back to top
20.2 C
Athens
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, αναγνωρίζοντας και τιμώντας τους ανθρώπους που θέτουν ως πρωταρχικό στόχο την παροχή της κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης.

Η φετινή διοργάνωση σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία, με περισσότερες από 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους να συμμετέχουν ενεργά, γιορτάζοντας την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), η CARGLASS® συνέβαλε ουσιαστικά σε αυτή την προσπάθεια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αριστείας στον κλάδο.

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία μας πραγματοποίησε μια σειρά από εσωτερικές δράσεις και εκδηλώσεις, προσφέροντας δώρα και κεράσματα σε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματά μας. Επιπλέον, τα στελέχη της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό Quiz που ενίσχυσε τις γνώσεις τους σχετικά με την εταιρεία, προάγοντας το ομαδικό πνεύμα και την επαγγελματική ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο της αναγνώρισης της προσφοράς των εργαζομένων μας, βραβεύσαμε τους συναδέλφους που ξεχώρισαν για την αφοσίωσή τους. Ιδιαίτερη τιμή απονεμήθηκε στην Εύη Μεραντζή, Agent του τηλεφωνικού μας κέντρου, η οποία τιμήθηκε με το βραβείο Real Life Hero για την εξαιρετική της συνεισφορά.

- Advertisement -

Στην CARGLASS®, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας μας και τη βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον. Οι καθημερινοί ήρωές μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η βράβευσή τους επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να προάγουμε την αριστεία στον κλάδο.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, ενισχύοντας το όραμά μας για άριστη εξυπηρέτηση και κάνοντας την εταιρεία μας περήφανη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2024, ενισχύοντας το έργο του Afrika Tikkun

Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Best of Belron® 2024: 12ος Παγκόσμιος Διαγωνισμός Καλύτερου Τεχνικού

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 12ος παγκόσμιος εσωτερικός διαγωνισμός, Best of Belron® στη Λισαβόνα. Στο διήμερο event, οι 30 καλύτεροι τεχνικοί του ομίλου της Belron®

Carglass®: Παγκόσμιος Διαγωνισμός Best of Belron® 2024

Στον πολυχώρο Meo Arena στην Λισαβόνα της Πορτογαλίας, 12-13 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί φέτος το Best of Belron®, ο εσωτερικός Παγκόσμιος Διαγωνισμός

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Tέλος Οκτωβρίου πρεμιέρα στα πρώτα πρόστιμα και για τα ανασφάλιστα οχήματα

Η πρώτη εφαρμογή των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων 

Η παραμετροποίηση των ασφαλίστρων αυτοκινήτου μειώνει την ανάληψη ρίσκου 

Η ασφαλιστική αγορά αναμένει την εξειδίκευση του μέτρου περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. Οι απόψεις των στελεχών στο IW.gr...

Υποτιμολογήσεις στο αυτοκίνητο, ένας κρυφός πόλεμος ξεκινά

Κάτι σα να φαίνεται να γίνεται και πάλι με τις υποτιμολογήσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου. Και φαίνεται απίστευτο μία και κάποια τιμολόγια αυτοκινήτου

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2024, ενισχύοντας το έργο του Afrika Tikkun

Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

D&O και EPLI: Ασπίδα προστασίας για στελέχη και επιχειρήσεις

Το κανονιστικό και ρυθμιστικό πλαίσιο στην Ευρώπη, και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα, γίνεται όλο και πιο σύνθετο.

Γεωργιάδης: Ο ΕΟΠΥΥ με την Ψηφιακή Μεταρρύθμιση θα γίνει αποτελεσματικότερος

Tην πρόοδο των έργων του ΕΟΠΥΥ παρουσίασε η διοικήτρια...

Άννυ Τρύφων στο IW: Ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά τα νέα μέτρα

Η Άννυ Τρύφων, Αντιπρόεδρος & CEO, Designia Insurance Brokers, μίλησε στο insuranceworld.gr

Θεσμική διαχείριση: Σημαντική αύξηση ενεργητικού το 3ο τρίμηνο 2024 

Με αυξημένα ενεργητικά, εισροές κεφαλαίων και θετικές αποδόσεις έκλεισε το 3ο τρίμηνο του 2024 για την ελληνική αγορά θεσμικών διαχειριστών.

Κ. Χατζηδάκης: Eπιτεύχθηκε νωρίτερα ο στόχος για διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές

Οι υπερβολές στις τραπεζικές προμήθειες βλάπτουν την κοινωνία αλλά και τις ίδιες τις τράπεζες