back to top
11 C
Athens
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

Ο Όμιλος Affidea, πρωτοπόρος στον χώρο της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, η Affidea είναι η πρώτη εταιρεία παροχής πρωτοβάθμιας υγείας που αξιοποιεί την εικονική πραγματικότητα, με στόχο να καταστήσει την εξεταστική διαδικασία πιο φιλική, προσιτή και οικεία για όλους τους εξεταζόμενους.

Μέσω της συνεργασίας με την καινοτόμο Digital Communications & Events Platform LiveOn, η εικονική περιήγηση προσφέρει μια διαδραστική εμπειρία που επιτρέπει στους εξεταζόμενους να περιηγηθούν στους χώρους των εξετάσεων, από την υποδοχή έως τον εξοπλισμό, από την άνεση του σπιτιού τους, πριν από την επίσκεψη. Αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της εξοικείωσης με το περιβάλλον του διαγνωστικού κέντρου, συνεπώς στη μείωση του άγχους ή ανησυχίας.

- Advertisement -

Η 3D ξεκινά από την Affidea Πατησίων

Η Affidea εισάγει την 3D περιήγηση και εξυπηρέτηση με video ξεκινώντας από το διαγνωστικό κέντρο Affidea Πατησίων, που αποτελεί εμβληματική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα, και στοχεύει επιπλέον να αναδείξει την αρχιτεκτονική ταυτότητα του κτιρίου. Στο ιστορικό κτίριο της οδού Πατησίων, ένα τοπόσημο με υψηλή πολιτιστική αξία, στεγάζεται το διαγνωστικό κέντρο Affidea και το δερματολογικό κέντρο City Med, προσφέροντας στους εξεταζόμενους την δυνατότητα να έχουν υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας

Σχετικές δημοσιεύσεις

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο «MyHealth Agent» φέρνει τα δεδομένα υγείας στο κινητό των πολιτών

Σε ποιες πληροφορίες αποκτούν οι πολίτες άμεση, φιλική και ασφαλή πρόσβαση μέσω της νέας εφαρμογής

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα

Tο MyHealth App πέρασε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται από την Πέμπτη στο myHealth App, το οποίο πλέον ενσωματώνει τον προσωπικό βοηθό υγείας πολίτη «MyHealth Agent»

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Infotrust ΑΕ προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά, ενισχύοντας καθοριστικά την παρουσία της

Η κίνηση ολοκληρώνει τη διαμεσολαβητική παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και την επεκτείνει στην Κύπρο

Η Eurolife FFH αλλάζει τη ζωή των οικογενειών και κερδίζει τη διάκριση της χρονιάς

Η ασφαλιστική δείχνει τον δρόμο για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συνδυάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη με την ουσιαστική κοινωνική συνεισφορά

Ο «MyHealth Agent» φέρνει τα δεδομένα υγείας στο κινητό των πολιτών

Σε ποιες πληροφορίες αποκτούν οι πολίτες άμεση, φιλική και ασφαλή πρόσβαση μέσω της νέας εφαρμογής

Η ασφαλιστική αγορά στο προσκήνιο του «TOURISM AHEAD»

Το Ετήσιο Συνέδριο του ΣΕΤΕ επιστρέφει στις 17/12 στο Ωδείο Αθηνών, με συμμετοχή της ΕΑΕΕ και θεματικές που αναδεικνύουν τη συμβολή της ασφάλισης

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών