Σε σημαντικές αναπροσαρμογές του τιμολογίου της στον κλάδο αυτοκινήτου προχώρησε από την 1η Φεβρουαρίου 2016 η ΑΧΑ Ασφαλιστική, συνεχίζοντας να επιβραβεύει στοχευμένα τους ασφαλισμένους της, μετά την παροχή σημαντικών εκπτώσεων σε πιστούς πελάτες της ή σε πελάτες που διανύουν λίγα χιλιόμετρα ετησίως.
Αυτή τη φορά, λοιπόν, η ΑΧΑ προχωρά σε μείωση ασφαλίστρων για οδηγούς ιδιωτικών οχημάτων που δεν έχουν ιστορικό ζημιών τα τελευταία 3 χρόνια, για οδηγούς που ανήκουν στην ηλικιακή κλίμακα μεταξύ 40 και 69 ετών, αλλά και για οδηγούς που είναι κάτοικοι ΒΑ Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος), Μακεδονίας και Θράκης (Γρεβενά, Καστοριά, Πέλλα, Κιλκίς, Έβρος, Ροδόπη), Ηπείρου (Θεσπρωτία, Άρτα, Πρέβεζα), Πελοποννήσου (Αρκαδία, Ηλεία), Θεσσαλίας (Τρίκαλα, Καρδίτσα). Το νέο μειωμένο τιμολόγιο ισχύει για τα αντίστοιχα οχήματα που είναι ασφαλισμένα με το πρόγραμμα AXA Flexi.
Παράλληλα, η εταιρεία διασφαλίζει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη που παρέχει σε περίπτωση ατυχήματος, στην ευέλικτη, άμεση και προστατευμένη ψηφιακή διαχείριση συμβολαίων από τους πελάτες της, καθώς και στην ευελιξία πληρωμής ασφαλίστρων (μηνιαίες άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, web banking, πάγιες εντολές), δεδομένων μάλιστα των σημερινών οικονομικών δυσχερειών.
Η ΑΧΑ, η μεγαλύτερη ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως, διεκδικεί δυναμικά την προτίμηση των ασφαλισμένων της μαζί με τους συνεργάτες της, διαχρονικούς πρεσβευτές της πελατοκεντρικής στρατηγικής της.
“Μποναμάς” για τους ασφαλιστικούς ομίλους και ιδίως σε αυτούς που εξειδικεύονται στην πώληση ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μπορεί να αποδειχθεί ο πολυσυζητημένος ιός Ζίκα, εν μέσω ενδείξεων για κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων ταξιδιωτικής ασφάλισης για προορισμούς της Λατινικής Αμερικής. Πολλοί ταξιδιώτες εξετάζουν πλέον το ενδεχόμενο να ακυρώσουν τα ταξίδια τους στην περιοχή καθώς ο ιός εξαπλώνεται ραγδαία (και χαρακτηρίστηκε πλέον και επισήμως απειλή για την δημόσια υγεία από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας) και θέλουν να είναι καλυμμένοι για παν ενδεχόμενο.
Ένας από τους κορυφαίους παρόχους ταξιδιωτικής ασφάλισης στις ΗΠΑ, η RoamRight (μέλος του ομίλου Arch Capital Group) ανέφερε ότι τον Ιανουάριο οι πωλήσεις του συμβολαίου “ακύρωση ταξιδιού για οποιοδήποτε λόγο” αυξήθηκαν κατά 81% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014, αποδίδοντας την εξέλιξη αυτή στον ιό Ζίκα. “Βλέπουμε αυτού του είδους την ανάπτυξη όταν εκδηλώνεται μια τρομοκρατική επίθεση ή κάποιο άλλο γεγονός που οδηγεί τους ανθρώπους στην απόφαση να διασφαλίσουν τα ταξιδιωτικά τους κόστη”, ανέφερε η επικεφαλής της RoamRight, Linda Fallon. To σχετικό προϊόν της RoamRight δίνει πίσω στους δικαιούχους το 75% των κανονικά μη επιστρέψιμων εξόδων ταξιδιού, από τους αεροπορικούς ναύλους και τα ξενοδοχεία έως τις προπληρωμένες εκδρομές και επισκέψεις.
Σύμφωνα με την κ. Fallon, πολλοί ταξιδιώτες στρέφονται στην λύση της ταξιδιωτικής ασφάλισης αντί να ακυρώνουν κατευθείαν το ταξίδι τους, διότι δεν είναι βέβαιοι πώς θα τους επηρεάσει ο ιός ή ποιες θα είναι οι συνθήκες στη εκάστοτε χώρα προορισμού τους στον χρόνο του ταξιδιού τους.
Munich Re
Στη σκιά του ιού Ζίκα, οι ασφαλιστικοί και αντασφαλιστικοί όμιλοι ενισχύουν τη γκάμα των προϊόντων τους που αφορά στην κάλυψη του κόστους από επιδημίες. Στο πλαίσιο αυτό, ο γερμανικός αντασφαλιστικός κολοσσός Munich Re ανακοίνωσε την σύναψη συμφωνίας μακροπρόθεσμης συνεργασίας με την Metabiota, εταιρεία υψηλής τεχνολογίας με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, που πρωτοπορεί στην συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και στην ανάπτυξη μοντέλων ρίσκου για επιδημικές ασθένειες.
Οπως υπογραμμίζει η Munich Re, το θέμα των επιδημιών ήταν πάντα παρόν στις ασφάλειες ζωής, αλλά οι σχετικοί κίνδυνοι δεν καλύπτονται από τα περισσότερα προϊόντα γενικών ασφαλειών. Τώρα, στηριγμένη στα στοιχεία και την ανάλυση που θα παρέχει η Metabiota, η Munich Re σκοπεύει να αναπτύξει μοντέλα και ασφαλιστικές λύσεις στον κλάδο γενικών ασφαλειών, με στόχο τον περιορισμό των οικονομικών ζημιών που προκαλούν οι επιδημίες. Οι λύσεις αυτές θα συμβάλλουν στην ανάκαμψη των οικονομιών και επιχειρήσεων των περιοχών που πλήττονται από επιδημίες.
Πραγματικά, επιδημίες όπως αυτές που προκλήθηκαν από τους ιούς Εμπολα, SARS και MERS (με τον ιό Ζίκα να ετοιμάζεται να προστεθεί στην σχετική λίστα.) δεν απειλούν μόνο την υγεία και την ζωή χιλιάδων ατόμων, αλλά και τις εθνικές οικονομίες και τους εταιρικούς ισολογισμούς. Για παράδειγμα, ο κλάδος ξενοδοχείων και λιανικών πωλήσεων της Νότιας Κορέας υπέστη καίριο πλήγμα από την επιδημία του MERS το 2015 που οδήγησε στη μείωση κατά 40% των ξένων επισκεπτών στη χώρα.
Η Munich Re αναπτύσσει νέες καλύψεις στον κλάδο γενικών ασφαλειών για κλάδους όπως τον ξενοδοχειακό και τον ταξιδιωτικό που θα μπορούσαν να πληγούν καίρια από μια επιδημία, σε μια εξέλιξη που σηματοδοτεί ακόμα ένα βήμα στην προσπάθεια του γερμανικού ομίλου να διευρύνει τα όρια της “ασφαλισιμότητας” (insurability). Μια παγκόσμια πανδημία, πάντως παραμένει μείζονα πρόκληση για τον ασφαλιστικό κλάδο εξαιτίας της ακραίας συσσώρευσης κινδύνων.
Marco Ennilo, Διευθυντής Operational Excellence-Εξυπηρέτησης Πελατών και Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ Ασφαλιστικής
Τα εργαλεία που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει η AXA Ασφαλιστική, προχωρώντας στην ψηφιοποίηση των ασφαλιστικών της διαδικασιών, με κύριο γνώμονα την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη και τη διαφάνεια στη σχέση της με τη διαμεσολάβηση.
Όπως αναφέρει στο iw ο Marco Ennilo, επικεφαλής του τομέα Operational Excellence και Εξυπηρέτησης Πελατών και Δικτύων Διανομής, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε ολιστική αναδιαμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας της, ξεκινώντας από τον κλάδο αυτοκινήτου. Ο κύριος Ennilo επίσης αναφέρει ότι:
Στις ασφαλίσεις κατοικίας, η AXA αποτελεί την πρώτη εταιρεία που προχώρησε στην αυτοματοποίηση της ανάληψης κινδύνων και την έκδοση συμβολαίων.
Η ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων της εταιρείας εστιάζεται κατά κύριο λόγο στη λειτουργία της πλατφόρμας My AXA, την ευελιξία στην πληρωμή ασφαλίστρων καθώς και την άμεση ηλεκτρονική ενημέρωση των ασφαλισμένων και των συνεργατών.
Μέσω εφαρμογής δίνεται η δυνατότητα στους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου να μειώσουν τα ασφάλιστρά τους.
iw? Η ψηφιοποίηση αποτελεί πλέον μέρος της ζωής των καταναλωτών, άρα μέρος της ζωής των επιχειρήσεων σήμερα. Στον κλάδο μας έχουν γίνει αρκετές ενέργειες μεταμόρφωσης των υπηρεσιών μας, με γνώμονα τα νέα ηλεκτρονικά δεδομένα. Σε ποιες βασικές στρατηγικές ενέργειες έχει προχωρήσει η ΑΧΑ;
Marco Ennilo, Διευθυντής Operational Excellence-Εξυπηρέτησης Πελατών και Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ Ασφαλιστικής
Marco Ennilo: Η ψηφιοποίηση αποτελεί –όπως λέτε– μέρος της ζωής μας και εργαλείο για να υπηρετούμε την αποστολή μας ακόμη καλύτερα. Για εμάς στην ΑΧΑ, κάθε ενέργειά μας πρέπει να μας οδηγεί σε έναν ήρεμο ασφαλισμένο, που αισθάνεται τον ασφαλιστικό του πάροχο ως σύμμαχο για να προλαμβάνει κινδύνους, να θωρακίζεται έναντι αυτών και να τους αντιμετωπίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, τα νέα ψηφιακά δεδομένα μάς βοηθούν να προσφέρουμε μεγαλύτερη ευελιξία και προστιθέμενη αξία στον πελάτη και τον συνεργάτη μας.
Στην ΑΧΑ έχουμε προβεί σε μια ολιστική αναδιαμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας μας, με πρώτο σταθμό τις υπηρεσίες ασφάλισης αυτοκινήτου. Οι ενέργειες που έχουν γίνει είναι πολλές. Συνοπτικά, η ψηφιοποίηση της δραστηριότητάς μας περιλαμβάνει τρία κύρια επίπεδα εξυπηρέτησης:
Πρώτον, τη γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση των πελατών στα ασφαλιστικά τους έγγραφα μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας My AXA. Με ένα απλό κλικ, ο ασφαλισμένος βρίσκει όλα όσα χρειάζεται για το ασφαλιστήριό του, ενώ παράλληλα μπορεί να παραλαμβάνει, να τροποποιεί και να ανανεώνει εύκολα τα συμβόλαιά του στο γραφείο του ασφαλιστικού του συμβούλου.
Δεύτερον, την ευελιξία πληρωμής, η οποία αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία στις ημέρες μας. Πλέον, οι πελάτες μας, πέραν των υφιστάμενων τρόπων εξόφλησης ασφαλίστρων, μπορούν να πληρώνουν ηλεκτρονικά, καθώς και να επιλέγουν τη σταδιακή εξόφληση μέσω άτοκων δόσεων.
Τρίτον, την άμεση ενημέρωση των πελατών μας, είτε για την παραλαβή νέων εγγράφων, όπου η ενημέρωση γίνεται με email ή με sms, είτε για την πορεία της αποζημίωσής τους μέσω email. Αντίστοιχα, ενημερώνονται και οι συνεργάτες μας είτε με email είτε, 24 ώρες το 24ωρο, μέσω των συστημάτων υποστήριξής τους.
Όλοι κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το επίπεδο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών μας, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της αποζημίωσης, όπου κρίνεται ουσιαστικά η παροχή αξίας από τη μεριά μας προς τον ασφαλισμένο.
iw? Επομένως, τι είναι αυτό που σας κάνει να πιστεύετε ότι οι πελάτες επιλέγουν να γίνουν «ψηφιακοί»;
M.E.: Βάσει ερευνών ικανοποίησης πελατών, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι πελάτες προτιμούν να έχουν τα αρχεία τους σε ηλεκτρονική μορφή. Κατ’ αρχάς, το θεωρούν πιο πρακτικό. Όσο περνάει ο καιρός, όλοι ξεχνάμε που έχουμε βάλει τα έγγραφά μας και τα ψάχνουμε, όταν τα χρειαστούμε, αγχωμένοι. Επίσης, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν ασφαλή τρόπο ενημέρωσης. Τέλος, οι πελάτες επιλέγουν τις εταιρείες εκείνες που είναι υπεύθυνες συνολικά ως προς την κοινωνία, και συγκεκριμένα εκείνες που είναι φιλικές προς το περιβάλλον. Η εικόνα στοιβαγμένων και δύσκολα προσβάσιμων εντύπων σε ντουλάπια είναι πλέον παρωχημένη.
iw? Πώς αντιλαμβάνεστε την ανησυχία αρκετών διαμεσολαβητών σε συνέχεια της ψηφιακής αλλαγής του κλάδου μας;
M.E.: Στην AXA έχουμε δεσμευτεί να είμαστε 100% διαφανείς στη σχέση μας με τους διαμεσολαβητές. Συγκεκριμένα, τους δίνουμε πρόσβαση σε όλα τα ηλεκτρονικά έγγραφα των πελατών τους, μέσω του ειδικά σχεδιασμένου ηλεκτρονικού εργαλείου που τους παρέχουμε. Η ψηφιοποίηση είναι λοιπόν μέρος της καθημερινής μας λειτουργίας, ως εργαλείο για τον συνεργάτη μας και ως μέσο καλύτερης εξυπηρέτησης του πελάτη μας, και επεκτείνεται σιγά σιγά στο σύνολο των λειτουργιών μας. Αντί λοιπόν να τους αποκλείουμε, μέσω των ψηφιακών τεχνολογιών θέλουμε να εξασφαλίσουμε την ένταξή τους στη δημιουργία σχέσης με τον πελάτη. Συνεπώς, η τεχνολογία δεν αποτελεί απειλή, αλλά εργαλείο.
Επιπροσθέτως, ο πελάτης σήμερα είναι πολύ πιο ενημερωμένος. Συνεπώς, θα πρέπει ο διαμεσολαβών να αποδείξει στον πελάτη ότι έχει να κερδίσει από τις συμβουλευτικές του υπηρεσίες.
Επομένως, ο ρόλος του διαμεσολαβητή δεν είναι να διαχειρίζεται διαδικασίες, να παραδίδει τα έγγραφα και να συλλέγει χρήματα. Αντιθέτως, είναι πολύ πιο ουσιαστικός, με πρωτεύοντα στόχο να συμβουλεύει τον πελάτη, βάσει της απαραίτητης τεχνογνωσίας που διαθέτει, βοηθώντας τον να επιλέξει σωστά την ασφάλιση του ίδιου ή της οικογένειάς του.
Με απλά λόγια, η ψηφιοποίηση απλοποιεί τις διαδικασίες και ενδυναμώνει τη σωστή προστασία των ασφαλισμένων. Εργαλείο των ασφαλιστικών συμβούλων είναι η γνώση τους και όχι η διαχείριση του πελατολογίου τους.
iw? Μόλις ανακοινώσατε στα δίκτυά σας μια σφαιρική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών και των καλύψεών σας στην ασφάλιση κατοικίας. Μπορείτε να μας πείτε, πιο συγκεκριμένα, ποιες ενέργειες περιλαμβάνει;
M.E.: Πράγματι, έχουμε προβεί σε μια ολιστική αλλαγή των υπηρεσιών μας στην ασφάλιση κατοικίας, η οποία αποδεικνύει περίτρανα πως η ψηφιοποίηση μπορεί να αποτελέσει έναν δυνατό σύμμαχο των συνεργατών μας. Συγκεκριμένα, οι αλλαγές που κάναμε περιλαμβάνουν την αυτοματοποίηση της ανάληψης κινδύνων και της έκδοσης συμβολαίων, την πρωτοποριακή επικοινωνία σε περίπτωση underwriting, την αναβάθμιση των όρων του προγράμματός μας Home4all και τη δημιουργία ενός ξεκάθαρου ψηφιακού ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Σε ό,τι αφορά την αυτοματοποίηση του underwriting και της έκδοσης –όπου θα ήθελα να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι είμαστε η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που το έχει πετύχει– οι συνεργάτες μας μπορούν πλέον μόνοι τους να κάνουν γρήγορη τιμολόγηση, να καταχωρίζουν, να εκτυπώνουν, εάν το ζητήσει ο πελάτης, και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις προσφορές και τις αιτήσεις, να εκδίδουν αυτόματα τα συμβόλαια των πελατών τους, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων στις οποίες χρειάζεται επιπλέον έλεγχος, και να ενημερώνονται άμεσα για την πορεία του αιτήματος για ασφάλιση.
Παράλληλα, υιοθετήσαμε έναν πρωτοποριακό τρόπο επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας σε περίπτωση ανάγκης underwriting, ώστε αφενός να τους είναι απόλυτα ξεκάθαρα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για την άμεση ολοκλήρωση της ασφάλισης, αφετέρου να είναι σε άμεση επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα για οποιαδήποτε διευκρίνιση τυχόν χρειαστούν.
Τέλος, σχεδιάσαμε ένα νέο ψηφιακό ασφαλιστήριο, στο οποίο επικοινωνούμε με τέτοιον τρόπο με τον ασφαλισμένο μας, ώστε να είναι απόλυτα ξεκάθαρο τι καλύπτει και τι όχι το πρόγραμμα που έχει επιλέξει.
iw? Κλείνοντας, θα θέλαμε να μας πείτε τι είδους ενέργειες έχετε κάνει σε επίπεδο αξιοποίησης της καινοτομίας και της τεχνολογίας, με στόχο να εκσυγχρονίσετε τον τρόπο που προσεγγίζετε τον καταναλωτή.
M.E.: Τέλεια σύνθεση τεχνολογίας και καινοτομίας για εμάς αποτελεί η υπηρεσία που προσφέρουμε πρώτοι στην Ελλάδα «Οδηγώ λίγο-πληρώνω λίγο», η οποία είναι διαθέσιμη σε όλους όσους έχουν ασφαλίσει το αυτοκίνητό τους στην ΑΧΑ. Η υπηρεσία είναι πρωτοποριακή, αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες και απαντά στις αυξημένες οικονομικές ανάγκες των πελατών. Με τη βοήθειά της ο πελάτης μας μπορεί, με τον απλούστερο δυνατό τρόπο, να κερδίσει επιπλέον έκπτωση μέχρι 20% στα ασφάλιστρά του οδηγώντας έως 5.000 χιλιόμετρα τον χρόνο ή 10% αν διανύσει έως 2.500 χιλιόμετρα το εξάμηνο.
Επιπλέον, αξιοποιούμε την τεχνολογία και ως αρωγό στον ευγενή σκοπό μας, εστιάζοντας στην πρόληψη των ασφαλιστικών κινδύνων. Χάρη σε αυτή, σχεδιάσαμε δύο καινοτόμες εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες πρόσφατα βραβεύθηκαν στα Cyta Mobile Excellence Awards: την ΑΧΑ Drive και την ΑΧΑ Ασφαλή Οδήγηση, δύο νέα δωρεάν εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν να προετοιμάζουμε καλύτερα κάθε διαδρομή μας, να αξιολογούμε τον τρόπο με τον οποίο οδηγούμε και να συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
«Σε γερές βάσεις και με την έμπρακτη στήριξη ενός ισχυρού Ομίλου ξεκινάμε τη διαδρομή μας στο 2016, έχοντας σαφή προσανατολισμό: Την εξυπηρέτηση και την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Ο πήχης παραμένει, όπως πάντα, ψηλά για την Allianz Ελλάδος και το 2016». Στις προτεραιότητες και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Allianz Ελλάδος για το νέο έτος αλλά και στα επιτεύγματα της χρονιάς που μας πέρασε, αναφέρθηκε η Γενική Διευθύντρια και Εντεταλμένη Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος κ. Φιλίππα Μιχάλη, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη της νέας χρονιάς. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.
«Kοιτώντας πίσω, το 2015, υπήρξε μία πολύ ξεχωριστή χρονιά. Παραμείναμε ισχυροί μέσα σε ένα κλίμα συνεχών ανατροπών και πρωτόγνωρων προκλήσεων που πρωταγωνίστησαν αυτή την εξαιρετικά δύσκολη περίοδο: η ύφεση της οικονομίας , το ασταθές πολιτικό σκηνικό, οι περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων, ο ακραίος ανταγωνισμός στις Γενικές Ασφαλίσεις και φυσικά η προετοιμασία για την εφαρμογή του πλαισίου Solvency II, διαμόρφωσαν το σκηνικό του 2015. Κάτω από τις αντίξοες συγκυρίες και το απαιτητικό περιβάλλον, επιτύχαμε όχι μόνο ικανοποιητικά επίπεδα κερδοφορίας αλλά και ενισχυμένο μερίδιο αγοράς», τόνισε η κ. Φ. Μιχάλη.
Μετά από πολλά χρόνια στην οικογένεια της Allianz, και πλέον ασκώντας τα νέα της καθήκοντα στην ηγεσία της Allianz Ελλάδος, ευχαρίστησε το δυναμικό πωλήσεων της εταιρείας για τη σκληρή δουλειά και το ζήλο που επέδειξε αυτή την ιδιαίτερη χρονιά.
Το πλαίσιο των σχεδιασμών της εταιρείας για τη νέα χρονιά παρουσίασε η κ. Φ. Μιχάλη στους Συνεργάτες Πωλήσεων. «Το ασφαλιστικό προϊόν παλεύει να σταθεί στη θέση που του αξίζει σε μία αγορά που συρρικνώνεται κι εμείς οφείλουμε να το διαφυλάξουμε αλλά και να μεταδώσουμε στους πελάτες μας τη σπουδαιότητά του ιδιαίτερα σε μία εποχή που η θωράκιση του οικονομικού προγραμματισμού των νοικοκυριών, έναντι απρόσμενων γεγονότων, είναι επιβεβλημένη», επεσήμανε η κ. Μιχάλη. «Σαφής στόχος του νέου έτους», πρόσθεσε, «είναι η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στις Ασφαλίσεις Ζωής».
H κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ευχαρίστησε θερμά τους Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρείας για τη στήριξή τους, η οποία αποκτά ιδιαίτερη σημασία κάτω από τη σημερινή οικονομική συγκυρία, «Σε μία περίοδο οικονομικής αστάθειας και κοινωνικής ευαισθησίας, βασιζόμαστε στην υψηλή ποιότητα των ασφαλιστικών μας συμβούλων για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων μας», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η κ. Θ. Σταθούρου δεν παρέλειψε επίσης να προτρέψει τους συνεργάτες της εταιρείας να αξιοποιήσουν και τη νέα χρονιά τις σύγχρονες προϊοντικές λύσεις και τις υπηρεσίες που τέθηκαν στη διάθεσή τους το 2015, «Είναι εργαλεία δουλειάς, ικανά να κάνουν την καθημερινότητα ενός επαγγελματία πιο εύκολη, αφήνοντάς του περιθώριο να ασχοληθεί με τις πιο ουσιαστικές και στρατηγικές του δράσεις».
Απευθυνόμενη στους Συνεργάτες Πωλήσεων, η κ. Θ. Σταθούρου έδωσε το μήνυμα του νέου έτους για ομαδικότητα, θετικό πνεύμα και όρεξη για δουλειά, «Παραμένουμε ισχυροί και ξεπερνούμε τις δυσκολίες. Θέλουμε, μπορούμε και οφείλουμε να δουλέψουμε σκληρά για να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών».
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αναγνωρίζοντας την αξία των Ποδοσφαιριστών και στηρίζοντας το Ελληνικό Ποδόσφαιρο, ήταν Υποστηρικτής της 34ης Γιορτής του Ποδοσφαιριστή που πραγματοποιήθηκε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου στο ACS.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν οι πρωταγωνιστές του Ποδοσφαίρου, οι Ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στη σεζόν 2014-2015 στη Super League και στην Football League.
Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια, η Ευρωπαϊκή Πίστη καλύπτει τόσο τους επαγγελματίες Ποδοσφαιριστές όσο και τα προστατευόμενα μέλη τους μέσω Ασφαλιστηρίων Ζωής, Ατυχημάτων και Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης.
Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της εταιρίας και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου, κύριος Νίκος Χαλκιόπουλος, δήλωσε για τη συγκεκριμένη συνεργασία: «Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αντιλαμβανόμενη πλήρως την αξία της ασφαλιστικής κάλυψης κάθε Ποδοσφαιριστή, θα συνεχίσει να στηρίζει τις προσπάθειες του ΠΣΑΠ μέσα από το υψηλό επίπεδο συνεργασίας και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, καθώς πρωταρχικός μας στόχος είναι η αφοσίωση και ο σεβασμός σε κάθε ασφαλισμένο μας. Επιπρόσθετα, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το Ελληνικό Ποδόσφαιρο και τις ενέργειες του ΠΣΑΠ, που έχουν ως στόχο τη διάδοση του κοινωνικού μηνύματος του αθλητισμού».
Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων στο ΓΝ Ευαγγελισμός, οι εισαγωγές – στην πλειοψηφία τους βαριά περιστατικά – την τελευταία 4ετία κατέγραψαν αύξηση 12%, όσο δηλαδή περίπου ήταν και η μείωση του μόνιμου προσωπικού. Πιο συγκεκριμένα, το 2012 πραγματοποιήθηκαν 50.000 εισαγωγές ασθενών, το 2013 έγιναν 52.400, το 2014 54.400 και το 2015 καταγράφηκαν 56.000 εισαγωγές. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο οι Καρδιολογικές Κλινικές πέρυσι χρειάστηκε να νοσηλεύσουν 11% περισσότερα περιστατικά (3.930) από εκείνα που είχαν νοσηλεύσει το 2014 (3.540)!
“Αν ανατρέξουμε στα τακτικά και επείγοντα ιατρεία, καθώς και στα εργαστήρια, η αύξηση είναι πολύ μεγαλύτερη” λέει ο πρόεδρος του ΣΕΝΕ, Ηλίας Σιώρας, εκτιμώντας πως οι δείκτες θα παρουσιάσουν επιδείνωση.“Με τις ελάχιστες προαναγγελθείσες προσλήψεις – αν και όποτε γίνουν – και τις επερχόμενες συνταξιοδοτήσεις , σε ένα χρόνο από σήμερα οι μόνιμοι θα είναι ακόμα λιγότεροι” προσθέτει, τονίζοντας πως οι υγειονομικοί φεύγουν κατά χιλιάδες στο εξωτερικό, μην βλέποντας μέλλον στις ελαστικές σχέσεις εργασίας όπως είναι τα 5μηνα, το μπλοκάκι και οι επικουρικοί. “Είναι ενδεικτικό ότι στην πανελλαδική προκήρυξη για την κάλυψη 20 κενών θέσεων επικουρικών στην Ουρολογική, ανταποκρίθηκε μόλις 1ας γιατρός” λέει ο κ. Σιώρας.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι η διάλυση της πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε συνδυασμό με τα νοσοκομεία που έβαλαν λουκέτο και την υποβάθμιση πολλών κλινικών του λεκανοπεδίου και της επαρχίας, η προσέλευση ασθενών σε μεγάλα Νοσοκομεία όπως ο Ευαγγελισμός θα συνεχίσει να αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο. “Πολλά Νοσοκομεία καταργούνται χωρίς να μπει λουκέτο. Απαξιώνονται σταδιακά με κλείσιμο ή υπολειτουργεία κλινικών, ενώ γίνεται λόγο για περαιτέρω μείωση των 120 νοσηλευτικών ιδρυμάτων που απέμειναν πανελλαδικά σε 80, με τελικό στόχο τις 20.000 με 25.000 ενεργείς κλίνες από τις 30.000 με 35.000 που είναι σήμερα και μάλιστα σε ένα σύστημα αυτοχρηματοδοτούμενο από τους ασθενείς και μόνο (άμεσα ή έμμεσα μέσω ΕΟΠΥΥ) χωρίς ή με ελάχιστη κρατική χρηματοδότηση”.
“Τα σχέδια αυτά δεν πρέπει να περάσουν! Η υγεία δεν παζαρεύεται. Οι υγειονομικοί δεν είναι δούλοι και τα νοσοκομεία δεν είναι αποθήκες ασθενών” καταλήγει ο πρόεδρος του ΣΕΝΕ, και καλεί σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της 4ης Φλεβάρη για το ασφαλιστικό, σημειώνοντας ότι εάν περάσει θα αποτελέσει “ταφόπλακα” για αυτονόητα δικαιώματα σε υγεία-πρόνοια-σύνταξη και εργασία.
Σεμινάριο με τίτλο «Τεχνικές διαπραγμάτευσης» διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών από 29/2 έως 1/3 στην Αθήνα, με εισηγήτρια την κ. Ράνια Τσάβαλου, σύμβουλο επιχειρήσεων, εκπαίδευσης και ψυχικής υγείας.
Σκοπός του σεμιναρίου, να αντιληφθούν και να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τον τρόπο που γίνεται η διαπραγμάτευση, ώστε να καταλήγει σε μια συμφωνία που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές (προσέγγιση «κερδίζω-κερδίζεις» αντί «κερδίζω-χάνεις»).
Απευθύνεται σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών και επιχειρήσεων που διαπραγματεύονται, σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center), σε διακανονιστές, σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή/και πωλητές), σε πραγματογνώμονες, σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.
Το σεμινάριο είναι διάρκειας δώδεκα (12) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016, 16:00-20:15
Τρίτη 1 Μαρτίου 2016, 09:00-15:00
Ενδεικτικά, θα αναπτυχθούν θέματα όπως:
Η έννοια της διαπραγμάτευσης
Το δίλημμα κερδίζω-χάνω
Στόχοι διαπραγμάτευσης
Αποτελέσματα που ικανοποιούν και τις δύο πλευρές
Η μέθοδος της διαπραγμάτευσης
Δεν κρυβόμαστε πίσω από θέσεις, αλλά εστιαζόμαστε σε αρχές διαπραγμάτευσης
Βλέπουμε πίσω από το πρόβλημα
Μπαίνουμε στη θέση της άλλης πλευράς
Βρίσκουμε εναλλακτικές λύσεις που οδηγούν σε αμοιβαίο όφελος
Ανάπτυξη στρατηγικής διαπραγμάτευσης
Τι κάνουμε όταν ο αντίπαλος χρησιμοποιεί βρόμικα κόλπα
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016.
Το δικαίωμα Συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 130 € για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και σε 150 € για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), τα δίδακτρα διαμορφώνονται σε 115 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 135 € για τις εταιρείες μη μέλη.
Σεμινάριο με τίτλο «Τεχνικές διαπραγμάτευσης» διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών από 29/2 έως 1/3 στην Αθήνα, με εισηγήτρια την κ. Ράνια Τσάβαλου, σύμβουλο επιχειρήσεων, εκπαίδευσης και ψυχικής υγείας.
Σκοπός του σεμιναρίου, να αντιληφθούν και να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τον τρόπο που γίνεται η διαπραγμάτευση, ώστε να καταλήγει σε μια συμφωνία που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές (προσέγγιση «κερδίζω-κερδίζεις» αντί «κερδίζω-χάνεις»).
Απευθύνεται σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών και επιχειρήσεων που διαπραγματεύονται, σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center), σε διακανονιστές, σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή/και πωλητές), σε πραγματογνώμονες, σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.
Το σεμινάριο είναι διάρκειας δώδεκα (12) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016, 16:00-20:15
Τρίτη 1 Μαρτίου 2016, 09:00-15:00
Ενδεικτικά, θα αναπτυχθούν θέματα όπως:
Η έννοια της διαπραγμάτευσης
Το δίλημμα κερδίζω-χάνω
Στόχοι διαπραγμάτευσης
Αποτελέσματα που ικανοποιούν και τις δύο πλευρές
Η μέθοδος της διαπραγμάτευσης
Δεν κρυβόμαστε πίσω από θέσεις, αλλά εστιαζόμαστε σε αρχές διαπραγμάτευσης
Βλέπουμε πίσω από το πρόβλημα
Μπαίνουμε στη θέση της άλλης πλευράς
Βρίσκουμε εναλλακτικές λύσεις που οδηγούν σε αμοιβαίο όφελος
Ανάπτυξη στρατηγικής διαπραγμάτευσης
Τι κάνουμε όταν ο αντίπαλος χρησιμοποιεί βρόμικα κόλπα
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016.
Το δικαίωμα Συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 130 € για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και σε 150 € για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), τα δίδακτρα διαμορφώνονται σε 115 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 135 € για τις εταιρείες μη μέλη.
Έγγραφο Διαβούλευσης για τις θέσεις τις αναφορικά με την σχεδιαζόμενη ευρωπαϊκή οδηγία για την δημιουργία Ενιαίας Αγοράς στην ΕΕ για προσωπικά συνταξιοδοτικά προϊόντα (PPP) εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA). H δημόσια διαβούλευση γίνεται μετά από πρόσκληση της Κομισιόν στα ενδιαφερόμενα μέρη σχετικά με την περαιτέρω ανάπτυξη των PPP’s σε ένα πανευρωπαϊκό πλαίσιο.
Το έγγραφο διαβούλευσης περιέχει τις τελικές θέσεις της ΕΙΟPA για την ελκυστικότητα και την βιωσιμότητα ενός πανευρωπαϊκού προσωπικού συνταξιοδοτικού προϊόντος (PEPP) δεύτερης γενιάς. Η EIOPA επιβεβαιώνει τις θέσεις της για τις δυνατότητες και τον σχεδιασμό ενός PEPP, παρουσιάζοντας τα τυποποιημένα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει το προϊόν, όπως για παράδειγμα συγκεκριμένες πληροφορίες που θα πρέπει να το συνοδεύουν (λαμβάνοντας ως βάση τα συσκευασμένα επενδυτικά προϊόντα για ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά προϊόντα βασιζόμενα σε ασφάλιση- Packaged Retail Investment and Insurance-Based Investment Products- PRIIP’s) ή την οριοθέτηση του αριθμού των επενδυτικών επιλογών που θα έχει ο καταναλωτής. Έμφαση δίνεται επίσης στα ευέλικτα χαρακτηριστικά των PEPP’s, όπως τις επιλογές που θα δίδονται κατα΄την συνταξιοδότηση και τις παρεχόμενες εγγυήσεις.
Η EIOPA προσκαλεί επίσης τα ενδιαφερόμενα μέρη να καταθέσουν προτάσεις αναφορικά με τα ακόλουθα θέματα:
-Standards διακυβέρνησης για τους παρόχους των PPP’s
-Εναρμονισμένη βάση για το νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τα προϊόντα, την διανομή τους και τις υποχρεωτικές πληροφορίες που θα τα συνοδεύουν
-Πιθανές πρόσθετες κεφαλαιακές απαιτήσεις για τα PPP’s
-Περαιτέρω αρμοδιότητες των εθνικών εποπτικών αρχών σε σχέση με τα PPP’s
Βασικός στόχος της EIOPA είναι να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός εποπτικού περιβάλλοντος για τα PPP’s ώστε να καταστούν πηγή πρόσθετων εσόδων για τους μελλοντικούς συνταξιούχους. Αυτό θεωρείται άλλωστε μια από τις βασικές προτεραιότητες του Σχεδίου Δράσης για την Ενοποίηση των Χρηματαγορών (Capital Markets Union Plan) , όπως επιβεβαίωσε πρόσφατα η Κομισιόν.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το κείμενο διαβούλευσης και τα συνοδευτικά σχόλια εδώ:
Εκδήλωση πραγματοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με πρωτοβουλία της Επιτροπής Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων και στόχο την ενημέρωση στελεχών των εταιρειών μελών της για τις πρόσφατες εξελίξεις σε σημαντικούς ευρωπαϊκούς φακέλους ασφαλιστικού ενδιαφέροντος, καθώς και για τις επιπτώσεις τους στη λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και της ασφαλιστικής αγοράς γενικότερα.
Ο κ. Ε. Μοάτσος, πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων της ΕΑΕΕ, ανοίγοντας την εκδήλωση ανέφερε πως, πέραν του Solvency II, που απασχολεί εντατικά την ασφαλιστική αγορά τα τελευταία χρόνια, την περίοδο αυτή στην ΕΕ προωθείται μια σειρά από κανονιστικές πρωτοβουλίες που αλλάζουν καθοριστικά τη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς και έχουν ως κύριο στόχο την ενίσχυση της προστασίας του καταναλωτή.
Η κ. Μ. Αντωνάκη, γενική διευθύντρια της ΕΑΕΕ, στην εισαγωγική της παρουσίαση έκανε μια γενική επισκόπηση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς. Αναφέρθηκε αρχικά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ενωμένη Ευρώπη σε πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Στη συνέχεια παρουσίασε αναλυτικά τα βασικά στοιχεία και τους αριθμούς που σχηματίζουν την εικόνα της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς (παραγωγή ασφαλίστρων, αποζημιώσεις, επενδύσεις, κατανομή ασφαλίστρων ανά δίκτυο κ.ά.), εξάγοντας χρήσιμα συμπεράσματα για τις τάσεις που επικρατούν στον κλάδο. Τέλος, αναφέρθηκε στους βασικούς φακέλους που απασχολούν τον κλάδο σε ευρωπαϊκό επίπεδο: Solvency II, ευρωπαϊκές εποπτικές αρχές, προστασία καταναλωτή, περίοδο χαμηλών επιτοκίων, το μέλλον του κλάδου ζωής, την προώθηση επενδύσεων στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά (πρόγραμμα Γιούνκερ, ένωση κεφαλαιαγορών), νέο πανευρωπαϊκό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα κ.ά.).
Ακολούθησε η κ. Ε. Βαρουχάκη, επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Διεθνών Σχέσεων της ΕΑΕΕ, η οποία αναφέρθηκε στην οδηγία για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων IDD. Στόχο της οδηγίας αποτελεί η διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού για όλα τα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και η εξασφάλιση ίδιου επιπέδου προστασίας για τους καταναλωτές ανεξαρτήτως του «μέσου» διανομής. Η κ. Βαρουχάκη ανέλυσε τις βασικές αλλαγές που επιφέρει η οδηγία στον τομέα της διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, ιδίως σε ό,τι αφορά τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, και τις υποχρεώσεις που τους δημιουργεί αυτή.
Η κ. Μ. Φαράντου, νομική σύμβουλος της ΕΑΕΕ, επικεντρώθηκε στο θεσμικό πλαίσιο δραστηριοποίησης ασφαλιστικών επιχειρήσεων με το καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ) και στους σχετικούς προβληματισμούς και τα ερωτήματα που προκύπτουν σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο σχετικά με τις προϋποθέσεις λειτουργίας και τον έλεγχό τους.
Στον κανονισμό για τα πακέτα επενδυτικών προϊόντων (PRIIPS) που τίθεται σε εφαρμογή από 31.12.2016 αναφέρθηκε η κ. Ρ. Τούτουζα, υπεύθυνη Ευρωπαϊκών Θεμάτων της ΕΑΕΕ. Στόχος του κανονισμού είναι η διασφάλιση της διαφάνειας και της συγκρισιμότητας των επενδυτικών προϊόντων μέσω της παράδοσης στον υποψήφιο πελάτη, υποχρεωτικού εντύπου προσυμβατικής ενημέρωσης με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Η κ. Γ. Κουκουλέτσου, νομικός σύμβουλος της ΕΑΕΕ, εστιάστηκε στις ευρωπαϊκές εξελίξεις στα θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και ειδικότερα στις αλλαγές που επιφέρει ο νέος Κανονισμός σε σχέση με την καταργούμενη Οδηγία 95/46/ΕΚ. Η κ. Κουκουλέτσου αναφέρθηκε επίσης στις διατάξεις του Κανονισμού στις οποίες επικεντρώνονται οι ανησυχίες της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς.
Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση της Οδηγίας 2014/107/ΕΕ για την υποχρεωτική αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών στον φορολογικό τομέα από την κ. Κ. Χατζηδημητρίου, νομικό σύμβουλο της ΕΑΕΕ. Με την Οδηγία αυτή ενσωματώνεται στο ευρωπαϊκό δίκαιο το Παγκόσμιο Πρότυπο του ΟΟΣΑ για την ανταλλαγή πληροφοριών, καθιστώντας την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών ως εργαλείο παγκόσμιας εμβέλειας στην καταπολέμηση της διασυνοριακής απάτης και διαφυγής.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.