβραβεύσεις: Σε περίπτωση διατήρησης και άλλων ασφαλιστηρίων συμβολαίων, έγκαιρης εξόφλησης, ύπαρξης μέτρων ασφάλειας ή εναλλακτικών πηγών, η Generali επιβραβεύει τον ασφαλισμένο με επιπλέον εκπτώσεις.

Πλήρης κάλυψη:

  • Από πυρκαγιά, κλοπή/ ληστεία, φυσικά φαινόμενα, διαρροή, πυρκαγιά από δάσος, κεραυνό, έκρηξη από κάθε αιτία, κακόβουλες και τρομοκρατικές ενέργειες κ.α
  • Ασφαλίζει το περιεχόμενο της κατοικίας και εξωτερικά αντικείμενα (κάλυψη ηλεκτρικών εγκαταστάσεων και συσκευών, πισίνα, γκαράζ, πέργκολες, λέβητες κεντρικής θέρμανσης, ηλιακούς θερμοσίφωνες, ηλεκτρονικό εξοπλισμό, φωτοβολταϊκό σύστημα κ.α.).
  • Το περιεχόμενο ιδιαίτερης αξίας
  • Τις βελτιώσεις της οικοδομής που έγιναν με δαπάνες του ενοικιαστή
  • Καλύπτει αποκατάσταση υλικών ζημιών σε αξία αντικατάστασης με καινούργιο ακόμα και στον ρουχισμό.

Υλικές ζημιές στο περιεχόμενο που προκλήθηκαν από τυχαίο, αιφνίδιο και απρόβλεπτο γεγονός και πολλές επιπλέον παροχές.

 

homeStylewh

 HOME Style: Ασφάλιση κατοικίας προσιτή για όλους

Σε ποιους απευθύνεται: Σε δανειολήπτες και σε όσους θέλουν να εξασφαλίσουν ένα βασικό πακέτο καλύψεων για την οικοδομή και το περιεχόμενο της κύριας κατοικία, δίνοντας και τη δυνατότητα κάλυψης της δευτερεύουσας εξοχικής κατοικίας, χωρίς άλλες προϋποθέσεις.

 

Επιπλέον, διασφαλίζει την ελευθερία ανά πάσα στιγμή αναπροσαρμογής του προγράμματος ώστε να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Προσφέρει:

Πολλαπλές επιλογές: Μέσα από τρία διαφορετικά πακέτα καλύψεων, το HOME Style συνδυάζει την ελευθερία με την ανταγωνιστική τιμή.

Πλήρης κάλυψη από:

  • Πυρκαγιά
  • Κεραυνό
  • Έκρηξη από κάθε αιτία
  • Δόση στεγαστικού δανείου
  • Σεισμό
  • Φυσικά φαινόμενα

Πακέτο πολιτικών κινδύνων και πολλές επιπλέον παροχές.

 

 

 Ο ΌΜΙΛΟΣ GENERALI

Ο Όμιλος Generali είναι ένας κορυφαίος, παγκοσμίως, ασφαλιστικός οργανισμός με εγγεγραμμένα ασφάλιστρα για το 2014 που κυμαίνονται στα €70 δισεκατομμύρια. Με περισσότερους από 78.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, και 65 εκατομμύρια πελάτες σε πάνω από 60 χώρες, ο Όμιλος κατέχει ηγετικό ρόλο στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης και μία όλο και πιο σημαντική θέση στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και στην Ασία.

Κ. Παπαναστασόπουλος: Ο άνθρωπος των Logistics στο άρμα της CARGLASS®

0

Γνωστός στην αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο κύριος Κανάρης Παπαναστασόπουλος έχει δώσει το δικό του στίγμα σε διάφορα πρότζεκτ, συμβάλλοντας, από τις θέσεις ευθύνης που κατείχε, στην πρόοδο της επιχειρηματικότητας μέσα από την τεχνοκρατική σκοπιά της σωστής οργάνωσης.

Το διακεκριμένο στέλεχος με θητεία σε σημαντικές επιχειρήσεις, επιτυχή επαγγελματική πορεία, υψηλή εξειδίκευση στον τομέα των Logistics, και πλέον “ώριμη” εμπειρία , εδώ και τρείς μήνες ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου της CARGLASS® Ελλάδας. Σήμερα, βρίσκεται αντιμέτωπος με την δύσκολη αποστολή να ανεβάσει ακόμα υψηλότερα μια εταιρεία όπου ήδη βρίσκεται ψηλά. Η πορεία του στις επιχειρήσεις βιωματική, καθώς προέρχεται από οικογένεια με πολυετή και αποτελεσματική δράση στο επιχειρείν. Ο Άρης όπως τον αποκαλούν οι συνεργάτες του γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κυψέλη. Ο πατέρας του Αντώνης απόφοιτος του Πολυτεχνείου και η μητέρα του Μαρία με σπουδές παιδαγωγικής στην Αυστρία δημιούργησαν ευνοϊκό περιβάλλον για την γνωστική εξέλιξη του παιδιού τους. Ο Άρης τέλειωσε την Πρότυπη Σχολή Αναβρύτων. Ακολούθως εισήχθη στο Πολυτεχνείο της Πάτρας όπου και τελείωσε τη σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών.

Γυρνώντας στην Αθήνα εισήλθε δυναμικά στην οικογενειακή βιομηχανία έτοιμων ενδυμάτων την ΑΡΙΑΝ ΑΕ η οποία είχε κυρίως εξαγωγική δραστηριότητα. Στην επιχείρηση ασχολήθηκε με όλο το εύρος των εργασιών αποκτώντας έτσι μια πρακτική βασική εκπαίδευση στην λειτουργία μιας επιχείρησης. Σύντομα και λόγω της πτώσης των ελληνικών εξαγωγών, οι προοπτικές περιορίστηκαν οπότε και έκρινε πώς έπρεπε να αναζητήσει νέο προσανατολισμό. Προσλήφθηκε το 1998 στην μεγαλύτερη για την εποχή εταιρεία Logistics την ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ Α.Ε. όπου και έμεινε ως Διευθυντής Παραγωγής μέχρι το 2002. Η εμπειρία σημαντική αφού στο διάστημα της παραμονής του πολλαπλασιάστηκε ο αριθμός των πελατών οπότε και διογκώθηκαν οι απαιτήσεις ανταπόκρισης της εταιρείας. Αυτό σήμαινε ανάπτυξη υποδομών που θα μπορούσαν να διαχειριστούν τον όγκο της εργασίας, κάτι στο οποίο συντέλεσε η γνώση του κ. Παπαναστασόπουλου.

Ολοκληρώνοντας και εκεί την προσωπική του προσφορά αποφάσισε να κινηθεί στην ελεύθερη αγορά κάνοντας consulting σε διάφορες εταιρείες.Το 2004 ανέλαβε υπεύθυνος στη Διεύθυνση Ανταλλακτικών του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΑΡΑΚΑΚΗ. Εργάστηκε συστηματικά, συμβάλλοντας στην οργάνωση της Διεύθυνσης, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών και την ταχύτητα ανταπόκρισης των τεχνικών υποδομών. Το 2007 ο κ. Παπαναστασόπουλος ξεκίνησε τη πορεία του στην πολυεθνική εταιρεία CARGLASS® αναλαμβάνοντας την Διεύθυνση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Το έργο του ήταν να οργανώσει σωστά όλη την αλυσίδα εργασιών της εταιρείας: από την προμήθεια των κρύσταλλου έως και την διακίνηση τους πανελλαδικά . Η διαθεσιμότητα, η υψηλή ποιότητα και η άμεση εξυπηρέτηση αποτελούσαν τα βασικά συστατικά της οργάνωσης. Το πρότζεκτ πολύπλοκο αν σκεφτεί κανείς ότι μια μεγάλη εταιρεία όπως η CARGLASS®® πρέπει να έχει κωδικούς κρυστάλλων και επάρκεια για μοντέλα αυτοκινήτων μέχρι και 30 χρόνια πριν.

Συνέβαλε στην δημιουργία νέων κέντρων διανομής στην Ελλάδα, διασφάλισε την απρόσκοπτη διαχείριση 15 χιλιάδων κωδικών κρυστάλλων με ποσοστό διαθεσιμότητας άνω του 98,5% , και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα ανέλαβε το πρότζεκτ ανάπτυξης της CARGLASS® στην Τουρκία και την Κίνα και φυσικά συνέβαλλε στην βελτίωση της εφοδιαστικής τους αλυσίδας με την υψηλή ελληνική τεχνογνωσία. Σήμερα όπως αναφέρει «Η CARGLASS® στην Ελλάδα βρίσκεται πολύ υψηλά στην παγκόσμια κατάταξη, ξεπερνώντας πολλές και μεγάλες χώρες του Ομίλου Belron®. Όμως η πρόκληση βρίσκεται μπροστά. Τον Φεβρουάριο ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος έχοντας ως προτεραιότητα όπως αναφέρει και ο ίδιος: «Την προσήλωσή στη ασφάλεια των οδηγών. Η Carglass® διευρύνει συνεχώς την τεχνογνωσία της και βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Στόχος είναι να χτίζουμε αδιαλείπτως γνώση και να αναπτύσσουμε νέα εξειδικευμένα εργαλεία, ώστε να κυκλοφορούν με ασφάλεια στο δρόμο χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι μας εμπιστεύθηκαν, είτε από μόνοι τους, είτε μέσω της ασφαλιστικής τους εταιρίας».

Η επαλήθευση των προθέσεων απαιτεί και νέα καταστήματα στην χώρα, και νέους συνεργάτες και νέα συστήματα για τα οποία ο κ. Παπαναστασόπουλος θέτει το δικό του προσωπικό στοίχημα. Αρωγός στην προσπάθειά του είναι σίγουρα η υψηλή τεχνογνωσία της μητρικής εταιρείας Belron®, το κέντρο ερευνών που διαθέτει (Belron® Technical) , και η μεθοδολογία που αναπτύσσει ανάγοντας την τοποθέτηση των κρυστάλλων σε επιστήμη.

* ΚΑΝΑΡΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, Διευθύνων Σύμβουλος CARGLASS® Ελλάδας

Πηγή: Περιοδικό Insurance World (τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου)

«Ανεβαίνουν» οι προμήθειες  

0

‘- Τρόπους να διευρύνουν πελατολόγια και εργασίες αναζητούν οι ασφαλιστικές εταιρείες (ελληνικές και ξένες) μετά τον αυξημένο ανταγωνισμό και την κόντρα στο Internet που καθήλωσε τα περιθώρια κέρδους

– Στη στρατηγική που ακολουθείται οι διοικήσεις ποντάρουν στη δυναμική της διαμεσολάβησης και οι εταιρείες αυξάνουν και πάλι τις προμήθειες προς τους διαμεσολαβούντες.

– Κατά την περίοδο 2009-2013 είχαμε την καθίζηση της μέσης προμήθειας προς μεσίτες και πράκτορες κάτω από το 20% ενώ από πέρυσι έχουν σταδιακά αρχίσει να αυξάνονται και σε αρκετές περιπτώσεις πλησιάζουν το 25% όπως ήταν παλιά.

– Από την άλλη επικρατεί προβληματισμός όσον αφορά τις εξελίξεις στις συντάξεις και στην υγεία

– Καθώς το κενό που αφήνει το δημόσιο σύστημα δημιουργεί ευκαιρίες για την ιδιωτική ασφάλιση που δεν πρέπει να χαθούν

– Το πρόβλημα είναι πλέον ότι αυτοί που πλήττονται στο συνταξιοδοτικό δεν έχουν πλέον τα εισοδήματα (ενδεχομένως ούτε την κατάλληλη ηλικία) για να προστρέξουν στην ιδιωτική ασφάλιση.

– Στο σημείο αυτό θα πρέπει και οι επικεφαλής των εταιρειών να καταλάβουν ότι δεν μπορείς από έναν άνεργο 30άρη να ζητάς κάθε μήνα 100 ευρώ.

– Κάποια στιγμή πρέπει να δημιουργήσουν και αντίστοιχα (χαμηλού κόστους) προϊόντα με δικλείδες ασφαλείας που ανοίγουν και θα κλείνουν ανάλογα με τις εισοδηματικές ανάγκες και ικανότητες.

 

OAEE: Νέα παράταση καταβολής εισφορών και δόσεων

0

Nέα παράταση καταβολής εισφορών και δόσεων, έως 30/9/2015  έδωσε ο OAEE στους οφειλέτες του αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας καθώς και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν λόγω των capital controls.

 

Στη νέα παράταση πληρωμής εντάσσονται:

  • Εισφορές 3ου διμήνου 2015.
  • Μηνιαίες δόσεις ρυθμίσεων Ιουλίου και Αυγούστου που εξοφλούνται με άμεση χρέωση τραπεζικού λογαριασμού (Θα καταβληθούν με τις ροές Σεπτεμβρίου).
  • Διμηνιαίες δόσεις της 31/7/2015 παλαιότερων ρυθμίσεων.
  • 1η δόση ρύθμισης εφόσον η αίτηση για ρύθμιση έχει υποβληθεί κατά το χρονικό διάστημα 22/6/2015 – 31/7/2015.
  • 1η δόση μετάπτωσης προσωρινού διακανονισμού Ν.3943/2011 στη νέα ρύθμιση.

 

Με την παράταση της προθεσμίας πληρωμής εισφορών και δόσεων παρέχεται σε ασφαλισμένους – οφειλέτες νέα δυνατότητα διατήρησης  των ευεργετημάτων και δικαιωμάτων (ρύθμιση, κατάταξη σε κατώτερη κατηγορία, ασφαλιστική ικανότητα, ενημερότητα κλπ), με την προϋπόθεση της καταβολής των απαιτούμενων ποσών έως τη νέα προθεσμία.

Στη δημόσια διαβούλευση η τιμολόγηση νέων φαρμάκων

0

της Βασιλικής Αγγουρίδη

Πρόσω ολοταχώς με την τιμολόγηση νέων φαρμακευτικών σκευασμάτων που εκκρεμούν προχωράει ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ).

Οι Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις ξεκινούν νέο γύρο «επισκέψεων» στα γραφεία του ΕΟΦ προκειμένου να διατυπώσουν παρατηρήσεις και καταθέσουν συμπληρωματικά στοιχεία για την τιμολόγηση 149 νέων σκευασμάτων.

Πρόκειται κυρίως για νέες μορφές φαρμάκων και δευτερευόντως για νέες δραστικές ουσίες και βιοϊσοδύναμα, βάσει αιτήσεων που κατατέθηκαν από τους ΚΑΚ τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Στο πλαίσιο της τιμολόγησης και της «τετ-α-τετ» διαβούλευσης, οι Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις που το επιθυμούν θα παρουσιαστούν ενώπιον των αρμόδιων υπηρεσιών στην αίθουσα του ΔΣ του ΕΟΦ για να διατυπώσουν παρατηρήσεις, να υποστηρίξουν τεκμηριωμένα τις θέσεις τους ή να καταθέσουν συμπληρωματικά στοιχεία.

Οι διαβούλευση γίνεται επί των προτάσεων που ανήρτησε το Τμήμα Τιμολόγησης του Οργανισμού (επισυνάπτεται) για τα συγκεκριμένα προϊόντα και κατά τη διάρκεια της οποίας θα συζητηθούν και τα προβλήματα που μπορεί να έχουν προκύψει από την εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας στην τιμολόγηση.

Μετά την επεξεργασία των προτάσεων και παρατηρήσεων σας, θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΕΟΦ η τελική πρόταση του προς το Υπουργείο Υγείας για τα προϊόντα του Καταλόγου.

Το δελτίο τιμών νέων φαρμάκων που θα εκδοθεί θα είναι συμπληρωματικό στο ισχύον και, όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς στο Virus, αν υπάρξει νέα γενική ανακοστολόγηση σύντομα, τα εν λόγω σκευάσματα θα ενταχθούν ως έχει, χωρίς επανεξέταση.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό σήμερα Πέμπτη από το πρωί ο ΕΟΦ δέχεται KAK κατά αλφαβητική σειρά από Α έως και F (Λατινικοί και Ελληνικοί Χαρακτήρες).

Αύριο Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. τους ΚΑΚ κατά αλφαβητική σειρά από G έως και Μ και τη Δευτέρα, από τις 10.00 π.μ. τους ΚΑΚ από Ν έως και Ζ/Ω (Λατινικοί και Ελληνικοί Χαρακτήρες).

 

Πηγή: virus.com.gr