back to top
9.9 C
Athens
Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1776

Νέα απόφαση για την επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβητών

0

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως η νέα απόφαση σχετικά με την επανεκπαίδευση και την επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ

 

Νέα απόφαση για την επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβητών

0

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως η νέα απόφαση σχετικά με την επανεκπαίδευση και την επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ

 

Εθνική Ασφαλιστική: Χριστουγεννιάτικο Bazaar για το Χαμόγελο του Παιδιού

0

Εθνική Ασφαλιστική: Χριστουγεννιάτικο Bazaar για το Χαμόγελο του Παιδιού
Χριστουγεννιάτικο Bazaar του οργανισμού το «Χαμόγελο του Παιδιού», φιλοξένησε η Εθνική Ασφαλιστική στα κεντρικά της γραφεία, καταδεικνύοντας και με τον τρόπο αυτό την αμέριστη συμπαράστασή της στο σκοπό και την αποστολή του.

Οι εργαζόμενοι της εταιρίας, όπως άλλωστε γίνεται σε κάθε φορά παρόμοια περίπτωση, αγκάλιασαν με ευαισθησία την πρωτοβουλία αυτή, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στην προσπάθεια που καταβάλλεται για να μη σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη των παιδιών, στα οποία η ζωή έχει δείξει το πιο σκληρό πρόσωπό της.

Σε όλη τη διάρκεια των 124 ετών λειτουργίας της η Εθνική Ασφαλιστική υπήρξε πάντα ενεργό μέλος της κοινωνίας, παραμένοντας αρωγός σε δράσεις που αναπτύσσονται με στόχο την υποστήριξη όσων χρήζουν βοήθειας και φροντίδας. Ειδικά στις παρούσες συνθήκες, πιστεύει ότι είναι υποχρέωση όλων η στήριξη ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων όπως είναι τα παιδιά. Γιατί όλα τα παιδιά δικαιούνται ένα φωτεινό μέλλον.

Τα χρέη ξεκαθαρίζονται

0

‘- Ακόμα κάποιοι καθυστερούν να προσαρμοστούν στα όσα επιτάσσει η Solvency και ακροβατούν στον γκρεμό καθώς στη συνέχεια (επόμενο τρίμηνο) οι απαιτήσεις θα είναι μεγάλες, και τα “όσα δεν έγιναν” μαζί με όσα “πρέπει να γίνουν” θα τους πνίξουν και δε θα τα βγάλουν πέρα.

– Το μήνυμα είναι σαφές και ο επόπτης στο πλευρό τους οπότε η ευθύνη ανήκει στους σήμερα πρόθυμους αλλά τελικά αμελείς.

– Καθυστέρηση εντοπίζεται και στις οφειλές. Κάποιοι δυστυχώς (για όλους) συνεχίζουν χρωστούν και είτε θα τα δώσουν είτε θα ξεκαθαρίσουν στους δανειστές ότι δε μπορούν οπότε και θα βρεθεί άλλη λύση.

– Τα χρέη αν δεν πληρωθούν θα πρέπει να ξεχαστούν και να καλυφθεί το έλλειμμα. Οι άλλες εναλλακτικές επιλογές μάλλον ανοίγουν νέες πληγές..

– Και επιπλέον θέλει και ξεκαθάρισμα και επιτελικές αποφάσεις σε πολλά επίπεδα, κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητό.

– Και γενικά ο κανόνας είναι απλός οι κινήσεις που γίνονται πρέπει να είναι μετρήσιμες και να αποδίδουν.

– Όσο για το μέτρημα σίγουρα δεν πρέπει να περάσει και πολύς χρόνος. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.

– Πόσα φέρνεις στο Ταμείο και είναι πραγματικά; Διότι τα άϋλα ευρώ είναι εύκολα…

Ν. Γκουζέλος-Autoglassfit: Tailor made συνεργασίες με την ασφαλιστική αγορά

0

[starbox]

 

Στην ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και τη διεύρυνση του μεριδίου της στοχεύει η Autoglassfit, μέσα από σειρά ενεργειών οι οποίες θα αναβαθμίσουν περαιτέρω τις υπηρεσίες που παρέχει σε ασφαλιστικές εταιρείες και ιδιώτες.

Όπως αναφέρει ο κ. Νικόλαος Γκουζέλος, Γενικός Διευθυντής της Autoglassfit, η φιλοσοφία της εταιρείας εστιάζεται στη διαμόρφωση tailor made προτάσεων στη συνεργασίες της με την ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα η διοίκηση της Autoglassfit προσανατολίζεται στη βελτίωση των συστημάτων της μέσω της αυτοματοποίησης στη διαχείριση των εργασιών της και τη συνεχή επένδυση στον τομέα της εκπαίδευσης των εργαζομένων και των συνεργατών της.

1. Από πότε δραστηριοποιείται η εταιρεία σας στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων; (Πείτε μας δυο λόγια για την ιστορία της)

Η Autoglassfit Α.Ε. συστάθηκε το 2012 αποτελεί όμως την εξέλιξη δύο ενεργών συνιστωσών της αγοράς με την μακροβιότερη παρουσία στη θραύση κρυστάλλων. Του ‘Παραγωγικού & Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Τεχνιτών Κρυστάλλων Οχημάτων Ελλάδας’ αλλά και του ‘Πανελλήνιου Σωματείου Τοποθετητών Κρυστάλλων Οχημάτων’. Είμαστε μια αμιγώς ελληνική εταιρία με ευρωπαϊκό προφίλ. Πρόκειται για το μοναδικό μέλος από την ελληνική αγορά που συμμετέχει στο Automotive Glass Europe (www.automotiveglasseurope.com ) την ευρωπαϊκή ομοσπονδία εταιριών με δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, με παρουσία σε 13 χώρες, 1.200 καταστήματα, 1.600 κινητές μονάδες και 7.000 εξειδικευμένους τεχνίτες, εξυπηρετώντας πάνω από 4.000 ζημιές την ημέρα.

Εισάγουμε και εμπορευόμαστε κρύσταλλα οχημάτων με κύριους αποθηκευτικούς χώρους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, με το νέο όνομα Glassfit®. Σταδιακά, όλοι οι σταθμοί μεταλλάσσονται σε καταστήματα σύγχρονων προδιαγραφών με πελατοκεντρική προσέγγιση και διεθνή πρότυπα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την πολυετή εμπειρία και γνώση των επισκευαστών & τοποθετητών κρυστάλλων.
Στους σταθμούς της Glassfit® καθημερινά επισκευάζονται και τοποθετούνται κρύσταλλα αυτοκινήτων, λεωφορείων, πούλμαν, φορτηγών, τρακτέρ, μηχανημάτων έργων καθώς και τρένων, σκαφών και αεροπλάνων. Οι σταθμοί διαθέτουν επίσης κινητές μονάδες (εξοπλισμένα αυτοκίνητα) τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές.

Η διαχείριση των ζημιών γίνεται κεντρικά είτε ο πελάτης επισκεφθεί ένα από τα καταστήματά μας πρώτα είτε καλώντας από σταθερό χωρίς χρέωση το 800 11 800 20 ή το 210 55 74 400. Εναλλακτικά, μπορεί να συμπληρώσει τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα μας www.glassfit.gr και θα επιβεβαιώσουμε το ραντεβού τηλεφωνικά ή και ηλεκτρονικά.

2. Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχετε προς τον καταναλωτή;

Οι κύριες εργασίες μας είναι :
• Επισκευή παρμπρίζ & αντικατάσταση παρμπρίζ
• Αντικατάσταση πλαϊνών κρυστάλλων και φινιστρινιών
• Αντικατάσταση οπίσθιων κρυστάλλων
• Αντικατάσταση γυάλινων οροφών και ηλιοροφών
• Αλλαγή – Επισκευή γρύλων (αναβατόρια) παραθύρων (ηλεκτρικά – μηχανικά)
• Αλλαγές καθρεπτών και ανταλλακτικά κρύσταλλα καθρεπτών
• Εφαρμογή προστασίας anti-rain
• Εμπορία και τοποθέτηση υαλοκαθαριστήρων και ανταλλακτικά λάστιχα
• Εμπορία και τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
• Αλλαγές ελαστικών παρεμβυσμάτων αμαξώματος
• Εμπορία και τοποθέτηση αμορτισέρ ανοιγόμενων κρυστάλλων
• Καθαρισμός φανών (φανάρια)
Επιπλέον, η αποκατάσταση μιας ζημιάς θραύσης κρυστάλλου είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί επί τόπου (on site) με την βοήθεια των ειδικά εξοπλισμένων κινητών μονάδων.
3. Είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές που έρχονται σε εσάς;

Η ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη σημαίνει για μας αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Δουλεύουμε καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση και υιοθετούμε νέες πρακτικές ώστε κάθε συνδιαλλαγή με την εταιρία μας να αποτελεί μια ευχάριστη εμπειρία.

Τα αποτελέσματα των σχετικών περιοδικών ερευνών που διεξάγουμε, δικαιώνουν την προσπάθεια που καταβάλουμε και μας οδηγούν στη σχεδίαση των βελτιώσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Θα πρέπει εδώ να αναφέρω ότι εκεί που η θετική αξιολόγηση των πελατών αγγίζει σχεδόν το 100% , είναι στα καταστήματα εκτός Αθηνών. Η ‘προσωποποιημένη’ εξυπηρέτηση στην επαρχία αλλά και τη Θεσσαλονίκη σε συνάρτηση με την πολυετή παρουσία των συνεργατών μας στη τοπική κοινωνία, επιτυγχάνει τη υψηλότερη βαθμολογία.

Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης ενισχύεται και από το γεγονός ότι εξυπηρετούμε πάνω από το 50% των περιστατικών ζημιών αυθημερόν, αποτέλεσμα της προηγμένης σχεδίασης του μηχανισμού διαχείρισης ζημιών αλλά και του αυξημένου stock που διατηρούν οι συνεργάτες μας

4. Είναι σημαντική η εκπαίδευση στην επισκευή και την αντικατάσταση των κρυστάλλων;

Πιστεύω ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι ένα ‘ζωντανό’ κομμάτι της λειτουργίας μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών. Πολύ περισσότερο στον κλάδο μας που οι εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις έχουν άμεση σχέση με την ταχύτητα αποκατάστασης της ζημιάς, την αντοχή της επισκευής ή της εφαρμογής αλλά και την διάρκεια.

Σε κάθε τεχνικό – τεχνολογικό τομέα, οι εξελίξεις συνήθως ξεκινούν από τη διεθνή αγορά και υιοθετούνται (αναλόγως συνθηκών) σε τοπικό επίπεδο. Είναι σημαντικό λοιπόν να υπάρχει πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τις νέες τάσεις (υλικά, εργαλεία, τεχνικές εφαρμογής κ.α.) ώστε να μπορούν να αξιολογηθούν και να εφαρμοστούν με στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Η Autoglassfit, μέλος του Automotive Glass Europe, συμμετέχει ενεργά στις διεθνείς εξελίξεις και φροντίζει να ενημερώνει τακτικά το δίκτυο των συνεργατών της με τεχνικά σεμινάρια. Σε εξέλιξη βρίσκεται και η πιστοποίηση όλων των τεχνικών μας από αναγνωρισμένο διεθνή οργανισμό που εξειδικεύεται στην αυτοκινητοβιομηχανία.

5. Πως μπορείτε να βοηθήσετε τις ασφαλιστικές εταιρείες ως συνεργάτες;

Θα μπορούσα με σιγουριά να πω ότι είμαστε μια νέα ανερχόμενη δύναμη στην αγορά. Η Autoglassfit αποδεδειγμένα παρέχει, με διαφάνεια, ολοκληρωμένη πρόταση συνεργασίας στην ασφαλιστική αγορά με άκρως ανταγωνιστικούς όρους. Σίγουρα, το οικονομικό μέρος αλλά και οι παροχές προς τους πελάτες είναι σημαντικά κριτήρια για την σύναψη μιας τέτοιας συμφωνίας. Αρκούν όμως ;

Η εταιρία μας θα έλεγα ότι έχει διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Αν θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω με μια λέξη, θα έλεγα ‘ευέλικτη’.
Ευέλικτη στην διαμόρφωση διαφοροποιημένων tailor made προτάσεων που προσθέτουν αξία στις συνεργασίες μας με τις ασφαλιστικές εταιρίες και συγχρόνως παροχή καινοτόμων υπηρεσιών & προϊόντων που εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους πελάτες.
Εφαρμογές αυτής της ‘ευελιξίας’ θα παρουσιαστούν στην αγορά τους επόμενους μήνες.

6. Με ποιες εταιρείες της αγοράς συνεργάζεστε;

Η εταιρία μας και το δίκτυο καταστημάτων Glassfit® συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται κάποιες σημαντικές συμφωνίες

7. Πόσους σταθμούς έχει το δίκτυο σας;

Σήμερα, οι πελάτες μας μπορούν να εξυπηρετηθούν σε περισσότερα από 125 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ μέχρι το τέλους του έτους οι σταθμοί εξυπηρέτησης θα είναι 140.

8. Ποια είναι τα σχέδια σας για τον επόμενο χρόνο;

Προτεραιότητα για μας είναι η ολοκλήρωση της ανακαίνισης των καταστημάτων Glassfit® με νέα σύγχρονα λειτουργικά στάνταρντ, η πιστοποίηση του συνόλου των τεχνιτών μας αλλά και η ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού της εταιρίας μας.

Έχουμε ακόμα προγραμματίσει την αναβάθμιση του μηχανογραφικού μας συστήματος με στόχο την περαιτέρω αυτοματοποίηση της διαχείρισης εργασιών αλλά και την ακόμα ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Το 2015 στόχος μας είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς, με βάση πάντα τις συνθήκες που θα επικρατούν.

9. Πως εξελίχθηκε το 2014 από άποψη μεγεθών για την εταιρεία;

Ο κλάδος της θραύσης κρυστάλλων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τις πτωτικές τάσεις της αγοράς αυτοκινήτου και τις συνέπειες της συνεχιζόμενης κρίσης.

Η συρρίκνωση του συνολικού στόλου οχημάτων, ο περιορισμός των μετακινήσεων, η ακινητοποίηση οχημάτων (παράδοση πινακίδων) καθώς και τα ανασφάλιστα, θα επηρεάσουν κατά ένα μεγάλο μέρος τα αποτελέσματα της χρήσης του 2014.

Ως Autoglassfit, είμαστε ευχαριστημένοι τόσο από την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων του 2014 όσο και από τις δομικές αλλαγές που πραγματοποιήσαμε για να στηρίξουμε την παραγωγή του 2015

Φέσι βάζει το ΕΣΥ στον ΕΟΠΥΥ!

0

Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές κλινικές, που χρέωναν στον ΕΟΠΥΥ, περιττές εξετάσεις, υλικά και νοσηλείες. Το ίδιο κάνει και το ΕΣΥ! Έρευνα που διεξάγεται για λογαριασμό του Ταμείου Υγείας Προσωπικού Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ), δείχνει ότι οι περιττές χρεώσεις φθάνουν το 20%…

Η έρευνα ξεκίνησε το 2012 με πρωτοβουλία του προέδρου του ΤΥΠΕΤ κ. Ν. Κήπου. Το εν λόγω ταμείο είναι αυτοδιαχειριζόμενο και αποφάσισε να συμπεριφερθεί όπως και οι ιδιωτικές, ασφαλιστικές εταιρείες.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Το έργο εκπαίδευσης των διαμεσολαβούντων από το ΕΣΠΑ αναλαμβάνει το ΕΙΑΣ

0
ο Πρόεδρος της International Life Α.Ε.Α.Ζ. και Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς, κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος

Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ στις 11 Δεκεμβρίου 2014, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος ενημέρωσε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την ανάθεση στο ΕΙΑΣ έργου του ΕΣΠΑ 2007-2013 για την εκπαίδευση/επανεκπαίδευση των διαμεσολαβούντων στις οκτώ Περιφέρειες Σύγκλισης της χώρας (Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ιόνιοι Νήσοι, Βόρειο Αιγαίο, Θεσσαλία, Ήπειρος, Κρήτη, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη). Το πρώτο μέρος του προγράμματος αφορά στην εκπαίδευση/επανεκπαίδευση των υφιστάμενων διαμεσολαβούντων, ενώ το δεύτερο μέρος αφορά στην προσέλκυση νέων πτυχιούχων Πανεπιστημίων για την ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
1. Με την υλοποίηση της Προτεινόμενης Πράξης επιτυγχάνεται η αναβάθμιση των προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς της Χώρας, μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης όσων έχουν ήδη εκπαιδευτεί στο παρελθόν και είναι κάτοχοι Πιστοποιητικού Επιπέδου Α’, Β΄ και Γ’, με τη χρήση Πλατφόρμας Τηλεκπαίδευσης. Η εκπαίδευση/ επανεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να εξασφαλίσουν την απαραίτητη γνωστική επάρκεια για την απόκτηση της Πιστοποίησης Επιπέδου Δ’, κατόπιν εξετάσεων που διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:
• η εκπαίδευση α) περίπου 2.000 Ασφαλιστικών Συμβούλων (κάτοχοι Πιστοποιητικού επιπέδου Α’) και β) περίπου 1.250 Ασφαλιστικών Πρακτόρων (κάτοχοι Πιστοποιητικού επιπέδου Β’), ώστε να εξασφαλίσουν τη γνωστική επάρκεια για την απόκτηση της Πιστοποίησης επιπέδου Δ’, στα επόμενα δύο χρόνια, κατόπιν εξετάσεων που θα διενεργήσει η Τράπεζα της Ελλάδος.
• η εκπαίδευση περίπου 3.500 Ασφαλιστικών Συμβούλων και Πρακτόρων με σεμινάρια ασφαλιστικής εκπαίδευσης με στόχο την ανά 5ετία επαναπιστοποίηση γνώσεων, ώστε να εξασφαλίσουν τα Πιστοποιητικά Γνώσεων σύμφωνα με όσα ορίζει η πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.

2. Το δεύτερο μέρος του προγράμματος αφορά στην εκπαίδευση περίπου 1.000 πτυχιούχων Πανεπιστημίων και 1.000 αποφοίτων Λυκείου, με σκοπό την ένταξή τους στην ασφαλιστική αγορά. Επίσης, για τους απόφοιτους Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων έως 29 ετών που θα ολοκληρώσουν την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση/ επανεκπαίδευση προβλέπεται:
• η ενίσχυση και η στήριξη της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας με την συμμετοχή τους σε Πρακτική Άσκηση διάρκειας δύο (2) μηνών σε επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου, με μηνιαία αμοιβή 400 ευρώ, και
• η ανάπτυξη του επιχειρηματικού τους πνεύματος, με την υλοποίηση Δράσεων Συμβουλευτικής (mentoring), δεδομένου ότι στον κλάδο τους θα απασχολούνται κυρίως ως «αυτοαπασχολούμενοι» και όχι ως στελέχη ασφαλιστικών εταιριών σε διοικητικές θέσεις.

Το έργο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2015.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ ανέφερε ότι: α) με το εν λόγω έργο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον της Πολιτείας για την δραστική αναβάθμιση του στελεχιακού δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς, ενόψει των αναμενόμενων θετικών εξελίξεων στο ισοζύγιο μεταξύ ιδιωτικής και κοινωνικής ασφάλισης και β) το ΕΙΑΣ αποκτά μια μόνιμη τεχνολογική υποδομή (Διαδικτυακή Πύλη και Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης), που θα αναβαθμίσει δραστικά την δυνατότητα παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε πανελλαδική κλίμακα.

Στόχος της διοίκησης του ΕΙΑΣ είναι η επέκταση των εν λόγω προγραμμάτων και στις υπόλοιπες πέντε Περιφέρειες της χώρας, με έργο-γέφυρα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020.

Το έργο εκπαίδευσης των διαμεσολαβούντων από το ΕΣΠΑ αναλαμβάνει το ΕΙΑΣ

0
ο Πρόεδρος της International Life Α.Ε.Α.Ζ. και Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς, κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος

Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ στις 11 Δεκεμβρίου 2014, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος ενημέρωσε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την ανάθεση στο ΕΙΑΣ έργου του ΕΣΠΑ 2007-2013 για την εκπαίδευση/επανεκπαίδευση των διαμεσολαβούντων στις οκτώ Περιφέρειες Σύγκλισης της χώρας (Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ιόνιοι Νήσοι, Βόρειο Αιγαίο, Θεσσαλία, Ήπειρος, Κρήτη, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη). Το πρώτο μέρος του προγράμματος αφορά στην εκπαίδευση/επανεκπαίδευση των υφιστάμενων διαμεσολαβούντων, ενώ το δεύτερο μέρος αφορά στην προσέλκυση νέων πτυχιούχων Πανεπιστημίων για την ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
1. Με την υλοποίηση της Προτεινόμενης Πράξης επιτυγχάνεται η αναβάθμιση των προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς της Χώρας, μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης όσων έχουν ήδη εκπαιδευτεί στο παρελθόν και είναι κάτοχοι Πιστοποιητικού Επιπέδου Α’, Β΄ και Γ’, με τη χρήση Πλατφόρμας Τηλεκπαίδευσης. Η εκπαίδευση/ επανεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να εξασφαλίσουν την απαραίτητη γνωστική επάρκεια για την απόκτηση της Πιστοποίησης Επιπέδου Δ’, κατόπιν εξετάσεων που διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:
• η εκπαίδευση α) περίπου 2.000 Ασφαλιστικών Συμβούλων (κάτοχοι Πιστοποιητικού επιπέδου Α’) και β) περίπου 1.250 Ασφαλιστικών Πρακτόρων (κάτοχοι Πιστοποιητικού επιπέδου Β’), ώστε να εξασφαλίσουν τη γνωστική επάρκεια για την απόκτηση της Πιστοποίησης επιπέδου Δ’, στα επόμενα δύο χρόνια, κατόπιν εξετάσεων που θα διενεργήσει η Τράπεζα της Ελλάδος.
• η εκπαίδευση περίπου 3.500 Ασφαλιστικών Συμβούλων και Πρακτόρων με σεμινάρια ασφαλιστικής εκπαίδευσης με στόχο την ανά 5ετία επαναπιστοποίηση γνώσεων, ώστε να εξασφαλίσουν τα Πιστοποιητικά Γνώσεων σύμφωνα με όσα ορίζει η πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.

2. Το δεύτερο μέρος του προγράμματος αφορά στην εκπαίδευση περίπου 1.000 πτυχιούχων Πανεπιστημίων και 1.000 αποφοίτων Λυκείου, με σκοπό την ένταξή τους στην ασφαλιστική αγορά. Επίσης, για τους απόφοιτους Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων έως 29 ετών που θα ολοκληρώσουν την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση/ επανεκπαίδευση προβλέπεται:
• η ενίσχυση και η στήριξη της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας με την συμμετοχή τους σε Πρακτική Άσκηση διάρκειας δύο (2) μηνών σε επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου, με μηνιαία αμοιβή 400 ευρώ, και
• η ανάπτυξη του επιχειρηματικού τους πνεύματος, με την υλοποίηση Δράσεων Συμβουλευτικής (mentoring), δεδομένου ότι στον κλάδο τους θα απασχολούνται κυρίως ως «αυτοαπασχολούμενοι» και όχι ως στελέχη ασφαλιστικών εταιριών σε διοικητικές θέσεις.

Το έργο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2015.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΙΑΣ ανέφερε ότι: α) με το εν λόγω έργο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον της Πολιτείας για την δραστική αναβάθμιση του στελεχιακού δυναμικού της ασφαλιστικής αγοράς, ενόψει των αναμενόμενων θετικών εξελίξεων στο ισοζύγιο μεταξύ ιδιωτικής και κοινωνικής ασφάλισης και β) το ΕΙΑΣ αποκτά μια μόνιμη τεχνολογική υποδομή (Διαδικτυακή Πύλη και Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης), που θα αναβαθμίσει δραστικά την δυνατότητα παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε πανελλαδική κλίμακα.

Στόχος της διοίκησης του ΕΙΑΣ είναι η επέκταση των εν λόγω προγραμμάτων και στις υπόλοιπες πέντε Περιφέρειες της χώρας, με έργο-γέφυρα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική συμμετείχε στο συνέδριο του LIMRA

0

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική, ως ενεργό μέλος της LIMRA, συμμετείχε στο 11ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΖΩΗΣ, που διοργάνωσε με επιτυχία η Ελλαδοκυπριακή Επιτροπή LIMRA στο συνεδριακό κέντρο Monte Caputo στη Λεμεσό της Κύπρου, την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014. Η Εταιρεία συμμετείχε με αντιπροσωπεία 15 συνολικά Συνεργατών του Εταιρικού Δικτύου της: τους κορυφαίους Ασφαλιστικούς Συμβούλους που βραβεύτηκαν για τις επιδόσεις τους για τη 2ετία 2012 – 2013 καθώς επίσης και επίλεκτους Συντονιστές.
Το μήνυμα του Συνεδρίου ήταν ¨ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ¨. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ομιλίες από σημαντικούς ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς και όχι μόνο, οι οποίοι επισήμαναν τις ευκαιρίες που αναδεικνύονται από την παρούσα οικονομική συγκυρία, τόσο στην Κυπριακή όσο και την Ελληνική αγορά.
Κορυφαία στιγμή του Συνεδρίου αποτέλεσε η βράβευση των πρώτων συνεργατών των Εταιρειών – μελών της LIMRA. Εκ μέρους της ΑΤΕ Ασφαλιστικής βραβεύτηκαν οι Α.Σ.: Σπύρος Σεργιάννης, Νίκος Βάντζος, Άννα Ζουρνατζίδου, Πηνελόπη Αρνίδου, Αντιγόνη Γκαναβία, Παναγιώτα Ζωγραφάκη και Στέλιος Ουζούνογλου. Τα βραβεία στους κορυφαίους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της ΑΤΕ Ασφαλιστικής απένειμε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας κος Ιορδάνης Χατζηιωσήφ, ο οποίος παρακολούθησε το πρόγραμμα των εργασιών του Συνεδρίου στο σύνολό του. Στο περιθώριο των εργασιών του Συνεδρίου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με συναδέλφους τους από της Εταιρείες – μέλη της LIMRA στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Η οργάνωση του Συνεδρίου ήταν κατά γενική ομολογία υποδειγματική. Επικεφαλής της αντιπροσωπείας των Συνεργατών της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στο Συνέδριο ήταν ο Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου και μέλος της Ελλαδοκυπριακής Επιτροπής LIMRA κος Ιωάννης Παπουτσάς.

Βράβευση της MetLife στο συνέδριο «η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας»

0

Η MetLife βραβεύτηκε για τα 50 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της στην Ελλάδα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο πλαίσιο του Συνεδρίου του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου «η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας». Το Συνέδριο, που διοργανώθηκε για 25η συνεχή χρονιά, αποτελεί πλέον θεσμό στην Ελλάδα, προσελκύοντας εκπροσώπους από την πολιτική, οικονομική, επιχειρηματική και δημοσιογραφική κοινότητα.

Το τιμητικό βραβείο στην MetLife απένειμε ο Πρέσβης των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα, κ. David D. Pearce, ενώ η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Πρωθυπουργού της χώρας, κ. Αντώνη Σαμαρά.

Κατά την παραλαβή του βραβείου, ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife στην Ελλάδα, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ευχαριστώ πολύ το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο για την τιμητική βράβευση της MetLife με αφορμή την συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της στην Ελλάδα, 50 χρόνων ηγετικής παρουσίασης και προσφοράς στην Ελληνική Οικονομία και στον έλληνα καταναλωτή. Η τιμητική αυτή βράβευση ανήκει στους ανθρώπους της MetLife, οι οποίοι με τη συστηματική τους δουλειά όλα αυτά τα χρόνια έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων και την εκτίμηση της αγοράς».

Η MetLife είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας. Μέσα από μια ευρεία γκάμα σύγχρονων και ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.