back to top
12.9 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, αναγνωρίζοντας και τιμώντας τους ανθρώπους που θέτουν ως πρωταρχικό στόχο την παροχή της κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης.

Η φετινή διοργάνωση σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία, με περισσότερες από 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους να συμμετέχουν ενεργά, γιορτάζοντας την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), η CARGLASS® συνέβαλε ουσιαστικά σε αυτή την προσπάθεια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αριστείας στον κλάδο.

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία μας πραγματοποίησε μια σειρά από εσωτερικές δράσεις και εκδηλώσεις, προσφέροντας δώρα και κεράσματα σε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματά μας. Επιπλέον, τα στελέχη της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό Quiz που ενίσχυσε τις γνώσεις τους σχετικά με την εταιρεία, προάγοντας το ομαδικό πνεύμα και την επαγγελματική ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο της αναγνώρισης της προσφοράς των εργαζομένων μας, βραβεύσαμε τους συναδέλφους που ξεχώρισαν για την αφοσίωσή τους. Ιδιαίτερη τιμή απονεμήθηκε στην Εύη Μεραντζή, Agent του τηλεφωνικού μας κέντρου, η οποία τιμήθηκε με το βραβείο Real Life Hero για την εξαιρετική της συνεισφορά.

- Advertisement -

Στην CARGLASS®, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας μας και τη βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον. Οι καθημερινοί ήρωές μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η βράβευσή τους επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να προάγουμε την αριστεία στον κλάδο.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, ενισχύοντας το όραμά μας για άριστη εξυπηρέτηση και κάνοντας την εταιρεία μας περήφανη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Η Ατλαντική Ένωση λανσάρει νέο οικονομικό πρόγραμμα μεικτής ασφάλισης – «Ό,τι κι αν γίνει, το αμάξι σου θα επισκευαστεί»

Το λανσάρισμα του οικονομικού προγράμματος μεικτής ασφάλισης Atlantic Max σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Ανακοίνωση ΕΣΑΠΕ για τις καταγγελίες συμβάσεων μελών της

Η απαξίωση μέσω αιφνιδιαστικών αποφάσεων, κατά την Ένωση, προκαλεί ανησυχία σε όλη τη διαμεσολάβηση και πλήττει το σύνολο της αγοράς

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;