back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Της Έλενας Ερμείδου

 

- Advertisement -

Οι νέοι κανονισμοί για την Τεχνητή Νοημοσύνη των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών σηματοδοτούν την έναρξη ουσιαστικών ελέγχων, αναφέρει σήμερα η Fitch Ratings σε μελέτη της.

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) στο πλαίσιο της εποπτείας της καθόρισε τους σκοπούς για τη διακυβέρνηση και τη διαχείριση κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, τονίζει η Fitch, προσθέτοντας ότι οι ασφαλιστικές που έχουν σωστή διακυβέρνηση και τον έλεγχο των δεδομένων για την Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις και το νέο πλαίσιο κανονισμών. Αδυναμία των ασφαλιστικών να απορροφήσουν τους νέους κανονισμούς ενδεχομένως να επηρεάσουν τις απόψεις της Fitch και τις αξιολογήσεις των εταιρικών προφίλ.

- Advertisement -

Προειδοποιήσεις προς ασφαλιστικές για αλλαγές αξιολογήσεων

Η έκκληση της EIOPA για ισχυρή διακυβέρνηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, ποιότητα δεδομένων και ανθρώπινη εποπτεία ευθυγραμμίζεται με τις απόψεις της Fitch σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση και τον έλεγχο κινδύνων, και είναι πιθανό να ενισχύσει τη λογοδοσία του διοικητικού συμβουλίου σε όλους τους τομείς της αξιολόγησης κινδύνου, της τιμολόγησης, των απαιτήσεων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Η Fitch υπογραμμίζει πως αναμένει από τις ασφαλιστικές να επιδείξουν ισχυρές θέσεις λειτουργικότητας και υπεύθυνης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων, των αυστηρών δοκιμών πριν την ανάπτυξη των μοντέλων και της συνεχούς παρακολούθησης. Προσθέτει πως τα ισχυρά πλαίσια λειτουργίας θα πρέπει να στηρίζουν τον ανταγωνισμό και να περιορίζουν τις αρνητικές επιδράσεις στον ισολογισμό των εταιρειών ή/και στη φήμη τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΤΝ και την ανθεκτικότητα

O Πρόεδρος και CEO της Eurolife FFH συμμετείχε σε ένα ξεχωριστό fireside chat στο πλαίσιο της Climate Week NYC

Κυβερνοασφάλεια και τεχνητή νοημοσύνη στο AIForum25

Οι ομιλητές του σχετικού πάνελ ανέλυσαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες άμυνας

Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης: «ΤΝ και FinΤech ενισχύουν τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και τη λογοδοσία της δημόσιας πολιτικής»

Ο Δρ. Αλεξανδράκης ανέδειξε τον μετασχηματιστικό ρόλο των νέων τεχνολογιών αλλά και τα προβλήματα του AI Act στο FinTech Athens 4.0

EIOPA: Ο Πίνακας Ασφαλιστικών Κινδύνων Οκτωβρίου δείχνει συνολική σταθερότητα εν μέσω συνεχιζόμενων εντάσεων

Οι κίνδυνοι της αγοράς παραμένουν υψηλοί αλλά σταθεροί - Αυξητική τάση στους κινδύνους ESG

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΤΝ και την ανθεκτικότητα

O Πρόεδρος και CEO της Eurolife FFH συμμετείχε σε ένα ξεχωριστό fireside chat στο πλαίσιο της Climate Week NYC

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς ομιλητής στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού «Πάνορμος»

Το επετειακό συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Δ. Γαβαλάκης στην ΕΡΤ: «Τα ανασφάλιστα οχήματα αποτελούν σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα – Ώρα να συμμορφωθούν όλοι οι οδηγοί»

Υπενθύμισε επίσης ότι το κράτος δεν αποζημιώνει πλέον ζημιές σε οχήματα από φυσικές καταστροφές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος γύρος ελέγχων για ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη – 187.000 ειδοποιητήρια σε ιδιοκτήτες

87.026 οχήματα βρέθηκαν να μην έχουν ούτε ασφάλεια ούτε τέλη κυκλοφορίας - Οι ιδιοκτήτες έχουν προθεσμία 15 ημερών για να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΤΝ και την ανθεκτικότητα

O Πρόεδρος και CEO της Eurolife FFH συμμετείχε σε ένα ξεχωριστό fireside chat στο πλαίσιο της Climate Week NYC

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς ομιλητής στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού «Πάνορμος»

Το επετειακό συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Δ. Γαβαλάκης στην ΕΡΤ: «Τα ανασφάλιστα οχήματα αποτελούν σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα – Ώρα να συμμορφωθούν όλοι οι οδηγοί»

Υπενθύμισε επίσης ότι το κράτος δεν αποζημιώνει πλέον ζημιές σε οχήματα από φυσικές καταστροφές