back to top
24.4 C
Athens
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, αναγνωρίζοντας και τιμώντας τους ανθρώπους που θέτουν ως πρωταρχικό στόχο την παροχή της κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης.

Η φετινή διοργάνωση σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία, με περισσότερες από 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους να συμμετέχουν ενεργά, γιορτάζοντας την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), η CARGLASS® συνέβαλε ουσιαστικά σε αυτή την προσπάθεια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αριστείας στον κλάδο.

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία μας πραγματοποίησε μια σειρά από εσωτερικές δράσεις και εκδηλώσεις, προσφέροντας δώρα και κεράσματα σε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματά μας. Επιπλέον, τα στελέχη της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό Quiz που ενίσχυσε τις γνώσεις τους σχετικά με την εταιρεία, προάγοντας το ομαδικό πνεύμα και την επαγγελματική ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο της αναγνώρισης της προσφοράς των εργαζομένων μας, βραβεύσαμε τους συναδέλφους που ξεχώρισαν για την αφοσίωσή τους. Ιδιαίτερη τιμή απονεμήθηκε στην Εύη Μεραντζή, Agent του τηλεφωνικού μας κέντρου, η οποία τιμήθηκε με το βραβείο Real Life Hero για την εξαιρετική της συνεισφορά.

- Advertisement -

Στην CARGLASS®, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας μας και τη βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον. Οι καθημερινοί ήρωές μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η βράβευσή τους επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να προάγουμε την αριστεία στον κλάδο.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, ενισχύοντας το όραμά μας για άριστη εξυπηρέτηση και κάνοντας την εταιρεία μας περήφανη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® Χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Η Carglass®, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται στο σύγχρονο ασφαλιστικό τοπίο, συμμετείχε ως χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

Για ακόμη μία χρονιά, η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας ΔΥΠΑ», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

Carglass®: Εκπαιδευτική διημερίδα για την επισκευή εμπρόσθιου παρμπρίζ με την πατενταρισμένη τεχνολογία ART®

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση καμερών ADAS στην Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Η Carglass® Χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Η Carglass®, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται στο σύγχρονο ασφαλιστικό τοπίο, συμμετείχε ως χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλήμης Δημαρχιάδης: Δέκα χρόνια στο τιμόνι ενός οράματος που έγινε πρότυπο συνεργατικής επιχειρηματικότητας

Όταν ιδρύθηκε το Συνεργατικό Σχήμα «ΠΑΝΟΡΜΟΣ», κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την έκταση και το βάθος της διαδρομής που θα ακολουθούσε

ΕΑΕΕ-ΑΑΔΕ ενημερώνουν για την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

Το έγγραφο της ΑΑΔΕ αφορά την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής από αλληλεγγύως ευθυνόμενα πρόσωπα

Πιστοποιήσεις διαμεσολαβητών: Αναρτήθηκαν οι πίνακες επιτυχόντων της Θεσσαλονίκης

Οι πίνακες αφορούν τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων για διανομή (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων που διενεργήθηκαν 5-6 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη

Οι Έλληνες millennials μεταξύ online σύνδεσης και εξαπάτησης

Έρευνα και συμβουλές της Kaspersky για τη συμπεριφορά των Ελλήνων millennials στο διαδίκτυο - Δόλωμα η αγάπη και το χρήμα

Η Coface εξαγόρασε την Cedar RoseGroup

Η Coface ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Cedar Rose.